SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Is dat al zeker dan? Zit sowieso een achievement in met collecten hequote:
Er zijn collectibles, maar niet in de vorm van hidden packages.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan? Zit sowieso een achievement in met collecten he
Dat klopt ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
Over 1.25 uur is het 5 dagen.
POSITIEF BLIJVEN VERDOMMEMee
Zou je denken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik denk dat ie het nu wel weet dat ie een fout begaan heeft in de TT...
Ik denk dat we jouw tot meest wanhopige positivo van de week moeten kronen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
dan is t afgerond nog steeds 6 dagen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
Het kan zijn dat ik het misschien verkeerd heb begrepenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan? Zit sowieso een achievement in met collecten he
Ja en over een uur niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |