Vriend, als je zo doorgaat ga je dood.quote:Op donderdag 12 september 2013 03:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb toen ik werkte elke dag stoned gewerkt en ook weleens dat ik vanaf vrijdagochtend wakker was en na een weekend feesten en afteren ik maandagochtend nog wakker was en weer naar werk moest
Daarnaast heb ik een wajong en hoeven leuke dingen echt niet perse geld te kosten hoor. Gewoon naar een illegaal feestje gaan. Geen entree, heel goedkoop eten/drinken, water gratis en je mag ook gewoon je eigen eten/drinken/drank/drugs meenemen.
En dan duurt zo'n feest nog veel langer ook mits de politie het niet komt stoppen.
En gewoon wat chillen en praten met mensen, kost ook geen geld. En als je 1 keer een voetbal/basketbal koopt ken je daar lang plezier van hebben ook al ben je blut.
Nohhquote:
quote:
Hoinn moemoequote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 04:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest even nadenken maar natuurlijk.. Bob Marley
quote:Op donderdag 12 september 2013 04:07 schreef Amarantha het volgende:
Zou Bob een hartaanval gekregen hebben?
Neem je tijd. Ik heb 24 uur gedaan over mijn reply op je post van gisterenquote:Op donderdag 12 september 2013 04:07 schreef Unscrewed het volgende:
Hoinn moemoe
Ik schrijf zo een reply hoor.
Zekers, maar niet heel lang meer hoor..quote:
Nooooo.quote:Op donderdag 12 september 2013 04:09 schreef Amarantha het volgende:
Zekers, maar niet heel lang meer hoor..Ik rook nog een sigaretje en dan ga ik mijn bed opzoeken. Lang genoeg achter FOK! gezeten voor vandaag haha
quote:Op donderdag 12 september 2013 04:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neem je tijd. Ik heb 24 uur gedaan over mijn reply op je post van gisteren.
quote:
Laatste tijd niet meer.. Valt wel mee eigenlijk. In het begin waren het allemaal stoners (op 1 of 2 na) en nu is het beetje 50/50 volgens mij. 50% blowt en 50% zit hier nog voor gezelligheidquote:Op donderdag 12 september 2013 04:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kleine samenvatting dan: is iedereen hier daadwerkelijk altijd stoned?
Ik ga denk ik ook maar zo denk ik. :cquote:
Jij mag, jij bent ziekquote:Op donderdag 12 september 2013 04:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar zo denk ik. :c
Awhhquote:
Ik neem je tegen jezelf in beschermingquote:Op donderdag 12 september 2013 04:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Awhh
Stiekem wil je me gewoon weg hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |