quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Waar moet ik dat ventje van kennen?
Dit is een BN'er?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Waar moet ik dat ventje van kennen?
Compleet mee eens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Fairybell het volgende:
Ik erger mij al een tijd aan die idioot, niet op de minste plek omdat zijn voorhoofd twee keer zo groot is als die van een normaal mens. ook vind ik hem ontzettend aandachtsgeil. Ik moest dan ook smakelijk lachen toen het uitkwam dat hij homo was. Niet omdat er iets mis is met op mannen vallen, maar puur omdat hij er zo krampachtig over deed. De puberale post op zijn twitter maakte het dan ook helemaal af:
Eerst helemaal bedelen om aandacht, en als de aandacht die je krijgt niet naar je wens is, zo'n zeiktweet posten.
Typisch Tim.
Volgens mij ben jij Elsa van Swieten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef Fairybell het volgende:
https://twitter.com/elsavanswieten/status/376820544844210177 De heldin die dit online postte.
Nou, 3 op Reis is een prima reisprogramma hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat hele BNN moet gewoon opgedoekt worden.
Die hoer moet gewoon kapot, wie de neuk denkt ze wel niet dat ze is?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef Fairybell het volgende:
https://twitter.com/elsavanswieten/status/376820544844210177 De heldin die dit online postte.
inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Die hoer moet gewoon kapot, wie de neuk denkt ze wel niet dat ze is?
Wat is haar adres?
lolquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Die hoer moet gewoon kapot, wie de neuk denkt ze wel niet dat ze is?
Wat is haar adres?
Kun je me de volgende keer quoten aub. Ik krijg namelijk een gigantische harde plasser van een quote alert. Vooral bij vrouwelijke users.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef Fairybell het volgende:
Was ik Elsa maar, dan was mijn dag al helemaal geweldig geweest. Helaas bevind ik me nooit in clubs waar types als Tim heengaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |