SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ook maar dan zit mijn vriendin op die vinger en mijn kind in de meterkast.
Ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het rapaille dat per przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement komma genoot van de exquise winterkost. Wie snapt deze zin?
Ik. Jij niet dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het rapaille dat per przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement komma genoot van de exquise winterkost. Wie snapt deze zin?
Ben jij barbapapa?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn nichtje van 4 heeft een tekening gemaakt van mij en mijn echtgenote
[ afbeelding ]
Lijkt echt helemaal nergens op. Waardeloos gewoon. Mag je haar ook best laten weten, anders leert ze nooit wat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn nichtje van 4 heeft een tekening gemaakt van mij en mijn echtgenote
[ afbeelding ]
Het tuig (als in personen) arriveerde per paard bij het feestelijke kroegje o.i.d en genoot van goede winterse gerechten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat betekent het dan? Ik snap de zin niet.
Iets met volk dat langs de McDrive rijdt op hun scooter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat betekent het dan? Ik snap de zin niet.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iets met volk dat langs de McDrive rijdt op hun scooter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |