Wat moet je nou in Emmeloord? hebben ze daar niet alleen koeien?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wat wat???
Ik was een dagje Emmeloord
Agûût, en jij denkt dat dat helpt?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Poezewoes het volgende:
Had een Cdrom kunnen kiezen van Dokter Tinus, klein prijsje van vriendenloterij, maar heb kookboek gekozen voor mijn man.
Man, je maakt me weer helemaal enthousiast, ik ga toch maar eens op zoek naar de 1e afleveringen (die kan ik niet terugkijken via uitzendinggemist)quote:
Ho nou toch eens even .. dit ding heeft lang niet de charme van het bbqenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan elk moment in het jaar iets grillen,hoef je niet perse een BBQ voor te hebben in je tuin.
Kwestie van onderstaand in je keuken hebben.
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik, hij kookt dus!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Agûût, en jij denkt dat dat helpt?
Iets met aardappelen ..quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat moet je nou in Emmeloord? hebben ze daar niet alleen koeien?
En heeft toch nog een boek nodig?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat denk ik, hij kookt dus!
Hahah grapjas, Hij kookt beter dan ik!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En heeft toch nog een boek nodig?Ben je niet tevreden met alleen aangebrand water?
Nah, een leuke schop in z'n balle dan, een kookboek geven...quote:Op woensdag 11 september 2013 19:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hahah grapjas, Hij kookt beter dan ik!
http://www.potatoeurope.com/home-nl.htmlquote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, die hebben ze er ook natuurlijk
Wel nee!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah, een leuke schop in z'n balle dan, een kookboek geven...
Tss, die S6E1 is ook maar nét een paar uur binnen.. spaar je niet op om een leuk avondje te vullen?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds niets van gezien, maar ik heb voor vanavond de 1e aflevering van seizoen 6 van SOA op het menu staan, ik ga daar eens lekker voor zitten/liggen zo
Ah, grote beurs. Verbouw jij veel aardappelen?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:59 schreef ZOA het volgende:
[..]
http://www.potatoeurope.com/home-nl.html
Vind ik met sommige series moeilijk, zoals deze, Ik ben te nieuwsgierig. Kijk Homeland is ook weer begonnen, maar die ga ik pas kijken als ie klaar is.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss, die S6E1 is ook maar nét een paar uur binnen.. spaar je niet op om een leuk avondje te vullen?
Sht, die homeland ben ik zo zát geworden met die lul wel/niet terrorist en die achterlijke familie..quote:Op woensdag 11 september 2013 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik met sommige series moeilijk, zoals deze, Ik ben te nieuwsgierig. Kijk Homeland is ook weer begonnen, maar die ga ik pas kijken als ie klaar.
Ja, ik werd een beetje moe van haar juist, daarom kan ik ook wel wachten, ik wil dan wel toch weer kijken op een gegeven moment.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sht, die homeland ben ik zo zát geworden met die lul wel/niet terrorist en die achterlijke familie..
Joah, aardig om te zien, maar om nu te zeggen, tjonge, tjonge.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sht, die homeland ben ik zo zát geworden met die lul wel/niet terrorist en die achterlijke familie..
Ik kijk Goochelaars ontmaskert nu.. ook wel weer leuk
The Unit... jahh die was geweldigquote:Op woensdag 11 september 2013 20:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Joah, aardig om te zien, maar om nu te zeggen, tjonge, tjonge.
Ik wil eerdaags wel weer eens aan The Unit beginnen, dat vond ik een heerlijke serie.
Geen 1 meer.. maar tis wel een vakgebied van mijquote:Op woensdag 11 september 2013 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, grote beurs. Verbouw jij veel aardappelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |