abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131079815
Serieus man :').

Dat ik niet de slimste ben geef ik gerust toe. Maar meteen alle Belgen dom noemen vind ik erover!

Verder zijn Vlamingen beter in de Nederlandse taal dan de Nederlanders zelf.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 11 september 2013 @ 22:56:11 #2
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_131079835
TT is terecht.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:56:28 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_131079850
Waarover? Ow dat is Belgisch!
pi_131079873
Rot toch op met je duizend topics die alleen maar bedoeld zijn om aandacht te trekken naar het feit dat je uit België komt
Ga weg
  woensdag 11 september 2013 @ 22:57:03 #5
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131079881
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:

Dit is helaas wel waar.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_131079891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Scuidward het volgende:
Waarover? Ow dat is Belgisch!
Belgs...
Digo
pi_131079896
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Serieus man :').

Dat ik niet de slimste ben geef ik gerust toe. Maar meteen alle Belgen dom noemen vind ik erover!

Schelden mag niet, maar om nu te zeggen dat Vlamingen beter zijn in de Nederlandse taal dan de Nederlanders.....
-En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht-
pi_131079908
Taartje.
pi_131079929
Dat klopt, ik België een schitterend land maar toch zei ik dat ook wel eens. Voornamelijk in het verkeer. Maar Belgen gewoon zijn tof.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:58:06 #10
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_131079932
Maar help ons..

Patat?
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_131079933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef De_Dorstige het volgende:

[..]

Dit is helaas wel waar.
Allen in "10 voor taal"
-En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht-
pi_131079935
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Belgs...
Allebei mis, als he top gebied van taal komt is het geen Belgs of Belgisch maar gewoon ''Vlaams''
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_131079970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef Antaris het volgende:
Dat klopt, ik België een schitterend land maar toch zei ik dat ook eens. Voornamelijk in het verkeer. Maar Belgen zijn tof.
Amai, waar hebde gij leren klappen man?
pi_131079992
Ga naar Fok.be
pi_131079994
quote:
4s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar help ons..

Patat?
Friet *
pi_131080012
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef FrozenPizza het volgende:
Ga naar Fok.be
Maar er is helemaal geen FOK.be?
pi_131080044
quote:
Maar meteen alle Belgen dom noemen vind ik erover!
En daarom word je "domme Belg" genoemd.
pi_131080108
belgie is echt een fucking kutland, waar alles net iets minder is als in NL

Ik heb er een tijdje gewerkt...maar zelfs bij zoiets simpels als een tankstation is alles NET ff wat kutter dan in NL..

Ten eerste moet je buiten eerst je pinpas erin doen voordat je kan tanken, en vooral het belgische personeel is gewoon echt niet service gericht. Bij hotels, tankstations, supermarkten...overal staan ze d'r maar een beetje bij alsof het hun werk is en ze er zelf ook echt geen zin in hebben.

Bestel ik een broodje bij dat tankstation, krijg je echt een heeeel smal stokbroodje van 4 cm doorsnede totaal volgepakt zodat het totaal van het broodje gewoon twee keer zo hoog is als de breedte....En dan moet je nog tig kilometer over die gore kutwegen van jullie, ben je eindelijk bij antwerpen, staat de hele ring gewoon elke vrijdag middag helemaal totaal vast. Wil je om antwerpen heen, moet je weer tol gaan betalen voor die gore kuttunnel, OMDAT DE EERSTE WEG DIE IK WOU NEMEN GVD WEER STIL STOND...

Wat een goor kanker land, kut belgen...enige positieve was beduidend meer leuke meisjes als in Nederland en speciaalbier...en het eten was er ook gemiddeld genomen vrij kut
pi_131080118
Dat eeuwig gebash tussen ik en de rest van FOK! :')
  Forum Admin woensdag 11 september 2013 @ 23:02:26 #20
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_131080137
Hou eens op met dat gejank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')