Wel op z'n egyptischquote:
In Egypte is het ook best vaak zonnigquote:
Over regen zingen slaat dus eigenlijk nergens op?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:27 schreef cafca het volgende:
[..]
In Egypte is het ook best vaak zonnig
Waterquote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Over regen zingen slaat dus eigenlijk nergens op?
Is een rivier genoeg?quote:
Als-ie maar diep genoeg is.quote:
OP de hoogste berg zit je op de top van de wereldquote:
Knifequote:Op woensdag 6 november 2013 18:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OP de hoogste berg zit je op de top van de wereld
de drummer![]()
The edge speelt gitaarquote:Op woensdag 6 november 2013 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Knife
Die kapsels
(Ik was daarbij trouwens, in Paradiso)
En the Alarm speelde ook nog eens in het voorprogramma van U2, dubbele associatie!quote:
Dat wist ik niet van The alarmquote:Op woensdag 6 november 2013 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
En the Alarm speelde ook nog eens in het voorprogramma van U2, dubbele associatie!
Een straat mét een naam:
Woon je in Madison?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat wist ik niet van The alarm
Ik heb een Bangles-dagje vandaag: die lopen al de hele dag bij mij door de straat
Nee, in Memphis.quote:
Liverpoolquote:
Wie Liverpool zegt zegt Beatlesquote:
Hey!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wie Liverpool zegt zegt Beatles
You give me fever !quote:Op woensdag 6 november 2013 19:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Al die Hey's.... Je zou er Hey Fever van krijgen
Red light fever?quote:
You don't have to put on the red lightquote:
Effe wachten tot het uitgaat danquote:Op woensdag 6 november 2013 19:23 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
You don't have to put on the red light
Iets langer wachten dan. Na Foreverquote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Effe wachten tot het uitgaat dan
(1e zin van de tekst: Red light, red light, go to green)
Pff. Dat duurt eeuwig.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Iets langer wachten dan. Na Forever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |