quote:Je bent gewoon sleeeeeeeeeeeecht
Op woensdag 25 september 2002 16:33 schreef _Mal_ het volgende:[..]
en ik ben nu zo dood gemold dak er mee ophou
quote:NIET
Op woensdag 25 september 2002 16:35 schreef blieblie het volgende:[..]
Je bent gewoon sleeeeeeeeeeeecht
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hehe
Op woensdag 25 september 2002 16:36 schreef _Mal_ het volgende:[..]
NIET
ze zijn gewoon kei goed
en met zun allen op mal is ook nie leuk
quote:isnie grappig hoor
Op woensdag 25 september 2002 16:37 schreef blieblie het volgende:[..]
Hehe
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Wel
Op woensdag 25 september 2002 16:37 schreef _Mal_ het volgende:[..]
isnie grappig hoor
quote:niet
Op woensdag 25 september 2002 16:41 schreef blieblie het volgende:[..]
Wel
ik accepteer de cookies.
Aaaaargh krijg opeens zo een der komt koppijn steek in mijn hoofd
quote:GNA
Op woensdag 25 september 2002 16:46 schreef blieblie het volgende:
WELom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aaaaargh krijg opeens zo een der komt koppijn steek in mijn hoofdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:o ben jij er ook weer
Op woensdag 25 september 2002 16:46 schreef ikke_ook het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja, ik ben vrij dus ff afterfokken
Op woensdag 25 september 2002 16:48 schreef _Mal_ het volgende:[..]
o ben jij er ook weer
ik accepteer de cookies.
quote:me2
Op woensdag 25 september 2002 16:48 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Ja, ik ben vrij dus ff afterfokken
ik accepteer de cookies.
quote:GUP!!!!!
Op woensdag 25 september 2002 16:46 schreef ikke_ook het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:IK GA PPPPPIZZZZAAAAAAAAAA ETEN!!!!!
Op woensdag 25 september 2002 16:49 schreef _Mal_ het volgende:[..]
me2
maar kdenk dak zo ga kep HONGER!!!
quote:Pizza!!!!!!
Op woensdag 25 september 2002 16:58 schreef Barb het volgende:
Hallo. Wat moet ik vandaag gaan eten?
quote:Nee joh, dat is geen fatsoenlijke maaltijd.
Op woensdag 25 september 2002 17:01 schreef blieblie het volgende:
Pizza!!!!!!
quote:Die dingen kan je ook liefdevol in de oven schuiven
Op woensdag 25 september 2002 17:02 schreef Barb het volgende:[..]
Nee joh, dat is geen fatsoenlijke maaltijd.
quote:Zelfs met liefde is het geen fatsoenlijke maaltijd.
Op woensdag 25 september 2002 17:04 schreef blieblie het volgende:
Die dingen kan je ook liefdevol in de oven schuivenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik wil koken vandaag. 'k Weet alleen niet wat.
quote:lasagna!
Op woensdag 25 september 2002 17:07 schreef Barb het volgende:[..]
Zelfs met liefde is het geen fatsoenlijke maaltijd.
Nee, ik wil koken vandaag. 'k Weet alleen niet wat.
quote:Het is herfst!
Op woensdag 25 september 2002 17:09 schreef julekes het volgende:[..]
lasagna!
GAAAAAADVERDAMME!!!
quote:Te veel werk. Ik eet nl. alleen verse zelfgemaakte lasagne omdat ik dat pakjesspul niet te vreten vind. Lasagne maken duurt dus ongeveer 2,5 a 3 uur en dat is me net ff te lang voor vandaag.
Op woensdag 25 september 2002 17:09 schreef julekes het volgende:
lasagna!
quote:* * * in de michelin gids
Op woensdag 25 september 2002 17:12 schreef Barb het volgende:[..]
Te veel werk. Ik eet nl. alleen verse zelfgemaakte lasagne omdat ik dat pakjesspul niet te vreten vind. Lasagne maken duurt dus ongeveer 2,5 a 3 uur en dat is me net ff te lang voor vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop