Dat komt natuurlijk door die superspeciale communicatietechnieken, dat kan ik allemaal niet volgen hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn al Jian's wijze lessen voor niets geweest
Jij heb echt geen idée Heksquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik bemoei me er wel ff mee, net zo goed dat jij je overal mee bemoeit, jij hebt dit veroorzaakt hoor vergeet dat ff niet Soury..........jij sleepte liesje erbij, toen kwam Coos uit zijn scuilkleder om liesje bij te staan en moet ik ff doorgaan.
Ik mag jou heel graag, Jian en Coos en Zoa dus dat ik trek voor niemand partij maar klaar is klaar, jij en Jian lijken wel 2 kleine kinderen en maar door en doorgaan, dacht dat ik er wat van kon maar kan van jullie best nog wat leren.
Coos kwam mij helemaal niet bijstaan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik bemoei me er wel ff mee, net zo goed dat jij je overal mee bemoeit, jij hebt dit veroorzaakt hoor vergeet dat ff niet Soury..........jij sleepte liesje erbij, toen kwam Coos uit zijn scuilkleder om liesje bij te staan en moet ik ff doorgaan.
Ik mag jou heel graag, Jian en Coos en Zoa dus dat ik trek voor niemand partij maar klaar is klaar, jij en Jian lijken wel 2 kleine kinderen en maar door en doorgaan, dacht dat ik er wat van kon maar kan van jullie best nog wat leren.
Uhhquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Coos kwam mij helemaal niet bijstaan?
En nee ik ben hier inderdaad niet vanavond, blame me.
En welk sneu figuur vind het keer op keer nodig om het persoonlijk te maken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Margo37 het volgende:
Tis maar Fok! is meestal het antwoord dacht ik
ik lees alleen wat hier in de RLS gebeurt Soury, en ik lees dingen om misselijk van te worden, Jian tegen Coos, jij tegen Jian en nu is die kuteend er ook weer. de RLS is al bijna dood, nog ff en Gert kan het licht helemaal uit doen .quote:
Hou nou maar op, je snapt er echt geen klote van, als iemand niets van mij te vrezen heeft is het Liesje wel en dus heeft en hoeft Coos haar dan ook echt niet bij te staan, hetgeen ie ook niet gedaan heeft. Stop ermee!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat je op margo gaat reageren is wel sneuquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:09 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
En welk sneu figuur vind het keer op keer nodig om het persoonlijk te maken?
Dit is zoals ik het ook meegekregen heb, verder weet ik de ins en outs van eventuele andere dingen niet maar dit is wat hier ongeveer gebeurt is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar heb jij je wijsheid eigenlijk vandaan? Eerst gaat je vriendje over schreef over eigenlijk niks, een paar onschuldige postjes en als er een scherpe bij zat was ie al niet van mij, anders moet je de post even ophalen en m laten zien, vervolgens rakel JIJ een oude discussie op met eend, vervolgens duikt de eend op om bij mij z'n gram te halen, met de beschuldigende vinger dat ik van iemand privéinformatie over zijn vader zou hebben gekregen, die ik vervolgens op het forum heb gegooid hetgeen je reinste larie is, maar natuurlijk wel een aardig argument om je stalkende, bedreigende, sarrende gedrag te verklaren, ik heb m aangepakt, keihard, ik ben er zeker niet trots op, ik heb het reeds gezegd, maar ik wilde die stalkende imbeciel van m'n rug hebben, kost wat kost. Vervolgens komt de één of andere idioot zijn billenmaat supporten met doodsverwensingen en al. Wat verwacht je, ... dat ik sorry zeg? "Lieverd", deze oetlullen denken dat ze het uitgevonden hebben, maar zowel hier, alsook in het echte leven winnen dit soort halve zachten het nooit van me. En nogmaals laat het zitten doe je ding en ik kom je echt niet achterna, verder word ik er niet warm of koud van, echt niet, maar als je wil kaatsen be my guest.
Mag ik dan wel het e.e.a. aan de pennen rijgenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je was er ook maar druk mee.. het begon zowat op werken te lijken
tijd voor ontspanning.. ik kan een bbq aanraden
Doei hequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef Toverheks het volgende:
Aju met mijn bezemsteel, zak lekker allemaal door de stront ik hou best van een rel maar niet op deze manier
Ik stop nergens mee, ik wil die steen wel boven water hebben, het liefst met jou voet aan de onderkantquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou nou maar op, je snapt er echt geen klote van, als iemand niets van mij te vrezen heeft is het Liesje wel en dus heeft en hoeft Coos haar dan ook echt niet bij te staan, hetgeen ie ook niet gedaan heeft. Stop ermee!
krijg jij lekker de tering manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |