Electrisch licht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:25 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
deze kan/ mag niet ontbreken. paradise by the dashboard light
mag het licht uit? bijna bed tijd.quote:
Dan moeten we maar in het donker dansenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:53 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
mag het licht uit? bijna bed tijd.
valt mee dat je niet op het plafond gaat dansen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan moeten we maar in het donker dansen
Nee, daarvan moet ik huilenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:02 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
valt mee dat je niet op het plafond gaat dansen.
Nee, ik had eigenlijk Dancing with tears in my eyes van Ultravox, maar kennelijk vergeten de goede link te kopiėren.quote:
Als het maar op een blauwe maandag is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, ik had eigenlijk Dancing with tears in my eyes van Ultravox, maar kennelijk vergeten de goede link te kopiėren.
We gaan naar de maan
Echt blauw?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als het maar op een blauwe maandag is.
Oh nee, ben een beetje kleurendoof. Moet geel zijn.quote:
Een gele onderzeeboot dan maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh nee, ben een beetje kleurendoof. Moet geel zijn.
Beatlesquote:
We blijven nog even bij een beatlequote:
Froggy, froggy.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
We blijven nog even bij een beatle
Het is weer een slagveldquote:
Wardance-Killing Jokequote:
het blijft een Joke. in dit geval de jokerquote:
samen met een diefquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef nerd2.0 het volgende:
[..]
het blijft een Joke. in dit geval de joker
Een uitweg iddquote:
maar niemand weet waarheenquote:
Op zoek naar Elvisquote:
toch niet naar deze Elvisquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op zoek naar Elvis
(They don't know is geschreven door Kirsty MacColl)
Nee, die andere, die nog in het leger heeft gezetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |