Hmm, dan zou ik niet weten waar die functie zit. Zou thuis even kunnen kijken op mijn PowerBook maar die doet een beetje vreemd (kan niets kopiëren/plakken, laat staan installeren, zegt dat er geen ruimte beschikbaar is op de schijf of USB-stick).quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Yep, u snapt het. Het is voor de oude Mac OSX versies. 10.4 en 10.5.
Meh, heb laatst Windows 8.1 op mijn laptop gezet en dat is me toch een partijtje fijn! Op de één of andere manier een stuk overzichtelijker en minder beperkt dan 8.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Godverdomme wat is windows toch ultiem extreem kut.
start -> network center (of zoiets iig)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe de FUCK kom je bij netwerkinstellingen?
Ik krijg netjes een lijst met netwerken maar daar kun je dan vervolgens niet op klikken ofzo?
Waar zit "start"?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
start -> network center? (of zoiets iig)
helemaal links onderin... (ja, geen echt "start" meer, maarja bij gebrek aan beter)quote:
Joh, wat voor muis heb je als Windows daar zelf niet mee overweg kan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja zo nog even de drivers voor mijn muis installeren.
Zou toch wat zijn, een muis die gewoon out-of-the-box volledig bruikbaar is.
Geen idee, maar ik baal er wel van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is er gehacked aan? Zie dat Fx het als "aanvalssite" aanmerkt maar er is verder niets aan te zien. Een kwaadwillend bannertje ofzo?
dat je setpoint moet installeren is idd jammer , netzoals dat ik bij mijn muis niet alle knoppen naar eigen wens in kan delen (beperkte set opties beschikbaar)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef KomtTijd... het volgende:
De enige manier om iets in te stellen aan die knoppen schijnt een logitech programma te zijn van 80MB wat iedere paar weken een update of nieuwsbrief ofzo voor je neus schuift.
Ik heb ook o.a.een oude powerbook die je hieronder kunt zien(L) en ik heb altijd ruimte over te meer ik alles wat er niet op hoort, eraf gooi en alles verder via externe HD's doe. Ik bewaar dus niets op mijn notebooks. Mocht er ooit 1 gestolen worden,dan hoef ik mij geen zorgen te maken om eigen data.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:01 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm, dan zou ik niet weten waar die functie zit. Zou thuis even kunnen kijken op mijn PowerBook maar die doet een beetje vreemd (kan niets kopiëren/plakken, laat staan installeren, zegt dat er geen ruimte beschikbaar is op de schijf of USB-stick).
Ah! kijk. Dat helpt al wat meer.quote:
Ik heb er ook absoluut niets op staan buiten het OS en wat bestandjes. Maar zelfs op een USB-stick die helemaal leeg is, daar krijgt 'ie niets op gezet. Heel vreemd geval... misschien begint de HDD dood te gaan o.i.d.?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb ook o.a.een oude powerbook die je hieronder kunt zien(L) en ik heb altijd ruimte over te meer ik alles wat er niet op hoort, eraf gooi en alles verder via externe HD's doe. Ik bewaar dus niets op mijn notebooks. Mocht er ooit 1 gestolen worden,dan hoef ik mij geen zorgen te maken om eigen data.
[ afbeelding ]
[..]
Ah! kijk. Dat helpt al wat meer.
Vwb het laatste: Kijk even hier en wie weet staat er iets bij van je gading.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:54 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb er ook absoluut niets op staan buiten het OS en wat bestandjes. Maar zelfs op een USB-stick die helemaal leeg is, daar krijgt 'ie niets op gezet. Heel vreemd geval... misschien begint de HDD dood te gaan o.i.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |