Nope, het blijft verboden. Je gaat er allerlei kleuren van zien. Kan niet goed zijn.quote:
Je kunt het beter simpel houden idd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nope, het blijft verboden. Je gaat er allerlei kleuren van zien. Kan niet goed zijn.
Dat vinden zij ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt het beter simpel houden idd.
(tweede regel van de tekst: red green blue yellow)
Memories...quote:
Daar zeg je zowat. Hier heb ik goede herinneringen aan.quote:
Die ken ik alleen van Barbara Streisandquote:Op donderdag 19 september 2013 22:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar zeg je zowat. Hier heb ik goede herinneringen aan.
Heb de musical Cats twee keer gezien in Londen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van Barbara Streisand![]()
Leuk?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb de musical Cats twee keer gezien in Londen.
Barry leeft nog steeds (als enige van de Beegees)quote:Op donderdag 19 september 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van Barbara Streisand![]()
Ik know...quote:Op donderdag 19 september 2013 22:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Barry leeft nog steeds (als enige van de Beegees)
Diamantenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik know...al je broers dood...
Onder je schoenenquote:
Blauwe diamanten hebben ook wel wat.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Onder je schoenen![]()
Deze pak ik bij elke gelegenheid die ik krijgdan weet je dat vast
Als 't maar juwelen zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Blauwe diamanten hebben ook wel wat.
zoiets ja (alleen is quoten wel handig)quote:
waterquote:
Donnaquote:
Donnaquote:
Maradonaquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Donna![]()
Helemaal live, zie je zo.
Voetbalquote:
| Forum Opties | |