abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 september 2013 @ 13:11:27 #1
357776 ArtistA
Wandelen door het park
  woensdag 11 september 2013 @ 13:15:19 #2
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_131056614
Keizer Kuzco staat erop Dragon! :D
  woensdag 11 september 2013 @ 13:19:44 #3
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_131056726
Ben ook heel benieuwd, vooral naar het aanbod. ¤8 per maand stelt natuurlijk niks voor. Hopen dat college niet te lang duurt vanavond, dan kan ik direct nog ff checken, anders morgen.
pi_131057239
Dat van die series kwam ik ook net achter, dat is jammer. Ik denk/hoop wel dat als wij als consument ons aanmelden en tonen dat er draagvlak is daar ook wel op ingespeeld zal worden. Vooralsnog neem ik gewoon een abonnement en zie ik dan wel hoe het uitpakt :).

Spotify gaat tegenwoordig ook steeds beter, nu steeds meer mensen laten zien dat ze op deze manier wel bereid zijn te betalen ipv te piraten komen er ook steeds meer oude artiesten bij (laatst Frank Zappa eindelijk _O_). Het signaal richting de grote maatschappijen lijkt dus wel te werken.
pi_131057408
8 euro is toch 3 keer een wasmachine laten draaien.
of 2 pakjes cigaretten(geen idee hoeveel dat kost eigenlijk)
of 1 luxe warme maaltijd met zalm en asperges
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 11 september 2013 @ 13:51:16 #6
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_131057639
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef picodealion het volgende:
Dat van die series kwam ik ook net achter, dat is jammer. Ik denk/hoop wel dat als wij als consument ons aanmelden en tonen dat er draagvlak is daar ook wel op ingespeeld zal worden. Vooralsnog neem ik gewoon een abonnement en zie ik dan wel hoe het uitpakt :).

Spotify gaat tegenwoordig ook steeds beter, nu steeds meer mensen laten zien dat ze op deze manier wel bereid zijn te betalen ipv te piraten komen er ook steeds meer oude artiesten bij (laatst Frank Zappa eindelijk _O_). Het signaal richting de grote maatschappijen lijkt dus wel te werken.
Ja man, ik ben heel blij met deze ontwikkelingen en het is het geld meer dan waard! Als dit het niveau is waarmee Netflix van de grond komt in Nederland ben ik benieuwd wat ze over een jaar voor ons in petto hebben. Of over 3 jaar, of 5 etc. :D
pi_131057946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:43 schreef drakin het volgende:
Wat is je punt hier nu mee?

En waar koop ik in godsnaam een pakje peuken voor 4 euro? :o
pi_131058008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:15 schreef ArtistA het volgende:
Keizer Kuzco staat erop Dragon! :D
Boom Baby!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_131058033
quote:

exact.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_131058042
quote:
5s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:02 schreef picodealion het volgende:

[..]

Geen idee waar je dat koopt, ik heb geen verstand van peuken, maar het is dat er werd gezegd dat 8 euro goedkoop is, maar dan is er zoveel goedkoop en je kunt er ook wat anders mee doen.
Het is maar hoe je het ziet. :D
Het is trouwens 96 euro per jaar.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 11 september 2013 @ 14:05:55 #11
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_131058047
quote:

[..]

Luxemburg misschien. ^O^
pi_131058091
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Luxemburg misschien. ^O^
India, Thailand of Congo misschien nog wel goedkoper
pi_131058096
Netflix in de US he, hoe groot is het aanbod daar eigenlijk? Hebben ze daar ook bijv. HBO series?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_131058140
Damn, Keizer Kuzko alleen in het Nederlands.Terwijl de OV zo geniaal is... :'(
  woensdag 11 september 2013 @ 14:09:38 #15
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_131058183
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:08 schreef DragonFodder het volgende:
Damn, Keizer Kuzko alleen in het Nederlands.Terwijl de OV zo geniaal is... :'(
Ja man! Patrick Warburton is echt _O_ in die film :)
  woensdag 11 september 2013 @ 14:10:29 #16
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_131058207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:07 schreef drakin het volgende:

[..]

India, Thailand of Congo misschien nog wel goedkoper
In China kun je sloffen voor 6 euro krijgen. Je levensverwachting wordt weliswaar gehalveerd, maar je hebt meer geld over :)
pi_131058219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef drakin het volgende:

[..]

Geen idee waar je dat koopt, ik heb geen verstand van peuken, maar het is dat er werd gezegd dat 8 euro goedkoop is, maar dan is er zoveel goedkoop en je kunt er ook wat anders mee doen.
Het is maar hoe je het ziet. :D
Het is trouwens 96 euro per jaar.
500 kilo is zwaar. Behalve als het gaat over een huis. Als je de boel even in context bekijkt kan je misschien ook bijdragen aan de discussie.
pi_131058249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:43 schreef drakin het volgende:
Dat kun je op je buik schrijven. Er zijn pakjes van 8euro... En de andere, goedkopere, kleinere pakjes zitten al rond de 5,60 geloof ik...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_131058265
quote:

[..]

Als je zelf wil rollen... marlboro shag 30gr 4euro :P maar dan heb je er nog geen vloei bij...
pi_131058307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Als je zelf wil rollen... marlboro shag 30gr 4euro :P maar dan heb je er nog geen vloei bij...
Shag is niet sigaretten :P. Wel goedkoper, binnen context 8-).
pi_131058346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:09 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ja man! Patrick Warburton is echt _O_ in die film :)
ik zit nu met klantenservice in een chat over deze schandelijke tekortkoming 8-)
pi_131058416
30 gr? Die pakjes zaten toch altijd 50gr in? Dus niet alleen tabak wordt steeds duurder, de verpakkingen ook nog kleiner!

En ik vind 8 euro niet een hoog bedrag hoor, alleen als ik de klacten lees wat er allemaal niet te krijgen is is het wel een hoop.
Eigenlijk vergelijk ik het een beetje met zo'n pathe abo, 18 euro onbeperkt films kijken. Eigenlijk heel goedkoop en er is altijd up to date aanbod.
pi_131058422
Beetje jammer dat je het aanbod niet kan inzien zonder je eerst aan te melden voor die gratis maand (en daarmee al je betalingsgegevens moet delen).
pi_131058480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:17 schreef drakin het volgende:
30 gr? Die pakjes zaten toch altijd 50gr in? Dus niet alleen tabak wordt steeds duurder, de verpakkingen ook nog kleiner!

En ik vind 8 euro niet een hoog bedrag hoor, alleen als ik de klacten lees wat er allemaal niet te krijgen is is het wel een hoop.
Eigenlijk vergelijk ik het een beetje met zo'n pathe abo, 18 euro onbeperkt films kijken. Eigenlijk heel goedkoop en er is altijd up to date aanbod.
klopt, was ook altijd 50gr. Maar intussen zijn er van bijna alle bekende merken ook 30gr verpakkingen... Je kan trouwens ook voor 4euro marlboro shag in blik kopen, maar dan is het 25gr. :P
(verdomme, ik weet er al weer veel te veel van na een maandje bij de pomp te hebben gewerkt...)
pi_131058580
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:17 schreef drakin het volgende:

Met als verschil dat je bij Pathe altijd gelimiteerd bent aan wat er nu draait, het aanbod op Netflix kan alleen maar groeien (en ik hoop dan ook dat dat het doet). Ik heb een tijd een Pathe pas gehad maar er draaide gewoon echt te weinig dat ik leuk vond om er voordeel mee te doen. Als dat met Netflix ook gebeurt zeg ik het weer op, maar ik wil als consument toch tenminste mijn vertrouwen en interesse tonen door het een tijdje te proberen.
pi_131058598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:17 schreef Desunoto het volgende:
Beetje jammer dat je het aanbod niet kan inzien zonder je eerst aan te melden voor die gratis maand (en daarmee al je betalingsgegevens moet delen).
Ja, dat is wel jammer. Iets opener zou ze sieren, op de lange termijn win je daar ook alleen maar consumentenvertrouwen mee.
pi_131058743
jongens, wat ben ik moe...
pi_131059222
quote:
Dit is wat ik gevonden heb zonder een account. En dat vind ik tegenvallen.

https://signup.netflix.com/browseselection
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 11 september 2013 @ 14:50:39 #29
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_131059286
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:15 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

ik zit nu met klantenservice in een chat over deze schandelijke tekortkoming 8-)
_O-
Held!
pi_131059637
Cool runnings, meer heb je toch niet nodig :D
pi_131059717
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dit is wat ik gevonden heb zonder een account. En dat vind ik tegenvallen.

https://signup.netflix.com/browseselection
Ik zit nog te twijfelen... :X
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_131059962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:29 schreef dyonvbaal het volgende:
jongens, wat ben ik moe...
Van jezelf? Ik ook.

Ik ben ook heel moe van jou.

X
pi_131059976
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:13 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Van jezelf? Ik ook.

Ik ben ook heel moe van jou.

X
:')
pi_131060302
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:13 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

:')
Zie, je krijgt positieve energie van mij.
pi_131060313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:23 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Zie, je krijgt positieve energie van mij.
Af en toe ben je zo'n kneus :)
pi_131061280
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:24 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Af en toe ben je zo'n kneus :)
Doe eens lief Dion.
pi_131061377
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:48 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Doe eens lief Dion.
Doe jij toch ook niet? En dan d'r bij... ik lachte erbij :) Was dat niet lief genoeg :)
pi_131065972
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:24 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ja, dat is wel jammer. Iets opener zou ze sieren, op de lange termijn win je daar ook alleen maar consumentenvertrouwen mee.
Op korte termijn ook.

Ik heb er nu al geen vertrouwen meer in. oO<
pi_131066003
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:07 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Op korte termijn ook.

Ik heb er nu al geen vertrouwen meer in. oO<
Jij hoeft ook niet te kijken.
pi_131066043
¤8 voor onbeperkt films en series kijken is een goede prijs. Maar als je het aanbod geheim houdt totdat men zich aanmeldt dan zal het vast tegenvallen.
pi_131066077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:10 schreef Desunoto het volgende:
¤8 voor onbeperkt films en series kijken is een goede prijs. Maar als je het aanbod geheim houdt totdat men zich aanmeldt dan zal het vast tegenvallen.
Maar jij kijkt graag oude films, die zijn eigenlijk nergens te vinden.
pi_131066116
quote:
Nu weet ik zeker dat ik er niet aan begin :P
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:19 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

klopt, was ook altijd 50gr. Maar intussen zijn er van bijna alle bekende merken ook 30gr verpakkingen... Je kan trouwens ook voor 4euro marlboro shag in blik kopen, maar dan is het 25gr. :P
(verdomme, ik weet er al weer veel te veel van na een maandje bij de pomp te hebben gewerkt...)
Ik dacht dat je zelf rookte en het daarom wist.
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:23 schreef picodealion het volgende:

[..]

Met als verschil dat je bij Pathe altijd gelimiteerd bent aan wat er nu draait, het aanbod op Netflix kan alleen maar groeien (en ik hoop dan ook dat dat het doet). Ik heb een tijd een Pathe pas gehad maar er draaide gewoon echt te weinig dat ik leuk vond om er voordeel mee te doen. Als dat met Netflix ook gebeurt zeg ik het weer op, maar ik wil als consument toch tenminste mijn vertrouwen en interesse tonen door het een tijdje te proberen.
18 euro is toch niet zoveel, 2,5 film en je hebt het eruit.
Ik ga alleen af en toe naar de Sneak en vind het juist jammer dat hier geen Pathe is.
pi_131066154
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:12 schreef Sands het volgende:

[..]

Maar jij kijkt graag oude films, die zijn eigenlijk nergens te vinden.
Ik heb er genoeg gevonden via torrents ;)
pi_131066178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:15 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb er genoeg gevonden via torrents ;)
Ik bedoelde op Netflix dus :P
pi_131066276
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:16 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik bedoelde op Netflix dus :P
Ja maar daar zijn ze niet te vinden en ik vertel dus waar ik ze wel heb gevonden.

En zolang die torrents of nieuwsgroepen er zijn hoef ik dat netflix niet.

Maar ja wie weet over 5 jaar denk ik er misschien wel weer anders over.
pi_131066361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef drakin het volgende:

[..]

Ja maar daar zijn ze niet te vinden en ik vertel dus waar ik ze wel heb gevonden.

En zolang die torrents of nieuwsgroepen er zijn hoef ik dat netflix niet.

Maar ja wie weet over 5 jaar denk ik er misschien wel weer anders over.
Koop je ook nooit media?
pi_131066563
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef Sands het volgende:

[..]

Koop je ook nooit media?
Niet zoveel meer nee, past niet meer in de kast.

Vorige week trouwens wel een CD gekocht bij de band zelf.
pi_131067159
quote:
Zappa, nice :7
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 11 september 2013 @ 18:51:46 #49
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_131067256
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:10 schreef Desunoto het volgende:
Zo werkt marketing nou eenmaal.
Ik ben heel erg tevreden over het aanbod, ondanks het feit dat ook ik graag een bulk aan oude films had gezien. Daar tegenover hebben ze wel een hoop kwaliteit te bieden en absoluut de 8 euro per maand waard. Ben al de hele dag door de database aan het scrollen en ze weten me echt enthousiast te maken. :)
pi_131067362
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:51 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Zo werkt marketing nou eenmaal.
Ik ben heel erg tevreden over het aanbod, ondanks het feit dat ook ik graag een bulk aan oude films had gezien. Daar tegenover hebben ze wel een hoop kwaliteit te bieden en absoluut de 8 euro per maand waard. Ben al de hele dag door de database aan het scrollen en ze weten me echt enthousiast te maken. :)
Er lijkt wel meer op te staan dan toen ik gisteren keek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')