Die Cookie Clicker Spreadsheet is ook bagger. De helft van die invoervelden werkt niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is een nieuwe update van Cookie Eater. Nu klopt er echt HELEMAAL geen flikker meer van
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
godver, 16 maarIk had er 45 moeten krijgen
Je moet toch zoveel mogelijk in je bank hebben?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Wel alles verkocht/gekocht tot je blut was?
Nee joh, je all time baked moet zo hoog mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je moet toch zoveel mogelijk in je bank hebben?
Ja wel, maar ik denk dat ze eerst de all time baked optellen en daarvan de wortel nemen. De stelling van Pythagoras zeg maar. Dus dat je niet op 16 reset en er 4 krijgt, dan op 9 reset en er nog 3 krijgt, maar dat het gaat van "okee vorige keer had je 16, nu 9, samen 25 dus 5. 4 had je er al dus krijg je er maar 1 bij"quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Wel alles verkocht/gekocht tot je blut was?
Oh, op die fiets.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel, maar ik denk dat ze eerst de all time baked optellen en daarvan de wortel nemen. De stelling van Pythagoras zeg maar. Dus dat je niet op 16 reset en er 4 krijgt, dan op 9 reset en er nog 3 krijgt, maar dat het gaat van "okee vorige keer had je 16, nu 9, samen 25 dus 5. 4 had je er al dus krijg je er maar 1 bij"
Weet je dit zeker? En btw, ik neem aan dat je all-time cookies op 0 komen als je reset hequote:Op zaterdag 14 september 2013 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel, maar ik denk dat ze eerst de all time baked optellen en daarvan de wortel nemen. De stelling van Pythagoras zeg maar. Dus dat je niet op 16 reset en er 4 krijgt, dan op 9 reset en er nog 3 krijgt, maar dat het gaat van "okee vorige keer had je 16, nu 9, samen 25 dus 5. 4 had je er al dus krijg je er maar 1 bij"
Even nagerekend en zo blijkt het idd te gaan. Vaginale jammerheid.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even nagerekend en zo blijkt het idd te gaan. Vaginale jammerheid.
Ja, da's gewoon klote. Ik probeer zo'n reset gewoon zo lang mogelijk uit te stellen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er dus inmiddels al minstens 145 biljoen hebben voordat ik ook nog maar EEN heavenly chip extra krijg bij een reset. Dat sukt wel. Zit nog niet eens aan mn eerste biljoen sinds de reset
Heej jij.quote:Op zondag 15 september 2013 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je dan achievements krijgt.
Althans, dat is de bedoeling; ik kreeg ze niet
Omdat je dan meer % voor je multiplier krijgt, maar dat blijkt dus hoerig enorms tegen te vallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |