Goeien keuze!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
1x Perfect Storm
1x Kiss Me Under the...
1x West Point Waters
Primark proberen? Die hebben altijd leuke jasjes voor kids namelijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee nou ja dat ook weer niet maar ik zou het liefst geen winterjas kopen omdat dat wel erg veel geld is ineens, terwijl ik zonder erbij na te denken wel geld spendeer aan mijn zooi. En dat makkelijk een paar keer herhaal. Wat uiteindelijk veel duurder is.
Maargoed, de winterjas ineens is meer geld in 1x natuurlijk
wibra heeft idd ook leuk spul voor wenagquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik cross zo wel langs C&A en dan langs de Wibra voor een goedkopie om in te baggeren
Welke, die van Topvintage? Of een andere?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik had die mooie trenchcoat net te krap gekocht omdat ik toch nog wel wat zou afvallen voor de herfst
Jammer dat het ideaal trenchcoatweer is
Buhhh was draaienquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ga toch maar eens de vakantiewas laten draaienterug in de realiteit suckt
nee die van Steps, die blauwe!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke, die van Topvintage? Of een andere?
[..]
Buhhh was draaien
Die is voor nu ideaal ja!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die van Steps, die blauwe!
vertel vertelquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd de soap van mijn nichtje bereikt weer een nieuw hoogtepunt
altijd fijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Matige nummers in m'n kop. Velen matigen nummers.
Volgens mij woont ze ineens weer bij een nieuwe man. Eentje van rijpere leeftijd wederom, met tienerkinderen.quote:
ermahgerd da's inderdaad een soap op zichquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij woont ze ineens weer bij een nieuwe man. Eentje van rijpere leeftijd wederom, met tienerkinderen.
(twee weken terug postte ze nog intieme familiekiekjes met vorige man, it's sooo confusing)
Goeien soap.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij woont ze ineens weer bij een nieuwe man. Eentje van rijpere leeftijd wederom, met tienerkinderen.
(twee weken terug postte ze nog intieme familiekiekjes met vorige man, it's sooo confusing)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |