SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar en mag je dan ook andere mensen mee nemen ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij en zargon hebben gefaald.
[..]
Ja, kom je ook?
Ja krokusje mag ook meequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Waar en mag je dan ook andere mensen mee nemen ?
Nog niet bekend, omgeving Utrecht of ergens anders. Vast goed bereikbaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Waar en mag je dan ook andere mensen mee nemen ?
Doe je ook zo klef met zarGon waar Julis bij is?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja he. Jij was mijn boi gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaken gaan wel goed tho bij hemquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:04 schreef xminator het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18957&type=3&theater
''altijdgeslaagd.nl Sezer yaragi dan kom je toch niet kanker kind
Ben je jaloers ga achter de raam staan amg yavsagi''
![]()
Moet ik ook wat meenemen? Hamsili Pilav ofzoquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, ook jij mag komen.
[..]
Uhuh, dat zeker. Zijn filmpjes zijn grappig
Pilav zonder hamsi is beterquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:12 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Moet ik ook wat meenemen? Hamsili Pilav ofzo
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe je ook zo klef met zarGon waar Julis bij is?Soms zelfs met zijn drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Vies!quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:12 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Moet ik ook wat meenemen? Hamsili Pilav ofzo
Was vast geen Adanali die het had gemaakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik heb één keer die topalak gegeten en vond het niet zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |