ik vind dat het tijd is voor een nieuwe banner in de OP, mét Fransje van de Wraptasticquote:
Ja wij van Blok-Rquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben zoeenalleen dan van de xenos
Saconds gewoon koken na het werk? Dat is toch iets heel andersquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
Spees, serieus, hoe wil je dat OOIT gaan doen als je gaat werken dan?
Of ga je huismoeke worden en altijd om 5 uur de errepelletjes op tafel hebben staan
op werk hebbie niet altijd de mogelijkheid om stipt op tijd te eten en daarna ook nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Saconds gewoon koken na het werk? Dat is toch iets heel anders
Ik wil gewoon niet om half 5 etenis dat raar?
Hij ligt dan ook in Beekquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
(ik wist heul niet dat Maastrich een vliegveld had trouwens)
Doen ze toch nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
op werk hebbie niet altijd de mogelijkheid om stipt op tijd te eten en daarna ook niet
half 5 bammen/friet vretten en die mensen uit Porto velen Portugees eten mee laten nemen, das het beste plan IMHO
Fles Ginja d'Obidos erbij, nomnomnom!
WOR U OOK ZO GEK VAN AL DA GEKUT MET OEWE PLASTIEK *auw godver kut*quote:
MOLO, STOP FEEDING THE SPEES!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Molo zeurten betrekt er iets bij dat er heul niks mee te maken heeft.
gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Molo zeurten betrekt er iets bij dat er heul niks mee te maken heeft.
Ik moet gelijk al lachenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
WOR U OOK ZO GEK VAN AL DA GEKUT MET OEWE PLASTIEK *auw godver kut*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |