quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is dit echt? Zoja niks spoilen, ik ga hem pas maandag kijken xD
Maar zeg wel ff of de aflevering nice is.
Precies, ik vond die slotscene zo wie zo niet zo sterk.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:33 schreef RedFever007 het volgende:
Toffe aflevering maar die slotscene sloeg eigenlijk nergens opZoveel vuurkracht bij die nazi's en iets raken ho maar
![]()
Jesse mag dood trouwens
Volgens mij vond de meerderheid van de kijkers die scene niet zo goed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:30 schreef Rmie het volgende:
[..]
Precies, ik vond die slotscene zo wie zo niet zo sterk.
Nee, niet echt. Kan gerust kijkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is dit echt? Zoja niks spoilen, ik ga hem pas maandag kijken xD
Maar zeg wel ff of de aflevering nice is.
volgens mij zat iedereen wel met een verhoogde hartslag te kijken... kortom, scene geslaagdquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij vond de meerderheid van de kijkers die scene niet zo goed.
Dat wel. Vooruit, we houden het op een dubbel gevoel. De opbouw was ook sterk, ondanks dat het voorspelbaar was. Alleen het daadwerkelijke moment van schieten was minder goed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij zat iedereen wel met een verhoogde hartslag te kijken... kortom, scene geslaagd
Hij leek vooral wat knullig omdat de scène lang duurde doordat hij van veel verschillende standpunten gefilmd was, maar ook tijdens het schieten (behalve toen je Todd zagquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat wel. Vooruit, we houden het op een dubbel gevoel. De opbouw was ook sterk, ondanks dat het voorspelbaar was. Alleen het daadwerkelijke moment van schieten was minder goed.
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:33 schreef RedFever007 het volgende:
Toffe aflevering maar die slotscene sloeg eigenlijk nergens opZoveel vuurkracht bij die nazi's en iets raken ho maar
![]()
Jesse mag dood trouwens
Die scène was vertekend, veel beelden van wapens die inderdaad vol aan het vuren zijn maar in the making off zie je dat Hank en Gomez maar enkele secondes nodig hebben om achter de auto te komen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:36 schreef ems. het volgende:
Voornaamste waar ik me aan stoorde in die scene was toen het vuur door de nazi's werd geopend en Hank en Gomie rustig schietend naar dekking toe liepen. Ze worden onder vuur genomen door volautomatische machinegeweren en shotguns en zij nemen nog even de tijd om met hun proppenschieters terug te vuren![]()
Ik ben geen expert, maar het lijkt me dat als je in zo'n situatie zit dat je eerst even regelt dat je niet meer in een open veld voor een compleet vuurpeloton staat.
Waar kan je die making-of zien?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Die scène was vertekend, veel beelden van wapens die inderdaad vol aan het vuren zijn maar in the making off zie je dat Hank en Gomez maar enkele secondes nodig hebben om achter de auto te komen.
Mijn post van vorig topic staat gifje in. Plus er zat ongeveer 25 meter tussen.
Denk dat wellicht volgende aflevering nog wel wat verklaard wordt!
maar werkt hier nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Waar kan je die making-of zien?
Jup, Ozymandias is Vince's favo ep.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Heb dat gedicht waarnaar de volgende aflevering is vernoemd eens opgezocht.. voorspelt een hoop goeds voor de volgende episode.
Was dacht ik ook Vince's favoriete ep?
Inderdaad: http://www.amctv.com/brea(...)aking-bad-tohajiileequote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef BoerBert het volgende:
Staat ook gewoon op de officiele site. Weet ook niet of dat werkt zonder mediahint (oid).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zeer benieuwd, ook al was die laatste scene wat knullig ja deze week
[ Bericht 19% gewijzigd door kingmob op 13-09-2013 14:43:06 ]Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Misschien moet je dat achter een spoiler zetten, maar dat is inderdaad wel het onderwerp van dat gedichtquote:
Vooruit, misschien is het ook weer niet zo obviousquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Misschien moet je dat achter een spoiler zetten, maar dat is inderdaad wel het onderwerp van dat gedicht
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:37 schreef kingmob het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zeer benieuwd, ook al was die laatste scene wat knullig ja deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook zijn dat het meer het verloop van heel het seizoen is, maar dat Vince die naam aan die episode heeft gegeven omdat het zijn favoriete episode is. We zullen het zienquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:46 schreef BoerBert het volgende:
Het zou eigenlijk te makkelijk zijn als het onderwerp van dat gedicht heel letterlijk die aflevering omschrijft.
Of dat dit danquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het meer het verloop van heel het seizoen is, maar dat Vince die naam aan die episode heeft gegeven omdat het zijn favoriete episode is. We zullen het zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Of dat dit danZe lieten toch ooit een voorstukje zien dat hij ergens aan een bar met nog haar zat en een kopje koffie bestelde en zei dat het zijn verjaardag was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat was allemaal met een nieuwe identiteit iircquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ze lieten toch ooit een voorstukje zien dat hij ergens aan een bar met nog haar zat en een kopje koffie bestelde en zei dat het zijn verjaardag was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |