Goeien keuze!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
1x Perfect Storm
1x Kiss Me Under the...
1x West Point Waters
Primark proberen? Die hebben altijd leuke jasjes voor kids namelijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee nou ja dat ook weer niet maar ik zou het liefst geen winterjas kopen omdat dat wel erg veel geld is ineens, terwijl ik zonder erbij na te denken wel geld spendeer aan mijn zooi. En dat makkelijk een paar keer herhaal. Wat uiteindelijk veel duurder is.
Maargoed, de winterjas ineens is meer geld in 1x natuurlijk
wibra heeft idd ook leuk spul voor wenagquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik cross zo wel langs C&A en dan langs de Wibra voor een goedkopie om in te baggeren
Welke, die van Topvintage? Of een andere?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik had die mooie trenchcoat net te krap gekocht omdat ik toch nog wel wat zou afvallen voor de herfst
Jammer dat het ideaal trenchcoatweer is
Buhhh was draaienquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ga toch maar eens de vakantiewas laten draaienterug in de realiteit suckt
nee die van Steps, die blauwe!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke, die van Topvintage? Of een andere?
[..]
Buhhh was draaien
Die is voor nu ideaal ja!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die van Steps, die blauwe!
vertel vertelquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd de soap van mijn nichtje bereikt weer een nieuw hoogtepunt
altijd fijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Matige nummers in m'n kop. Velen matigen nummers.
Volgens mij woont ze ineens weer bij een nieuwe man. Eentje van rijpere leeftijd wederom, met tienerkinderen.quote:
ermahgerd da's inderdaad een soap op zichquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij woont ze ineens weer bij een nieuwe man. Eentje van rijpere leeftijd wederom, met tienerkinderen.
(twee weken terug postte ze nog intieme familiekiekjes met vorige man, it's sooo confusing)
Goeien soap.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij woont ze ineens weer bij een nieuwe man. Eentje van rijpere leeftijd wederom, met tienerkinderen.
(twee weken terug postte ze nog intieme familiekiekjes met vorige man, it's sooo confusing)
Kan iemand dat mens een waterpas geven?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.nailpolishheav(...)gradient/#more-10091
![]()
een nagelschaar?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan iemand dat mens een waterpas geven?![]()
Een lineaal?
Iets?
Hoe laat zijn ze klaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
Straks pannenkoeken maken omnomnom
quote:
Ja? lol geeeeen ideequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef Debsterr het volgende:
Oh en Priem! Jouw collega B. is een FB friend van iemand van m'n werk, wazig!
Ja ik klikte een keer op hem door vanwege die Facebooknagellak post, en toen zag ik dat hij en ik 1 vriend delen (de baas van Baas is dat)quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja? lol geeeeen ideeik heb een aantal sms'en gehad van m'n collega's tijdens de vakantie en ik heb ze genegeerd tbh
![]()
![]()
Oja ik had kruidnoten gekochtquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
fuck Fuck FUCK
We hebben weer choco pepernoten op kantoor
ik heb ze vanmiddag laten liggen,k maar dat gaat me niet heel lang meer lukken denk ikquote:
Ermahgerd en ik heb ook eckte chocomel in de koelkastquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ze vanmiddag laten liggen,k maar dat gaat me niet heel lang meer lukken denk ik
perfect weer voor kruidnoten en velen warme chocolademelk ermahgerd
erm nerm nerm nermquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ermahgerd en ik heb ook eckte chocomel in de koelkast![]()
Maar ik heb net pasta met kip en champignons en courgette en room met tomatenpuree en harissa op![]()
oooh, ja, het wordt weer spruitenweerquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit aan de spruiten met puree en braadworst
Mijn collega haalde ze echt heel triomfantelijk uit z'n tas. En moest heel hard lachen toen ik niet heel vrolijk keekquote:
de Knorr?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hier Turkse Dürüm. Van de Knorr
klinkt als een stevige kutdagquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:35 schreef Molo het volgende:
Op symposium waren kroketten en zulks, ik heb ze laten staan en ben samen met collega naar huis gegaan na eerste stuk, want ik zat me een beetje te erg DOOOOOD te ergeren aan de mensen die het verhaal vertelden
En toen kwam ik thuis en had Koos bedacht dat ik daar wel zou eten, terwijl hij lasagne zou maken
Dus die had al alleen voor zichzelf gekookt![]()
![]()
Dus die heb ik nu maar naar de supermarkt gestuurd
En mijn Ebay pakketje kwam zwaar gehavend aan....
En een collega heeft de pik op mij, zoooo ergerlijk
Goeien matigen dag wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:35 schreef Molo het volgende:
Op symposium waren kroketten en zulks, ik heb ze laten staan en ben samen met collega naar huis gegaan na eerste stuk, want ik zat me een beetje te erg DOOOOOD te ergeren aan de mensen die het verhaal vertelden
En toen kwam ik thuis en had Koos bedacht dat ik daar wel zou eten, terwijl hij lasagne zou maken
Dus die had al alleen voor zichzelf gekookt![]()
![]()
Dus die heb ik nu maar naar de supermarkt gestuurd
En mijn Ebay pakketje kwam zwaar gehavend aan....
En een collega heeft de pik op mij, zoooo ergerlijk
ik heb ook wel aangegeven dat het allemaal iets te druk is. werk voor 10-11 uur structureel in 8 uur proppen is niet zo leuk meer op denk duurquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt als een stevige kutdag
Heb je alsnog kroketten gehaald ?
ja ik weet vooral nog niet hoe ik die collega moet handelen, heb zoiets nog nooit aan de hand gehad en hij is echt zwaar irritant.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had braaf van alles in huis gehaald zodat Fred pasta kon maken (aangezien ik gewerkt heb en uiteraard de keuken schoongemaakt), maar toen kwam "ja maar als ik vandaag nou patatfriet haal dan kan ik dat morgen maken".
Dus het was patatfriet
Was wel lekkerquote:
Ja dat is ook zo hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet dat je dit niet wil horen nu maar misschien is er wel iets in jouw gedrag wat bij hem weer bepaald gedrag opwekt? (zo werken alle relaties uiteindelijk, immers). En dat je misschien zelf wel iets kan doen zodat het allemaal iets aangenamer wordt?
Dat is makkelijker en prettiger dan jezelf constant tot een kookpunt brengen denk ik.
met voor hem een berenklauw erbij?quote:
dat lijkt me een stuk meer aids dan mijn werkdag vandaag, thanks voor het relativerenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Dwyn het volgende:
Ik zat vandaag bij een event tussen een stel bjoetiebloggers met op tafel koekjes en cake en ze zaten allemaal verlekkerd te kijken, maar niemand die wat nam.
Dus toen nam ik maar een koekje.
en dan zorgen dat niemand een heet drankje in zijn hand heeft he!quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo hoor.
We hebben een compleet andere visie op dingen en een compleet andere werkwijze.
En we gaan allebei niet tot elkaar komen denk ik. Wat op zich niet erg is als je het accepteert van elkaar. Maar hij valt mij aan op dat ik een slechte behandelaar ben en dat ik mijn best niet doe en dat ik moet veranderen daarin... Ik kreeg steeds "leesvoer" van hem om te lezen en opmerkingen om zijn richting op te gaan denken, maar sinds ik heb aangegeven daar anders over te denken en een andere mening te hebben gaat hij het op de persoon spelen en daar kan ik slecht tegen.
Maar goed, ik moet nog even bedenken hoe ik mijn grenzen daarin ga aangeven en zulks.
En mijn rol erin zie ik nog niet helemaal, dat is irritant. Het hoe en wat opwekken van irritatie van mij naar hem en van hem naar mij zeg maar. Wat je zegt klopt en ik weet het ook, maar kan niet ontdekken WAT het is en dat stoort me nog misschien het meeste.
Misschien hem gewoon eens op de man af vragen, maar vraag me af hoe hij dan reageert. Hij is autistischer dan Schaar namelijk
HAHAHAHAHA godverquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
dat lijkt me een stuk meer aids dan mijn werkdag vandaag, thanks voor het relativeren
Ik zou alles opvretenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Dwyn het volgende:
Ik zat vandaag bij een event tussen een stel bjoetiebloggers met op tafel koekjes en cake en ze zaten allemaal verlekkerd te kijken, maar niemand die wat nam.
Dus toen nam ik maar een koekje.
Koud is beter, geen permanente schade.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan zorgen dat niemand een heet drankje in zijn hand heeft he!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
dat lijkt me een stuk meer aids dan mijn werkdag vandaag, thanks voor het relativeren
Pahahahahah snorriequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gnorkte en stikte daarna in m'n snot.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zit serieus nog steeds te gnorkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gnorkte en stikte daarna in m'n snot.
ik snap je nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan zorgen dat niemand een heet drankje in zijn hand heeft he!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef Mirjam het volgende:
S. is een enabler, die kwam dus njet aanzeilen met 2 pakken chocomel en kruidnootjes
het lijkt me serieus VRESELIJKquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit serieus nog steeds te gnorken![]()
Het stikken maakte daar te snel een einde aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit serieus nog steeds te gnorken![]()
Gooien, like duh.quote:
Moet nog "even" 3 modellen verzinnenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik warm de chocomel alvast op, zie je zo!
Molo spreekt collega aan, iedereen wordt boos en opgefokt, daardoor lopen de gemoederen hoog op en gaat men koffiegooien. Zo.quote:
ja maar wie naar wie gooien?quote:
appel, ei en appelstroop.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet nog "even" 3 modellen verzinnen![]()
Naar elkaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar wie naar wie gooien?![]()
(ik zit nog teveel in mijn ergernis, ik zie het niet)
Wat een lelijke nagelriemenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
zitten dan ook de grotere bloggers erbij? Zoals Masja met verse lipstick clowns pijpsmoel?
[ afbeelding ]
Ze vreet ze opquote:
Godverdomme molo. Je bent echt blont.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar wie naar wie gooien?![]()
(ik zit nog teveel in mijn ergernis, ik zie het niet)
oh zoquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Molo spreekt collega aan, iedereen wordt boos en opgefokt, daardoor lopen de gemoederen hoog op en gaat men koffiegooien. Zo.
Met der dupe die geen dupe is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
zitten dan ook de grotere bloggers erbij? Zoals Masja met verse lipstick clowns pijpsmoel?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Molo vroeg jij nou laatst om vlaai recepten?
heb je d'r aangeraakt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Met der dupe die geen dupe is.Nee, de echte grote waren er niet bij. Herkende er wel een paar, maar weet niet of jullie die wat zeggen.
Vorige keer was bjoetielab erbij.
Grijsquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godverdomme molo. Je bent echt blont.
ja idd, compleet andere lipstickquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Met der dupe die geen dupe is.Nee, de echte grote waren er niet bij. Herkende er wel een paar, maar weet niet of jullie die wat zeggen.
Vorige keer was bjoetielab erbij.
Nee, ze kwam te laat binnen lopen en ze praatte alleen met de PR mensen. En ik heb nog steeds geen event samen met Lindy gehad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je d'r aangeraakt?
Was lindy er? Klau?
aids/aarskrabmaden/ebolaquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap m'n wijsvingernagel niet. HOEzo groeit dat ding zo raar.
Het is links, daar doe ik niks mee.quote:
Misschien Joop wel in je slaapquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is links, daar doe ik niks mee.
Dat 'ie dan ook de andere kant afknaagt.quote:
Klau's site is doodquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, ze kwam te laat binnen lopen en ze praatte alleen met de PR mensen. En ik heb nog steeds geen event samen met Lindy gehad.Klau
Blogt die nog?
die schutting mag inderdaad weleens in de olie gezet wordenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef Mirjam het volgende:
dit komt dus net langs op mijn feestboek, en is fout op zoveel frontenhttps://sphotos-b-ams.xx.(...)5824_575963504_n.jpg
Ze heeft een nieuwe, maar daar post ze niet opquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat 'ie dan ook de andere kant afknaagt.
mghihihihihiquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
die schutting mag inderdaad weleens in de olie gezet worden
eh.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef Mirjam het volgende:
dit komt dus net langs op mijn feestboek, en is fout op zoveel frontenhttps://sphotos-b-ams.xx.(...)5824_575963504_n.jpg
welke?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuwe, maar daar post ze niet op
en flinke kraslittekens en lange armharen trouwensquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef Mirjam het volgende:
Daar krijg ik ook steeds vaker jeuk van.. En ik doe zo m'n best om tolerant te zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik lees alleen Bjoetielab, die vind ik oprecht leuk. Verder velen nagellak blogs.
ja, die heeft flinke ladders op d'r onderarmen gebouwdquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
en flinke kraslittekens en lange armharen trouwens
Ze heeft wel het menu van de afhaalchinees op d'r zijquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja dat was dus precies mijn gedachte
wait, jij hebt toch ook dove-advertorials?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Dwyn het volgende:
Ik kreeg vooral erg jeuk van die Dove advertorial van haar.
welke buitenlandse dan wel?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lees eigenlijk weinig Nederlandse.
Verdomde makkelijk, alleen maar laten zien en je krijgt altijd het goede.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft wel het menu van de afhaalchinees op d'r zij
Waarom krijg je er jeuk van?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook steeds vaker jeuk van.. En ik doe zo m'n best om tolerant te zijn
Vet praktisch!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft wel het menu van de afhaalchinees op d'r zij
Nee?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wait, jij hebt toch ook dove-advertorials?
Eigenlijk alleen Temptalia (hoewel, lezen. Plaatjes kijkenquote:
Kan gewoon met normale ovenquote:
Die Angel vind ik irritantquote:
Oh, dat.. tsjaaquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die Angel vind ik irritant![]()
En dat gedoe met die katten ook![]()
En die diy van van vandaag ook.
En het feit dat ze het dee joe waai noemt.
Misschien krijg ik gewoon snel jeuk
http://www.temptalia.com/(...)otos-swatches-part-1quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu "moet" ik wel het Vice2 pallet.
HOE?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die Angel vind ik irritant![]()
En dat gedoe met die katten ook![]()
En die diy van van vandaag ook.
En het feit dat ze het dee joe waai noemt.
Misschien krijg ik gewoon snel jeuk
die vind ik zo onoverzichtelijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Temptalia (hoewel, lezen. Plaatjes kijken) en Vampy Varnish. Da's alles.
ermahgerd do wantquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, dat.. tsjaaik klik door als het me niet boeit haha.
[..]
http://www.temptalia.com/(...)otos-swatches-part-1
Wait, ben ik nu in de war of zij?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOE?
Het is OF Die Ai Wai
OF
Dee Ie IJ.
staat daar ook dekselvlaai tussen??quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan gewoon met normale oven
http://www.vlaairecepten.(...)rzicht-vlaairecepten
Ik ga morgen speculaas bakken met mijn mal
Ja, giev.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
who cares, just gievquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, giev.
Niet dat ik 'm nodig heb, maar giev.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef Debsterr het volgende:
Phehe ja dee joe waai is driving under influence toch?
gievquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mooi kleuren maar ik gebruik theodora al nooit
Jawel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lezen jullie niet eens mijik ben zo boeiend.
nee, je leest m'n post verkeerd denk ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je m overkopen ja? Ik weet dan alleen niet wat ik moet vragen. Iemand een idee?
nee hoeft niet bij speculaas. Gewoon gebruiken, vet uit de boter "vet" 'm vanzelf wel goed inquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik die nu al insmeren met olie oid?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, je leest m'n post verkeerd denk ik
O jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef Debsterr het volgende:
Phehe ja dee joe waai is driving under influence toch?
Ik hoef ook niks, maar hoarden.quote:
hehehehequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, je leest m'n post verkeerd denk ik
geen must have iddquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik vinnem wel heeeeel mooi, maar ja.. gebruiken? Niet echt.
Ik gebruik Vice 1 al zo weinig.. ik kan gewoon niet zo goed oogschaduw smotschenquote:
2 x de helftquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als ik hem doorverkoop, wat kan ik dan vragen? Iemand?
450,-quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als ik hem doorverkoop, wat kan ik dan vragen? Iemand?
LIF / Make-up tips Topic #55quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar de neuk is dat make up topic heen
aidsquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben shceel ofzo, 6x door lif gescrolld
Fuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ik wil er iets anders bij, want nieuw spul.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb n9og 3 truien die ik vorig jaar voor19 eurp kocht bij de c&a
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil er iets anders bij, want nieuw spul.
Ik normaliter ook, maar ik ben ze een beetje zat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef Dwyn het volgende:
Ik draag eigenlijk nooit truien. Loop de hele winter met vesten.
Ik vind truien meestal niet mooi omdat ze zo'n hoge hals hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik normaliter ook, maar ik ben ze een beetje zat.
Dat hebben m'n shirts-voor-onder-vest ook, dus och.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind truien meestal niet mooi omdat ze zo'n hoge hals hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pics van je wolvenvest!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hebben m'n shirts-voor-onder-vest ook, dus och.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOODIES!![]()
![]()
![]()
ik in ieder geval wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
HEB IK NIET EENSquote:
HOODIES!![]()
![]()
![]()
speciaal voor jou dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoodies
disclaimer
HOODIES!![]()
![]()
![]()
Net zoals die vrouw van 50 waar je toen van schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan.
Hoodies
zekersquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht even een trui met "trui" erop te zien en vond het bazig, maar er stond "true". Zo jammer.
Ermagerd gemiste kansquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht even een trui met "trui" erop te zien en vond het bazig, maar er stond "true". Zo jammer.
Goed met mij blijven netwerkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
zekers
Misschien kan MM die wel maken voor ons als ze later een beroemde truienboer is
*NETWERK*NETWERK*NETWERK*quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Goed met mij blijven netwerken
net als nikkiequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
zekers
Misschien kan MM die wel maken voor ons als ze later een beroemde truienboer is
hebben ze geen webzaait?quote:
Google het vliegveld en kijk of er een restaurant zitquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je iets eten op maastricht vliegveld als je iemand op moet halen?
snickers, vvp broodje...quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Denk het niet, dat dit is fucking klein en oudquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat heeft die ergens mee te maken?quote:
http://www.maa.nl/nl-nl/passengers/attheairport/fnbquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Google het vliegveld en kijk of er een restaurant zit
heeft een lelijke en bovendien geplagieerde kledinglijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat heeft die ergens mee te maken?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat heeft die ergens mee te maken?
of vlaai. Of zuurvlees.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef megamandy het volgende:
Beter rij je daar naar Maastricht om daar Tapas te eten :v
Nee maar serieus geen mcdonalds of kentucky?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef megamandy het volgende:
Beter rij je daar naar Maastricht om daar Tapas te eten :v
achso, euwwwwwwquote:
dat heeft Eindhoven niet eens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar serieus geen mcdonalds of kentucky?
vreetneger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eten & Drinkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja natuurlijk, altijd op een vliegveld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat is zeker tering duur ook? Die mensen vliegen om 6u vanuit porto en we moeten minstens een uur rijden. Dus dan moten we om half 5 eten want rond 6u al in riethoven zijn (is 3kwartier rijden vanaf hierfml
aarde aan Space: landen aub. Het is een matig vliegveld. Doe een gok.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat is zeker tering duur ook? Die mensen vliegen om 6u vanuit porto en we moeten minstens een uur rijden. Dus dan moten we om half 5 eten want rond 6u al in riethoven zijn (is 3kwartier rijden vanaf hierfml
Oke duur en vies dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aarde aan Space: landen aub. Het is een matig vliegveld. Doe een gok.
gewoon een mac onderweg pakken kiepke.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oke duur en vies dus
Oke ik ga bedenken HOE we gaan eten
Het gemiddelde NS-station heeft meer faciliteitenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aarde aan Space: landen aub. Het is een matig vliegveld. Doe een gok.
Dat had ik niet eens bedacht, het is soms zo simpelquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een mac onderweg pakken kiepke.
of ;s middags zeer uitgebreid vrettenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een mac onderweg pakken kiepke.
ze delen m zelfs met Akenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
(ik wist heul niet dat Maastrich een vliegveld had trouwens)
Kan niet want school, en ik ga niet 2x broodquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
of ;s middags zeer uitgebreid vretten
nog beter. Wop hop hop.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef Molo het volgende:
OF BROOD MAKEN EN INPAKKEN MET DE WRAPTASTIC!!!
warm vretten op school?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan niet want school, en ik ga niet 2x broodeten
4 x he! Wel opletten!quote:
zie wraptasticquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, volgend onderwerp voordat er nog drie pagina's wordt doorgefiept over welke Mac dan.
ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan pas als ik klaar ben want maar 15 minuten tussen colleges en dat haal ik nooit
De mac zit overalquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, volgend onderwerp voordat er nog drie pagina's wordt doorgefiept over welke Mac dan.
behalve op vliegveld maastrichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |