quote:Op donderdag 12 september 2013 02:56 schreef Unscrewed het volgende:
Wow ik ben opeens heel iemand anders.
trustenquote:Op donderdag 12 september 2013 02:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Het regent weerik ga slapen byeee
Doei meisje die ik niet zou neukenquote:Op donderdag 12 september 2013 02:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Dag..quote:Op donderdag 12 september 2013 02:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Best trippy.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:56 schreef Studeur het volgende:
daar is ie dan, mn eerste officiele upload
er gaan er nog vele volgen, heb tientallen projecten die nog niet af zijn
Wtf ik kreeg een waarschuwing over een server die zich zou voor doen als een andere serverquote:Op donderdag 12 september 2013 02:56 schreef Studeur het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 02:56 schreef Studeur het volgende:
het basisproject heb ik stoned gemaakt ja, maakte eigenlijk altijd stoned muziekquote:Op donderdag 12 september 2013 02:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klinkt fucking baas.
Was je onder invloed van drugs toen je dit maakte?
Eerlijk
Nice.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
het basisproject heb ik stoned gemaakt ja, maakte eigenlijk altijd stoned muziek. het tweede deel heb ik nuchter gemaakt.
wat?quote:
Klinkt best tof en trippy nog. Je hebt denk ik nog wel een stukje te gaan wat betreft het verbeteren van je skills. Gewoon door blijven gaan en muziek blijven maken dan ga je echt wel hele dikke tracks producen.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:56 schreef Studeur het volgende:
Slaaplekker vrind!quote:Op donderdag 12 september 2013 03:05 schreef Studeur het volgende:
tijd om naar bed te gaan. morgen weer fucking veel samenvatwerk doen.
gegroet
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 september 2013 03:05 schreef Studeur het volgende:
tijd om naar bed te gaan. morgen weer fucking veel samenvatwerk doen.
gegroet
Eens, maar het voelt wel alsof de muziek me een verhaal vertelt om een of andere reden. Best ziek vind ik als dat gebeurt.quote:Op donderdag 12 september 2013 03:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Klinkt best tof en trippy nog. Je hebt denk ik nog wel een stukje te gaan wat betreft het verbeteren van je skills. Gewoon door blijven gaan en muziek blijven maken dan ga je echt wel hele dikke tracks producen.
Eens met deze stelling.quote:Op donderdag 12 september 2013 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij is het morgen als ik ga slapen en wakker word
En wat als je niet kan slapen en wakker blijft, sta je dan stil in de tijd?quote:Op donderdag 12 september 2013 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij is het morgen als ik ga slapen en wakker word
Ik val hoe dan ook wel in slaap, of het nou een uurtje is of zeven uur langquote:Op donderdag 12 september 2013 03:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En wat als je niet kan slapen en wakker blijft, sta je dan stil in de tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |