Win8 is zo'n 16gb hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 20:05 schreef FredvZ het volgende:
Die SSD is bedoeld als cache voor je HDD en te klein om Windows op te zetten.
Dit. Dit werkt als cache en is niet bedoeld om te gebruiken als storage, je gebruikt het waarschijnlijk wel, maar zonder dat je het weet (tenzij je zelf aanpassingen hebt gemaakt? ).quote:Op woensdag 11 september 2013 20:05 schreef FredvZ het volgende:
Die SSD is bedoeld als cache voor je HDD en te klein om Windows op te zetten.
Dat is ook de bedoeling.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:29 schreef jetpackboy het volgende:
24gb cache is best veel....
maar is het dan nog wel mogelijk om er een programma op te zetten want ik werk nu in SketchUp en die loop best vaak even vast
Neehoor, maakt niks uit, doet het primaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef jetpackboy het volgende:
Zou mijn ssd nu niet meer zo werken dan? dat ie dat automatisch doet? omdat ik hem nu als opslag heb gebruikt?
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:28 schreef jetpackboy het volgende:
ja ik wist niet wat ik er mee moest dus heb ik er al mn fotos er op gezet: niet echt slim.
Dat ligt eraan wat je met je laptop hebt uitgespookt sinds je hem hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:12 schreef jetpackboy het volgende:
Hoe zorg ik er dan voor dat mijn SSD wel zo geïnstalleerd is zoals het bedoeld is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |