ja geen idee, constant naar allerlei matige persevents voor anderhalve lezer, dan moet je het wel echt heul leuk vinden denk ik. ik zou het niet trekken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik hoor een ondertoon
(ik denk er hetzelfde over hoor)
omdat ik zulke acties nooit like, acties überhaupt, ligt niet aan jou persoonlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups! Het is echt zo binnen bereik dat het gewoon MOET lukken!
Brengt me wel even tot de vraag waarom de meeste van 'jullie' (aka de nagelmeisjes) gewoon niet even die pagina liken die ik heb gemaakt. Delen hoeft niet eens als je dat niet wilt, maar een like is maar 1 klikje.
Ik probeer een zo breed mogelijk publiek te bereiken in de hoop een paar armbandjes te kunnen verkopen. Jullie weten waarom ik dit doe....het is niet uit puur winstbejag ofzo. Gewoon ff een sympathy like?![]()
Ik was ook al bezig.quote:
jij en ik vinden dat matig he, zij vindt het leuk denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja geen idee, constant naar allerlei matige persevents voor anderhalve lezer, dan moet je het wel echt heul leuk vinden denk ik. ik zou het niet trekken.
opschieten dan bejaarde!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Puckzzz het volgende:
ja godverdomme! Ik was ermee bezig ja....damn...
Jammer wel dat ej dat niet meer weet.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, het is al lang geleden dat ik het gezien heb. What has been seen...
IK WIL NIETquote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer wel dat ej dat niet meer weet.
Herkijk hem anders eens, misschien schiet het je dan weer te binnen
Omdat exposure toch exposure is.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp waarom merken pers-events organiseren voor bloggers met relatief gezien vrij weinig lezers?![]()
Aan de andere kant, dat ik niks begrijp van de bloggerswereld is al regelmatig gebleken
Ditquote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
hallo gratis uggswelke maat heb je? Dan wil ik ze wel <3
Ja gister, ik heb ook geen zin om naar dat soort dingen te gaan die echt niet boeiend zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zenner was van de week toch? Ik zat bij Keune en toen vertelde iemand dat ze haar gastblogster er heen had gestuurd.
godverdomme, ben ik het nou gewoon eens met jou!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp waarom merken pers-events organiseren voor bloggers met relatief gezien vrij weinig lezers?![]()
Aan de andere kant, dat ik niks begrijp van de bloggerswereld is al regelmatig gebleken
Nuuuuuut! Dat vel van bjoetiesien is veel ouder en zij mag ook!quote:
Wil jij beautysien zijn dan? Want dan vind ik je niet meer leukquote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nuuuuuut! Dat vel van bjoetiesien is veel ouder en zij mag ook!
En puckzzz ik ben te lui om zelf naar je pagina op zoek te gaan. Als je hem voorstelt dan like ik hem wel
Het staat er bij in de mail, dus ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
Maar Dwyn, ga je er nu vanuit dat je gratis Uggs krijgt? Want dat kan ik me haast niet voorstellen...
van die neppers van 5 euroquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het staat er bij in de mail, dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |