nee ik ben open mind qua allesquote:Op woensdag 11 september 2013 23:56 schreef JackieBrown het volgende:
Damn no1 strong racist.. had je meer verlicht geschat buurman
wij zijn hartstikke lief voor ons mamquote:Op donderdag 12 september 2013 00:14 schreef JackieBrown het volgende:
4 zoons wat een regelrechte hel lijkt me dat als moeder
wel dikke tieten, foreverquote:Op donderdag 12 september 2013 00:07 schreef JackieBrown het volgende:
Maar ik doe t niet want zwangerschap killt all gains dus mja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
Hier, mooie vrouwen voordat ik ga slapen. Kusjes.Die onderste moet gewoon ff normaal doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:04 schreef JackieBrown het volgende:
Lololol ik wil van die ariers altijd verleiden en dan hun mokkakindjes baren en hun arische bloedlijn naar de tering helpen fuckyou hitler pak aan skkls
Waarom zou je je eigen bloedlijn verneuken met Arische troep?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:04 schreef JackieBrown het volgende:
Lololol ik wil van die ariers altijd verleiden en dan hun mokkakindjes baren en hun arische bloedlijn naar de tering helpen fuckyou hitler pak aan skkls
haters gonna hatequote:Op donderdag 12 september 2013 10:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom zou je je eigen bloedlijn verneuken met Arische troep?
Kom maar. Halfbloed kindjesquote:Op donderdag 12 september 2013 00:04 schreef JackieBrown het volgende:
Serieus, zo lelijk.quote:
he m'n broertje, waar vis je die foto nou vandaan?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Serieus, zo lelijk.
Kijk, bij sommige mannen staat het wel goed. Die hebben mooi blond haar, brede kaak. Beetje het type waar Hitler homo voor zou worden:
[ afbeelding ]
Maar de meeste 'Ariërs' zijn geen Ariërs, maar gewoon lelijke scharminkels met donkerblond stekeltjeshaar, een waardeloze kaaklijn, rode huid die vlekken krijgt in de zon. Deze mensen zijn juist inferieur, maar noemen zich maar voor de grap "Ariër" om hun lelijke uiterlijk goed te praten.
Van je Facebook, sorry man, wilde je anoniem blijven?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
he m'n broertje, waar vis je die foto nou vandaan?
ja liever wel mja geeft nietquote:Op donderdag 12 september 2013 10:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Van je Facebook, sorry man, wilde je anoniem blijven?
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kom maar. Halfbloed kindjes
En dan is het eindelijk geoorloofd om mn zoon Jermaine te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |