Ja man, ik ben heel blij met deze ontwikkelingen en het is het geld meer dan waard! Als dit het niveau is waarmee Netflix van de grond komt in Nederland ben ik benieuwd wat ze over een jaar voor ons in petto hebben. Of over 3 jaar, of 5 etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef picodealion het volgende:
Dat van die series kwam ik ook net achter, dat is jammer. Ik denk/hoop wel dat als wij als consument ons aanmelden en tonen dat er draagvlak is daar ook wel op ingespeeld zal worden. Vooralsnog neem ik gewoon een abonnement en zie ik dan wel hoe het uitpakt.
Spotify gaat tegenwoordig ook steeds beter, nu steeds meer mensen laten zien dat ze op deze manier wel bereid zijn te betalen ipv te piraten komen er ook steeds meer oude artiesten bij (laatst Frank Zappa eindelijk). Het signaal richting de grote maatschappijen lijkt dus wel te werken.
Wat is je punt hier nu mee?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:43 schreef drakin het volgende:
8 euro is toch 3 keer een wasmachine laten draaien.
of 2 pakjes cigaretten(geen idee hoeveel dat kost eigenlijk)
of 1 luxe warme maaltijd met zalm en asperges
Boom Baby!quote:
exact.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef picodealion het volgende:
Dat van die series kwam ik ook net achter, dat is jammer. Ik denk/hoop wel dat als wij als consument ons aanmelden en tonen dat er draagvlak is daar ook wel op ingespeeld zal worden. Vooralsnog neem ik gewoon een abonnement en zie ik dan wel hoe het uitpakt.
Spotify gaat tegenwoordig ook steeds beter, nu steeds meer mensen laten zien dat ze op deze manier wel bereid zijn te betalen ipv te piraten komen er ook steeds meer oude artiesten bij (laatst Frank Zappa eindelijk). Het signaal richting de grote maatschappijen lijkt dus wel te werken.
Geen idee waar je dat koopt, ik heb geen verstand van peuken, maar het is dat er werd gezegd dat 8 euro goedkoop is, maar dan is er zoveel goedkoop en je kunt er ook wat anders mee doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat is je punt hier nu mee?
En waar koop ik in godsnaam een pakje peuken voor 4 euro?
Luxemburg misschien.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
India, Thailand of Congo misschien nog wel goedkoperquote:
Ja man! Patrick Warburton is echtquote:Op woensdag 11 september 2013 14:08 schreef DragonFodder het volgende:
Damn, Keizer Kuzko alleen in het Nederlands.Terwijl de OV zo geniaal is...
In China kun je sloffen voor 6 euro krijgen. Je levensverwachting wordt weliswaar gehalveerd, maar je hebt meer geld overquote:Op woensdag 11 september 2013 14:07 schreef drakin het volgende:
[..]
India, Thailand of Congo misschien nog wel goedkoper
500 kilo is zwaar. Behalve als het gaat over een huis. Als je de boel even in context bekijkt kan je misschien ook bijdragen aan de discussie.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat koopt, ik heb geen verstand van peuken, maar het is dat er werd gezegd dat 8 euro goedkoop is, maar dan is er zoveel goedkoop en je kunt er ook wat anders mee doen.
Het is maar hoe je het ziet.
Het is trouwens 96 euro per jaar.
Dat kun je op je buik schrijven. Er zijn pakjes van 8euro... En de andere, goedkopere, kleinere pakjes zitten al rond de 5,60 geloof ik...quote:Op woensdag 11 september 2013 13:43 schreef drakin het volgende:
8 euro is toch 3 keer een wasmachine laten draaien.
of 2 pakjes cigaretten(geen idee hoeveel dat kost eigenlijk)
of 1 luxe warme maaltijd met zalm en asperges
Als je zelf wil rollen... marlboro shag 30gr 4euroquote:Op woensdag 11 september 2013 14:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Shag is niet sigarettenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je zelf wil rollen... marlboro shag 30gr 4euromaar dan heb je er nog geen vloei bij...
ik zit nu met klantenservice in een chat over deze schandelijke tekortkomingquote:Op woensdag 11 september 2013 14:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja man! Patrick Warburton is echtin die film
klopt, was ook altijd 50gr. Maar intussen zijn er van bijna alle bekende merken ook 30gr verpakkingen... Je kan trouwens ook voor 4euro marlboro shag in blik kopen, maar dan is het 25gr.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:17 schreef drakin het volgende:
30 gr? Die pakjes zaten toch altijd 50gr in? Dus niet alleen tabak wordt steeds duurder, de verpakkingen ook nog kleiner!
En ik vind 8 euro niet een hoog bedrag hoor, alleen als ik de klacten lees wat er allemaal niet te krijgen is is het wel een hoop.
Eigenlijk vergelijk ik het een beetje met zo'n pathe abo, 18 euro onbeperkt films kijken. Eigenlijk heel goedkoop en er is altijd up to date aanbod.
Met als verschil dat je bij Pathe altijd gelimiteerd bent aan wat er nu draait, het aanbod op Netflix kan alleen maar groeien (en ik hoop dan ook dat dat het doet). Ik heb een tijd een Pathe pas gehad maar er draaide gewoon echt te weinig dat ik leuk vond om er voordeel mee te doen. Als dat met Netflix ook gebeurt zeg ik het weer op, maar ik wil als consument toch tenminste mijn vertrouwen en interesse tonen door het een tijdje te proberen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:17 schreef drakin het volgende:
30 gr? Die pakjes zaten toch altijd 50gr in? Dus niet alleen tabak wordt steeds duurder, de verpakkingen ook nog kleiner!
En ik vind 8 euro niet een hoog bedrag hoor, alleen als ik de klacten lees wat er allemaal niet te krijgen is is het wel een hoop.
Eigenlijk vergelijk ik het een beetje met zo'n pathe abo, 18 euro onbeperkt films kijken. Eigenlijk heel goedkoop en er is altijd up to date aanbod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |