ik vind dat het tijd is voor een nieuwe banner in de OP, mét Fransje van de Wraptasticquote:
Ja wij van Blok-Rquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben zoeenalleen dan van de xenos
Saconds gewoon koken na het werk? Dat is toch iets heel andersquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
Spees, serieus, hoe wil je dat OOIT gaan doen als je gaat werken dan?
Of ga je huismoeke worden en altijd om 5 uur de errepelletjes op tafel hebben staan
op werk hebbie niet altijd de mogelijkheid om stipt op tijd te eten en daarna ook nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Saconds gewoon koken na het werk? Dat is toch iets heel anders
Ik wil gewoon niet om half 5 etenis dat raar?
Hij ligt dan ook in Beekquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
(ik wist heul niet dat Maastrich een vliegveld had trouwens)
Doen ze toch nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
op werk hebbie niet altijd de mogelijkheid om stipt op tijd te eten en daarna ook niet
half 5 bammen/friet vretten en die mensen uit Porto velen Portugees eten mee laten nemen, das het beste plan IMHO
Fles Ginja d'Obidos erbij, nomnomnom!
WOR U OOK ZO GEK VAN AL DA GEKUT MET OEWE PLASTIEK *auw godver kut*quote:
MOLO, STOP FEEDING THE SPEES!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Molo zeurten betrekt er iets bij dat er heul niks mee te maken heeft.
gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Molo zeurten betrekt er iets bij dat er heul niks mee te maken heeft.
Ik moet gelijk al lachenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
WOR U OOK ZO GEK VAN AL DA GEKUT MET OEWE PLASTIEK *auw godver kut*
Ik hoor net "1 2 3 pats boem dicht"quote:
ja maar das niet de Wop hop hop hopquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hoor net "1 2 3 pats boem dicht"
Ik vind wop hop hop hop niet compleet als je er niet DICHT achteraan typtquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar das niet de Wop hop hop hop
frenkiequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Molo, de tweede keer dat hij het doet zegt hij "tjak tjak tjak dicht".
Wat een onbetrouwbaar sujet!
De ene keer drie keer doen en de andere keer vier keer!
Jammer dat het zo'n held isquote:
vrouw.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef Molo het volgende:
Ik ken serieus een Fransje. En nee das niet de verkleinnaam, maar de paspoortnaam
een papegaai met de stem van Nel Veerkampquote:
Dan is het kindermishandelingquote:
inmiddels 40quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan is het kindermishandeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |