Ik twijfel anders serieus wat ik erger vind: een Ducato of SD die afremmend op zijn voortanden over de rotonde gaat...................quote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
Klote SD, ik had niet verwacht dat dit topic na de OP nog bergafwaarts kon gaan.
SD niet toevallig op een Ducato gevlogen?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik twijfel anders serieus wat ik erger vind: een Ducato of SD die afremmend op zijn voortanden over de rotonde gaat...................
Uit pure agressie en frustratie....... zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
SD niet toevallig op een Ducato gevlogen?
SD zit allang achter de zustertjes aanquote:Op woensdag 11 september 2013 21:25 schreef Barcaconia het volgende:
Nu SD-grapjes maken is wel erg laag bij de grond vind ik.
Ik hoop niet dat ie erover valt.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SD zit allang achter de zustertjes aan
SD ligt heel tammetjes in zijn bedje en gaat zo eens kijken wat er op tv isquote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SD zit allang achter de zustertjes aan
Ik moest stiekem wel glimlachen om je hijsopmerking in het motortopicquote:
Als ik asfaltinspecteur had gespeeld, waren dezelfde geintjes gemaakt denk ik. Relax.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Anne het volgende:
Nee. Ik ben die flauwe grapjes inmiddels wel beu. Het valt me op dat telkens over SD dezelfde soort grapjes gemaakt worden. Nu het zustertjes-verhaal en tijdens dat klote-sint-eustatius heb ik hier volgens mij elke dag wel moeten lezen dat SD daar een nieuw liefje zou hebben.
Erg grappig hoor.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
Klote SD, ik had niet verwacht dat dit topic na de OP nog bergafwaarts kon gaan.
quote:Op donderdag 12 september 2013 07:42 schreef lipje het volgende:
@rest: goedemorgenlaatste dag werken voor het weekend
Beetje kunnen slapen vannacht??quote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SD ligt heel tammetjes in zijn bedje en gaat zo eens kijken wat er op tv is
slecht, diverse keren wakker geworden omdat ik een verkeerde beweging maakte of omdat ik verkeerd lag. Die ziekenhotel bedden zijn ook gemaakt voor kabouters volgens mijquote:Op donderdag 12 september 2013 09:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Beetje kunnen slapen vannacht??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |