SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ook maar dan zit mijn vriendin op die vinger en mijn kind in de meterkast.
Ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het rapaille dat per przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement komma genoot van de exquise winterkost. Wie snapt deze zin?
Ik. Jij niet dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het rapaille dat per przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement komma genoot van de exquise winterkost. Wie snapt deze zin?
Ben jij barbapapa?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn nichtje van 4 heeft een tekening gemaakt van mij en mijn echtgenote
[ afbeelding ]
Lijkt echt helemaal nergens op. Waardeloos gewoon. Mag je haar ook best laten weten, anders leert ze nooit wat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn nichtje van 4 heeft een tekening gemaakt van mij en mijn echtgenote
[ afbeelding ]
Het tuig (als in personen) arriveerde per paard bij het feestelijke kroegje o.i.d en genoot van goede winterse gerechten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat betekent het dan? Ik snap de zin niet.
Iets met volk dat langs de McDrive rijdt op hun scooter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat betekent het dan? Ik snap de zin niet.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iets met volk dat langs de McDrive rijdt op hun scooter.
Feeeriek betekent niet feestelijk, maar volgend mij iets als schilderachtig ofzo. Verder best een aardige pogingquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het tuig (als in personen) arriveerde per paard bij het feestelijke kroegje o.i.d en genoot van goede winterse gerechten?
Kan zijn dat ik hier en daar wat gemist heb, vandaag 10 uur gewerkt he
Ik heb al 1 goed nummer gehoord ja. Ik heb alleen nog geen idee hoe dat nummer heet.quote:
Ja die snapte ik ook niet helemaal. Klopte ook nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Feeeriek betekent niet feestelijk, maar volgend mij iets als schilderachtig ofzo.
Klopt, sprookjesachtig enzoquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Feeeriek betekent niet feestelijk, maar volgend mij iets als schilderachtig ofzo.
Engelse menu's hequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee jij zal een keer wel iets kunnen zonder hulp
Hans Teeuwen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt echt helemaal nergens op. Waardeloos gewoon. Mag je haar ook best laten weten, anders leert ze nooit wat.
Prachtig stukquote:
Games-->Demo's-->Nieuwstequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
Als im op FIFA 14 zoek krijg ik alleen dat ik het spel kan kopen en een video
Dat zijn de voetbalkwaliteiten van Nederlandquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Met Kuijt, Schaken, Willems en Schaars
FUT gaat eeuwig doorquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef DutchSL het volgende:
Moet de reeks niet weer bij 1 beginnen?
Geniaal stuk jaquote:
Na de officiele releasedatum pas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef DutchSL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |