marrokaansequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haat geen individuele moslims, ik vind elk geloof, maar vooral de Islam is
___!. Moslims die conservatief denken zijn wel
. Maarja, als ik een lekkere turkse zie is dat allemaal al snel vergeten
.
Wat een baasquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow... iemand uit mijn FB lijst deelt
https://www.facebook.com/photo.php?v=474363319325271Mooi dat is weer iemand minder in mijn lijst.
Hoe bedoel je. Waarom ik zo'n achterlijk figuur niet in mijn lijst hoef te hebben?quote:
Geloof is inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haat geen individuele moslims, ik vind elk geloof, maar vooral de Islam is
___!. Moslims die conservatief denken zijn wel
. Maarja, als ik een lekkere turkse zie is dat allemaal al snel vergeten
.
Sinds een Turk mij in Istanbul mij heeft uitgelegd dat het toch wel een beetje de schuld van de Armeniėrs zelf was en dat het absoluut geen genocide was, en dat Hitler ook wel sterke punten had tegenover de Joden, is mijn enthousiasme wat getemperd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
En heb ook turkse vrienden dus tja,Geen haat man.
quote:
Zo één ken ik er ook. Deze kwam zelfs met bewijzen. Hij stelde namelijk dat er Turkse brieven waren gevonden waarin dit stond. Toen ben ik maar gewoon weggelopen. Want volgens hem was het ook enkel zelfbescherming omdat de Armeniėrs de werkelijke agressors waren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Sinds een Turk mij in Istanbul mij heeft uitgelegd dat het toch wel een beetje de schuld van de Armeniėrs zelf was en dat het absoluut geen genocide was, en dat Hitler ook wel sterke punten had tegenover de Joden, is mijn enthousiasme wat getemperd.
Jij gelooft in de voortbestaan van de SC, dat is bijna net zo erg als een geloof.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof is inderdaad
Dat ene meisje die ik naar je postte, dat gaat steeds van kwaad tot erger.
Das eerder door Bruno, die houdt daar meer van hoorde ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
Als Knut hier post, worden mij via de banners allerlei soorten en smaken Aziatische vrouwen aangeboden...
Waarom was Bruno zo snel weg?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das eerder door Bruno, die houdt daar meer van hoorde ik.
Sinds gisteren geloof ik er niet meer zo in.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij gelooft in de voortbestaan van de SC, dat is bijna net zo erg als een geloof.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Palestijnen zijn de grootste huilies die er zijn. En die kudde moslims die ze blindelings verdedigen ook.
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds gisteren geloof ik er niet meer zo in.
Liefdesliedjes jwz.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
baas b is echt ene grote boeler geworden
stoer welquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was tijdens Lebanon war, al die turken en mocro's op school en in mijn klas de hele tijd met "kanker joden dit dat, kanker Israėl" etc. Toen ik iets terug zei over moslims werden ze natuurlijk meteen boos, dus om irritatie op te wekken plakte ik zoiets op mn tas en tada.
vriendin van lange frans wou hem toch poppen of was het andersomquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Geworden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |