Ja, normaal lullen die lui allemaal van de buhne.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee dat beweerde ie niet. Hij vertelde alleen maar dat die interventie was geweest.
Ik vond het wel mooi dat ze dat uitzonden, ookal vind ik het allemaal zweverige bullshit, ze mogen wel vaker een actief betrokken jury laten zien.
Yup en zei er vervolgens bij dat ze dát niet uitzondenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee dat beweerde ie niet. Hij vertelde alleen maar dat die interventie was geweest.
Dat weet hij waarschijnlijk niet eens, ze kunnen bij de productie wel het ene zeggen maar als tijdens de montage er een paar minuten extra zendtijd nodig zijn of er te weinig speciale momenten zijn wordt dat zo gedaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup en zei er vervolgens bij dat ze dát niet uitzonden
Nee, hij zei dat hij niet wist of ze het zouden uitzenden: TV / DACVN #35 Gildinquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup en zei er vervolgens bij dat ze dát niet uitzonden
Hoezo is dat een kut punt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:27 schreef _JdM_ het volgende:
Aah, moeten ze over de Boulevard 1945 bij het Van Heekplein. Nu is dat ook een enorm kut punt...
Ik moet naar school en werk (met het OV) dus maak je niet druk ;-)quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:29 schreef trovey het volgende:
Ik zit morgen in Enschede met de auto....duim voor mij dat ik Timo niet tegenkom...zo wel...het waren leuke jaren op FOK!
Nergens voor nodig, sinds het programma afgelopen is heb ik al niet meer gereden...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dit dus, ik woon sinds kort in Enschede en nu ik veel herken van de locaties en hoor dat Timo bij Saxion gespot is moet ik misschien maar snel een levensverzekering afsluiten...
Hou ik je aan!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
echt?
He Timo!![]()
Doe je ogen eens open man!
Heb je GPS op je auto? Dan maak ik een betaalsite waarop we je actuele locatie aangeven, wordt een groot succes.
Ik zei dat ik niet wist ALS het uitgezonden werd.....quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk ietsje verlaat, Timo beweerde dat de interventie met de psych niet uitgezonden werd. Wel dus
Yes en yes!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:52 schreef Xaryna het volgende:
Timo, heb je het gevoel dat je nu beter rijdt door het programma? En is je bijrijdster dat met je eens?
Dat is best wel een spoilerquote:Op woensdag 11 september 2013 07:58 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, sinds het programma afgelopen is heb ik al niet meer gereden...
Dit soort topic wordt snel vol-geslowchat, dus daar zou ik een dagtaak aan hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 08:48 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien moet je even berichten terug lezen voordat je iets zegt...
is wel zonde, want juist in de eerste jaren dat je het rijbewijs hebt moet je ervaring opdoenquote:Op woensdag 11 september 2013 07:58 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, sinds het programma afgelopen is heb ik al niet meer gereden...
Klopt, maar ik ben veeeeeeel te druk om naar mn ouders te gaan en een rondje te rijden.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is wel zonde, want juist in de eerste jaren dat je het rijbewijs hebt moet je ervaring opdoen
Je bent wel beter gaan rijden maar hebt sinds het einde van het programma al niet meer gereden?quote:
Het was nog veel gekker geweest als ze één van de anderen hadden weggestuurd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:24 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Stoner ben je niet even, stoner ben je voor je hele leven.
Wel raar dat de deelnemer die meteen de eerste dag van opnames stoned werd opgepakt voor veul te hard rijden zo snel weg mag.
Dat lijkt me niet zo heel verstandig eigenlijk...want volgens mij kun je het wel als je je maar concentreert en een paar rijlessen neemt voor voertuigbeheersing. Het blijkt eigenlijk (vind ik dan) keer op keer dat je niet ontzettend gevaarlijk bezig bent (als je maar aan het opletten bent that is) en dat je eigenlijk best goed reageert/anticipeert op relatief vreemde situaties. (schouderproef en vorige week met dat "overstekende kind" )quote:Op woensdag 11 september 2013 07:58 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Echt niet, Esther was superliefquote:Op zondag 28 juli 2013 16:20 schreef BlueMage het volgende:
Liesbeth lijkt me trouwens wel zo'n Esther type.
Je bedoelt dat je niet wist OF het uitgezonden werd?quote:Op woensdag 11 september 2013 08:01 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet wist ALS het uitgezonden werd.....
Dat is ook niet slim, zoals anderen zeggen leer je meer van gewoon steeds een beetje blijven rijden.quote:Op woensdag 11 september 2013 07:58 schreef 053Timo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |