quote:Op woensdag 11 september 2013 21:10 schreef Mss het volgende:
Maar jullie zijn bekend met mijn epistels he, dus ik ben nog wel even aan het typen
Dat is privequote:Op woensdag 11 september 2013 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Aidschat? I feel so left out
Dat is de Amsterdam/Pizza bij Sjaangroepquote:Op woensdag 11 september 2013 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Aidschat? I feel so left out
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Taart zullen we een autisten-chat starten?![]()
En dan zo heul niks tegen elkaar zeggen
nog steeds geen tante tilquote:Op woensdag 11 september 2013 21:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is de Amsterdam/Pizza bij Sjaangroep
Ik loop niet, ik val alleen van de trap.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omdat we te lam zijn om te lopen, stelletje luie apen zijn we ook
Lijkt me een goed plan!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
da's waar, daarom loop ik altijd achter jequote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik loop niet, ik val alleen van de trap.
HET WAS KOUDquote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omdat we te lam zijn om te lopen, stelletje luie apen zijn we ook
I've boughts zha tickets again for zhe train to Amzterdammquote:
Inclusief vlammen?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Anders steekt je vent even de kat in de hens met een soldeerbout
was ik weer vergetenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik loop niet, ik val alleen van de trap.
te koudquote:
ERMAHGERD MAG IK OOK?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE???quote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Gelukkig heb je er drie, dan houd je altijd wel een onbeschadigde overquote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
I've boughts zha tickets again for zhe train to Amzterdamm
Die rucolaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
te koud
te warm
er ligt sneeuw
er ligt geen sneeuw
ik ben van de trap gevallen
ze hebben geen rucola.
zulken goeien aidsredenen
Ja binnenkort weer meeten jawohlquote:Op woensdag 11 september 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
I've boughts zha tickets again for zhe train to Amzterdamm
ik hoor dat in gedachten altijd als die reclame van Ricolaquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!
En dan wel hier zeggen als we een berichtje gaan sturen anders meteen paniek
die is ook gewoon goed, punt klaarquote:Op woensdag 11 september 2013 21:17 schreef Mss het volgende:
Dat we een afhaalvoermeet bij Sjaan gaan doen en we ALTIJD pizza gaan bestellen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:17 schreef Incantrix het volgende:
Vooral velen schroeilucht en verongelijkte kat die zichzelf naar de andere kant van de kamer teleporteerde om zich daar te gaan wassen![]()
Maar hij is EINDELIJK mijn koptelefoon aan het fixxen, I'm so happy, I am overjoyed![]()
Arm beest.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:17 schreef Incantrix het volgende:
Vooral velen schroeilucht en verongelijkte kat die zichzelf naar de andere kant van de kamer teleporteerde om zich daar te gaan wassen![]()
Maar hij is EINDELIJK mijn koptelefoon aan het fixxen, I'm so happy, I am overjoyed![]()
LOLLER!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb er alweer een MI van.
*Taart is aan het gesprek toegevoegd*
"Ermagerd we hebben een autistenchat!"
"Ja, wat tof!"
.
.
.
.
*geluid van krekels*
Wij wilden eens in Eindhoven Dim Sum eten, waren ze aan het verbouwen, is het nu een sushi & grillquote:Op woensdag 11 september 2013 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
die is ook gewoon goed, punt klaar
Of sushi of dim sum gaan vretten een keer, das ook lekkel!
EN IK MAAR WACHTENquote:Op woensdag 11 september 2013 21:18 schreef Mss het volgende:
Ohja ik was een verhaal aan het schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |