Is het 100% zeker dat Sheep huurtoeslag krijgt? Want de regels daarvoor zijn streng tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga me trouwens binnenkort uitschrijven bij 'mijn' appartement in NijmegenHeb alleen nog geen nieuwe woning dus ik zit met twee opties:
• In het GBA blijven staan op dat adres, waardoor Sheep geen huurtoeslag kan aanvragen..
of
• Me inschrijven op het adres van mijn ouders totdat ik zsm kan verhuizen. Maar dit heeft financiële gevolgen voor o.a. GWL, gemeentelijke heffingen, misschien belastingen. Ik wil best het verschil betalen maar niet als dit in de papieren loopt. En mijn vader verliest binnenkort misschien zijn baan. Kan mijn inwonen financiële gevolgen hebben voor zijn ww?
Heeft iemand van jullie hier verstand van? Ik kan het zelf niet terugvinden.
Op zijn precieze inkomen na weet ik zeker dat hij in aanmerking komt. En hij is er zelf heel stellig over.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Is het 100% zeker dat Sheep huurtoeslag krijgt? Want de regels daarvoor zijn streng tegenwoordig.
En inschrijven bij je ouders, werken je ouders beide? Want als je met zijn 2-en op een adres woont is het al een meerpersoons huishouden en maakt het qua gemeentelijke heffingen etc. niets uit. GWL is gebaseerd op verbruik, dus als jij daar gaat wonen verbruiken ze meer en zal het je geld kosten. Anders ook niet.
Juist op inkomen kan het nog mis gaan, maar goed dat is een kwestie van vertrouwen. Al zou ik de afweging maken om dan zijn huurtoeslag maar te vergoeden als dat goedkoper is dan bij je ouders ingeschreven te staan. Maar dat is ook maar net hoe je dat zelf wilt..quote:Op woensdag 11 september 2013 11:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Op zijn precieze inkomen na weet ik zeker dat hij in aanmerking komt. En hij is er zelf heel stellig over.
Alleen mijn vader werkt. Het is idd een meerpersoons huishouden. En GWL betaal ik al aan mee, moeten we alleen een eindafrekening van maken.
Dan zit ik dus alleen nog met heffing(skorting)en die mijn ouders ontvangen en de impact op de ww...
Het is de Kerkweg trouwens. Verder heb ik alleen een datum.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je de informatie die je hebt eens toesturen? Eens kijken wat ik kan detectiveren
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Net gehoord dat 2 collega's echt heel direct tegen m'n vorige manager hebben gezegd 'je moet nú bellen zodat ze in elk geval iets hoort', toen dat contract geneuzel bezig was. Was best wel fijn om te horen, ook al was het achteraf
Bijna tijd om uit de oven te komen dusquote:Op woensdag 11 september 2013 18:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Drukke dag gehad, ben een beetje gaar nu.
ja, hoog tijd.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bijna tijd om uit de oven te komen dus
haha nee die zou ik geen bandje noemenquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha nee die zou ik geen bandje noemenbovendien haat ik U2
Het is een beginnend bandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |