Dat is mijn bedoeling ook helemaal niet, mocht je op mij doelen.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:30 schreef Roadtrip het volgende:
Laten we hier geen flame war van maken, dat mag in mijn KLB post, waar ik dus niet serieus werd genomen.
Oh sorry, jou bedoelde ik niet. Maar in weze heb je gelijk. Een mens kan nooit 100% gelukkig zijn. Er zijn altijd ups en downs. En hoe groter de up...quote:Op donderdag 12 september 2013 02:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is mijn bedoeling ook helemaal niet, mocht je op mij doelen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 02:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kap eens met die kul topics van je. Clown.
Ok.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:32 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh sorry, jou bedoelde ik niet. Maar in weze heb je gelijk. Een mens kan nooit 100% gelukkig zijn. Er zijn altijd ups en downs. En hoe groter de up...
Ik doelde meer op:
[..]
Gewoon, werken, op vakantie, naar vrienden, en soms uitgaan. Toen had ik het ook al. Als ik alleen thuis kwam, voelde ik me alleen. Ook de volgende ochtend als ik toch weer alleen was, voelde ik me ook erg akelig.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat deed je voor die 2 weken 'feesten'?
Vertoont wat gelijkenissen met een verslaving of zo?quote:Op donderdag 12 september 2013 02:38 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Gewoon, werken, op vakantie, naar vrienden, en soms uitgaan. Toen had ik het ook al. Als ik alleen thuis kwam, voelde ik me alleen. Ook de volgende ochtend als ik toch weer alleen was, voelde ik me ook erg akelig.
Zou best kunnen. Ik doe alles tot obsessie. Ook feesten. Maar als het dan even niet kan, wordt ik er ongelukkig van.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vertoont wat gelijkenissen met een verslaving of zo?
Het verschil tussen verslaafden en de mensen die het wel een keer leuk vinden is dat de verslaafden de diarree en andere onzin op de koop toe nemen. De anderen denken: "ja hey, dit is het eigenlijk niet waard."quote:Op donderdag 12 september 2013 02:42 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik doe alles tot obsessie. Ook feesten. Maar als het dan even niet kan, wordt ik er ongelukkig van.
Eigenlijk zit ik na te denken, maar het plan is dit nog een paar maanden vol te houden. Maar volgens mij is elke dag brak / dronken best alcoholistisch. De helft van mijn familie aan mijn vaders kant is ook dood gegaan aan alcohol.
Ik heb de afgelopen weken 24/7 diarree, en eet echt heel slecht door de alcohol. Ook heb ik best hoofdpijn totdat ik weer ga drinken. Nu bijvoorbeeld. En ik zie het inderdaad als bijzaak.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het verschil tussen verslaafden en de mensen die het wel een keer leuk vinden is dat de verslaafden de diarree en andere onzin op de koop toe nemen. De anderen denken: "ja hey, dit is het eigenlijk niet waard."
Dan beter wat minderen.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:49 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken 24/7 diarree, en eet echt heel slecht door de alcohol. Ook heb ik best hoofdpijn totdat ik weer ga drinken. Nu bijvoorbeeld. En ik zie het inderdaad als bijzaak.
geef je eigenlijk niet gewoon al jezelf het antwoord?quote:Op donderdag 12 september 2013 02:49 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken 24/7 diarree, en eet echt heel slecht door de alcohol. Ook heb ik best hoofdpijn totdat ik weer ga drinken. Nu bijvoorbeeld. En ik zie het inderdaad als bijzaak.
quote:Op donderdag 12 september 2013 06:55 schreef kristalhelder het volgende:
Die hoofdpijn noem je een kater en gaat vanzelf weer over
Ik heb inderdaad een tijdje rust genomen. Nog steeds naar college's gegaan, en nog steeds gewerkt, maar niet helemaal bezopen geraakt, en niet minder dan 4 uur per nacht geslapen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef pietkanarie het volgende:
Bedenk waarom je zo geniet van het feesten. Is het de muziek? Zijn het de mensen? De flow? Er zijn waarschijnlijk wel alternatieven te bedenken die ook beantwoorden daaraan.
Maar als je zo depressief wordt van even niet feesten, lijkt het me dat je feesten als een vlucht gebruikt. Je hebt het blijkbaar nodig om je gelukkig te voelen.
Maar oververmoeidheid en twee weken brak/dronken zijn, doet ook rare dingen met je brein. Meld je een dagje ziek en rust uit. Slaap de klok rond, eet gezond en laat de alcohol staan.
Je duwt de dingen waarmee je zit weg en wanneer je datgene waarmee je duwt niet meer hebt komen ze des te harder naar boven.quote:Op maandag 16 september 2013 03:03 schreef Roadtrip het volgende:
Ik denk dat ik feesten zo geweldig vind, omdat je veel plezier met mensen kan hebben zonder je te binden. Ik heb een beetje binding angst, en vind het heel eng wanneer mensen mijn mindere eigenschappen leren kennen.
Ook is het voor mij inderdaad een soort vlucht reactie van andere problemen. Ik heb het gevoel dat ik weer een beetje stabiel ben, maar kan niet wachten tot het volgende feestje.
TS is een loser die graag interessant doet met zijn spannende leven vol feesten en hard werken en carriere maken en ook nog een fulltime studie en amper slapen en veel zuipen en wat is hij toch geweldig maar ja ook weer ongelukkig etcetera. Normaal post hij dat of Facebook maar daar reageert niemand meer op zijn 'interessante' statusupdates dus nu zoekt hij maar hier aandacht.quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Je wordt geconfronteerd met jezelf, al dat feesten is een vlucht.
Nee joh TS heeft een fantastich leven, althans aan de oppervlakte maar hij is ook ongelukkig omdat dat tegenwoordig in de mode is, je weet toch?quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef Revanches het volgende:
Klinkt als een oppervlakkig leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |