Vind je het heel gek?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht dat ik me de afgelopen weken afgeragd voelde, but it ain't nottin compared to this
Absoluut niet. En wensen dat het anders was maakt het niet anders. Toch hoop ik dat het snel voorbij isquote:
Dat is logisch tochquote:Op donderdag 12 september 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Absoluut niet. En wensen dat het anders was maakt het niet anders. Toch hoop ik dat het snel voorbij is
Ik hoop t ook voor je SQquote:Op donderdag 12 september 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Absoluut niet. En wensen dat het anders was maakt het niet anders. Toch hoop ik dat het snel voorbij is
ja, ach, verjaardag verschmaardagquote:Op donderdag 12 september 2013 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hoop t ook voor je SQ
ook niet echt de ideale verjaardag zo :<
Lijers! En dat staat pas in je order confirmationquote:ATTENTION!
All orders from 12th of September till 22th of September will be shipped 24th of September because of our business trip. Sorry for inconvenience!
Etters.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijers! En dat staat pas in je order confirmation!!!
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijers! En dat staat pas in je order confirmation!!!
misschien dat ik zaterdag even de stad in loop met mijn verjaardagsgeldquote:Op donderdag 12 september 2013 17:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nu moet je wel nog iets anders falen natuurlijk, want dat duurt te lang.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien dat ik zaterdag even de stad in loop met mijn verjaardagsgeld
Fase 1 van het afsluiten van Boxtel van de samenlevingquote:Op donderdag 12 september 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEZO sluiten ze heel het weekend DE TWEE OPRITTEN/AFRITTEN van/naar boxtel af? WIE BEDENKT DAT. Doe dat lekker 1 voor 1
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn telefoon zet iedere keer ik neer met een hoofdletter, ook midden in een zin... En dan voel ik me net Jezus
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn telefoon zet iedere keer ik neer met een hoofdletter, ook midden in een zin... En dan voel ik me net Jezus
extreme couponing?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ DIE VROUW IS VIJF UUR IN DE SUPERMARKT EN DAN NOG EEN UUR DOEN OVER T AFREKENEN!
zulks een bazenshowquote:Op donderdag 12 september 2013 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, ik had dit nog nooit gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |