Lijkt me een goeie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou hulp zoeken Bakkertje. Ik stel 3FM therapie voor.
De helftquote:
GMTAquote:
topshow dus eigenlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn Country playlist
Geen DJ gezeik en geen reclame
Jups en 22 uur lang niet een dezelfde plaat!quote:
zou fijn zijn, spotifytje op het werk en oordoppen inquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en 22 uur lang niet een dezelfde plaat!![]()
![]()
Had je de train maar gemist.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom terug van de lunch en hoor Train.
Was ik maar langer gebleven.
De train had vanmorgen vertraging.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had je de train maar gemist.
Hihaho.
Nee, uiteindelijk ben ik niet geweest. Ik lag ziek op de bankquote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was jij nou naar De Staat bij Thats Live geweest? was het nieuwe materiaal een beetje te pruimen?
ga er volgende week heen, met Guild of Stags in t voorprog. die band van 3 ex-krezipers
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Die Boxer Rebellion mag van mij ook wel stoppen
Beter dan Train.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Die Boxer Rebellion mag van mij ook wel stoppen
Neen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Train.
Hebben ze vandaag eigenlijk al Jay-Z gedraaid?
Duh, bijna alles is beter dan Train (zeker als we Drops of Jupiter uit hun oeuvre gooien)...quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Train.
Hebben ze vandaag eigenlijk al Jay-Z gedraaid?
Gelukkig is het wel 3fm presents Jay-Zquote:
Dat was het punt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duh, bijna alles is beter dan Train (zeker als we Drops of Jupiter uit hun oeuvre gooien)...
quote:
Ik zie "train" staan en ik block het automatischquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was het punt.
Heb je mijn posts over Train vanmorgen niet gelezen?
Ik overweeg een KLB-topic te openen over dat excuus voor een band.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie "train" staan en ik block het automatisch
Want je mag een bepaalde band helemaal niets vinden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik overweeg een KLB-topic te openen over dat excuus voor een band.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want je mag een bepaalde band helemaal niets vinden?
Oh, je las het anders.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, je las het anders.
Ik vond het een terecht excuus van SC hoor.
Mooi. Dat heb ik nou met Coldplay.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, je las het anders.
Ik vond het een terecht excuus van SC hoor.
Daar heb ik het ook mee hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooi. Dat heb ik nou met Coldplay.
Het zit wel hoog bij sommigen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stormlooptopic dat KLB topic.
Misschien is het tijd om je radio eens op 101 FM te zetten.quote:
Dit vind ik echt een fantastische plaat van zequote:
Je krijgt altijd van die 'geforceerd niet met de meute meelopen' posts. Zo kansloosquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zit wel hoog bij sommigen.
Wat een homo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
Dit stukje tekst uit deze plaat
What I'd give to run my fingers through your hair
To touch your lips, to hold you near
When you say your prayers try to understand
I've made mistakes, I'm just a man
When he holds you close, when he pulls you near
When he says the words you've been needing to hear
I'll wish I was him 'cause those words are mine
To say to you till the end of time![]()
![]()
Was het maar mogelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om je radio eens op 101 FM te zetten.
Ik heb het gisteren gedaan en het bevalt mij tot nu toe prima.quote:
Vakantie.quote:
Werk. Afdeling.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gedaan en het bevalt mij tot nu toe prima.
Met z'n poepeschetekakkestrontjequote:
KLB-topics openen helpt.quote:
Gossie. Accepteren of bij je baas gaan klagen.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met z'n poepeschetekakkestrontje?
dopshowquote:
Of je moet oortjes indoen en eigen muziek opzetten.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of je moet oortjes indoen en eigen muziek opzetten.
quote:
Dan moet je blij zijn dat je 3fm voor je kiezen krijgt en niet Sky.quote:
Je zult maar de hele dag naar country moeten luisterenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je blij zijn dat je 3fm voor je kiezen krijgt en niet Sky.
Bedenk hoe ik er nu bij zit en dat het erger kan.
14:30| Coldplay - Atlas (3fm Megahit)quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je blij zijn dat je 3fm voor je kiezen krijgt en niet Sky.
Bedenk hoe ik er nu bij zit en dat het erger kan.
13.28 Robin Thicke & Pharrell Blurred Linesquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
14:30| Coldplay - Atlas (3fm Megahit)
14:26| Pink & Nate Ruess - Just Give Me A Reason
14:20| Simple Plan - Welcome To My Life
14:16| Heavylight - Any Moment Now
14:05| Bon Jovi - Always
13:53| Eelke Kleijn - Ein Tag Am Strand
13:49| Linkin Park - Somewhere I Belong
13:41| Pharrell - Happy
13:37| Jamie Cullum - Everlasting Love
13:18| Nena & Kim Wilde - Anyplace, Anywhere, Anytime
Gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
13.28 Robin Thicke & Pharrell Blurred Lines
13.32 Sara Bareilles Love Song
13.36 Bruno Mars Marry You
13.40 Genesis Jesus He Knows Me
13.44 Pink Just Give Me A Reason
13.48 Anouk Girl
13.52 Katy Perry Roar
14.02 Marco Borsato Zij
14.06 Passenger Holes
14.09 Maroon 5 & Christina Aguilera Moves Like Jagger
14.13 Bryan Adams & Rod Stewart & Sting All For Love
14.17 Avicii Wake Me Up
14.22 Adele Skyfall
14.26 Keane Bend And Break
Mee eens.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, luchtalarm hier alles.
Is het bij jou in Wageningen ook? Moet je even een topic aanmaken in ONZquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Sluit deuren en ramen! Vrouwen en kinderen eerst!
De Duitsers!
Nee ik hoor niets.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het bij jou in Wageningen ook? Moet je even een topic aanmaken in ONZ
als het nou natte poezen warenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef altijd denkbeeldige muizen weg, maar niemand wil ze
goeie schakelingquote:
Gelukkig wordt het falen om een goede plaat te draaien ruimschoots goedgemaakt met Sandra van Nieuwland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wat. Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ah. De nachtmerrie is compleet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Will and the People hebben hun weg ook gevonden naar Sky. Het enige wat dit station nog miste.
Ik kende ze al in 2008, 2009 ergens. Niet echt het prototype bandje waar je graag hipster over doet.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Will and the People hebben hun weg ook gevonden naar Sky. Het enige wat dit station nog miste.
Collegae weg, even een eigen muzakje opgezet voordat ik om half zes naar huis ga. The Chainquote:
wat naarquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk ben ik niet geweest. Ik lag ziek op de bank![]()
Gelukkig staat wel alles op Youtube
Ja, sinds vandaag wel gelukkig.quote:
Ik heb het overleefdquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Chase & Status het beste uur van de werkdag hebben gedraaid weet je dat het een kutdag is.
De tering, Bronson heeft het niet makkelijk gehad denk ik. En SC
Die blonde dame op rechts heeft inderdaad een behoorlijk platte reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Kwam ie vanochtend weer langs ja?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:35 schreef JDude het volgende:
Toen ik die "jankend in de vangrail" bij Giel hoorde, dacht ik meteen dat het om iemand van hier zou gaan. En ja hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Normaal worden de reacties van het filmpje afgeknipt, maar nu nietquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal worden de reacties van het filmpje afgeknipt, maar nu niet
http://giel.vara.nl/media/242481
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Godver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Hahahahahahahaha prachtigquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal worden de reacties van het filmpje afgeknipt, maar nu niet
http://giel.vara.nl/media/242481
Haten op rapper Sjorsquote:
quote:
Dat was een probeersel. Vorige keer las hij m'n "jankend" in de vangrail ook al voor...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
Vond je het echt zo goed broertje die Baas B?
Na-aperquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo nog 1 wasje draaien en dan hebben we de wasmarathon ook weer gehad.
5 wassen gedraaid vandaagquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Na-aper
Alhoewel ik als deze klaar is ga drummen (invallen in m'n vaders band)
Ohja, ik moet zo nog even gaan afwassen. Al sinds vrijdag niet meer gedaan...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
En toen was de waslijn vol en mijn wasmand leeg. Ik had al weken niet gewassen
Ik moet ook nog afwassen. Ik ga mijn studie opgegeven en ik word huisvrouw. Iemand interesse?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, ik moet zo nog even gaan afwassen. Al sinds vrijdag niet meer gedaan...
... al zou ik het ook gewoon even buiten kunnen zetten. Regent lekker door hier.
Domien is aan het huilenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Op twitter is het apple/iphone geweld los gebarsten.
Ik lees. Alsof er standaard geen onderscheiding is tussen wie wel en geen geld heeftquote:
Stelletje fanboys...quote:
Ook hier, moest best wel lachen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stelletje fanboys...
Ze zouden eens een weekje een fatsoenlijk mobiel OS moeten proberen. *kuch*Android*kuch*
Een OS wat niet eens widgets op z'n homescreen kan bevatten, dat deed ik zelfs op Windows Mobile al!quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook hier, moest best wel lachen.
bedankt voor het aanstekenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, sinds vandaag wel gelukkig.
Oh ik dacht dat je het getweet hadquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was een probeersel. Vorige keer las hij m'n "jankend" in de vangrail ook al voor...
Over een paar weken weer eens proberen
Maar nee, vond het verschrikkelijk
quote:
Oke.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
En toen was de waslijn vol en mijn wasmand leeg. Ik had al weken niet gewassen
Oke.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook nog afwassen. Ik ga mijn studie opgegeven en ik word huisvrouw. Iemand interesse?
5?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb even 5 iphone 5c's bestelt
topkoopjen
hoe duur is ie?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb even 5 iphone 5c's bestelt
topkoopjen
slechts ¤599 per stuk jeweetsquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe duur is ie?
Relatief net zo duur als je lanslengte?
relatief net zo duur als je lanslengte dus?quote:
die topshow is onbetaalbaar bakkertjenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
relatief net zo duur als je lanslengte dus?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
die topshow is onbetaalbaar bakkertjen
Spectacle flop.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De speeldoos.
Speciaal voor pinjow
Nu welquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jay-Z, die draaien ze nooit man
Gras is groen.quote:
Daarom Eefje de Visserquote:Op woensdag 11 september 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Echt, dat kattengejank van Roosbeef
Niet dat gejank van een Roosbeef of Eefje. Dan hoor ik nog liever drie uur langquote:Op woensdag 11 september 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jouw favoriete Nederlandse muziek is...?
quote:Op woensdag 11 september 2013 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet dat gejank van een Roosbeef of Eefje. Dan hoor ik nog liever drie uur langDries
Roelvink
Nederlandse muziek of Nederlandstalige muziek? Neem aan dat je dat laatste bedoelt.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]En nu antwoord op mijn vraag
Bedoelde het eerste. Maar ben ook wel benieuwd naar het tweede. Maar goed, alles afzeiken is makkelijker dan aanwijzen wat je wel goed vindt.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederlandse muziek of Nederlandstalige muziek? Neem aan dat je dat laatste bedoelt.
Ik heb eigenlijk geen echte favoriet.
eenquote:
Oke, als je het eerste bedoelt is het al makkelijker. Momenteel vind ik Heavy Light (alweer) een leuke single hebben, en Giovanca's nieuwe nummer is ook fantastischquote:Op woensdag 11 september 2013 00:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bedoelde het eerste. Maar ben ook wel benieuwd naar het tweede. Maar goed, alles afzeiken is makkelijker dan aanwijzen wat je wel goed vindt.
ja ik heb liever corned beefquote:Op woensdag 11 september 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Echt, dat kattengejank van Roosbeef
Ik ga alvast in foetushouding in de hoek liggen en m'n eigen nagels uittrekken.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh en een nieuw plaatje van Anouk. Ik denk dat de komende weken de radio maar uit blijft. Coldplay en een slechte plaat van Anouk dat trek ik niet.
verdomme, nieuwe MH toch geen AF.quote:
Spectacle fantastique.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Binnen een uur Buble, Lumineers, Emeli Sandé, Rihanna, Pitbull en Train. Ik had beter nog een uur in bed kunnen blijven.
Oh en ook nog Take That, met die matige drummer Ringo, en Gavin deGraw. Ik wil de radio uit t raam gooien.quote:
Jamie Faulkner. Is er samen met Rudy.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om wie gaan jullie vandaag jankend in de vangrail eigenlijk?
Soberso apple, geldkloppers.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:57 schreef Bronson het volgende:
De tyfus man. Veenstra met z'n gezwets/gegeil gisteravond over de nieuwe iphone.
Hoinquote:
Mijn ipod heb ik al 6 jaar en doet het nog steeds. Mijn moeder heeft in die tijd een stuk of 10 versleten. Dus dat was het geld wel waard.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soberso apple, geldkloppers.
iPods zijn wel prima ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ipod heb ik al 6 jaar en doet het nog steeds. Mijn moeder heeft in die tijd een stuk of 10 versleten. Dus dat was het geld wel waard.
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:55 schreef Pino112 het volgende:
Giel zei dat net wel bijna letterlijk, toen met die schapen
"Ik zou in de vangrail gaan zitten" oid
Nu ook in het NOS Journaalquote:Op woensdag 11 september 2013 08:57 schreef Bronson het volgende:
De tyfus man. Veenstra met z'n gezwets/gegeil gisteravond over de nieuwe iphone.
iPhone zijn ook heel prima volgens mij. Maar elk jaar dat gegeil en idiote gedoe op de nieuwe ihpone.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iPods zijn wel prima ja.
Dat.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ipod heb ik al 6 jaar en doet het nog steeds. Mijn moeder heeft in die tijd een stuk of 10 versleten. Dus dat was het geld wel waard.
Nexus.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
Kijk ook hoe lang iPhones meegaan in tegenstelling tot telefoons van sommige andere fabrikanten. Inclusief softwareupdates.
Mijn S2 doet het al 2.5 jaar prima. Tevens ook de nieuwste Androidversie.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
Kijk ook hoe lang iPhones meegaan in tegenstelling tot telefoons van sommige andere fabrikanten. Inclusief softwareupdates.
Dat is eerder een uitzondering dan regel. Als ik zie hoe versnipperd die hele Android-markt is en het gejank van mensen of ze nu wel of niet een nieuwe Android-versie op hun foon krijgen. Da's bij Apple tenminste duidelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mijn S2 doet het al 2.5 jaar prima. Tevens ook de nieuwste Androidversie.
Ik heb maar 1 keer gezeik gehad met m'n iPhone, dat was m'n 3Gs. Daarvan ging de antenne naar de klote na exact 2 jaarquote:Op woensdag 11 september 2013 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
Ik heb nog zo'n U2 iPod en iPod Nano van jaren oud. Doen het allebei ook nog steeds prima, al gebruik ik ze natuurlijk niet meer.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer gezeik gehad met m'n iPhone, dat was m'n 3Gs. Daarvan ging de antenne naar de klote na exact 2 jaar
M'n 4s doet het ondertussen al ruim 2 jaar en nog 0,0 klachten.
M'n eerste iPhone (ik kreeg een Iphone 2 in bruikleen van m'n baas toen) heeft het ook 2 jaar perfect gedaan.
M'n iPod is ondertussen al bijna 9 jaar oud en doet het nog steeds. Heb alleen laatst de accu vervangen(t'is er zo een met harde schijf
).
Dat ding heeft echt alles meegemaakt en is letterlijk de wereld met me rond gegaanprachtapparaat!
Wie, Anouk?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
Nu al beter dan de huidige MH, dat dan weer wel
Toevallig dat ze hem nu uitbrengt, op woensdag. Ze doet het erom qua MH.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
Nu al beter dan de huidige MH, dat dan weer wel
Iedereen. Domien, NOS, Elger, enz enz. Is aan de andere kant ook wel de kracht van Apple.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:30 schreef Bronson het volgende:
Het ging mij er ook niet om hoe goed de iPhone is. Want dat geloof ik allemaal wel. Maar dat Veenstra er zo geobsedeerd door is. Dat is het trieste eraan.
Met hem vele anderen idd...quote:Op woensdag 11 september 2013 09:30 schreef Bronson het volgende:
Het ging mij er ook niet om hoe goed de iPhone is. Want dat geloof ik allemaal wel. Maar dat Veenstra er zo geobsedeerd door is. Dat is het trieste eraan.
Apple TV is wel handigquote:Op woensdag 11 september 2013 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
maal wel. Maar dat Veenstra er zo geobsedeerd door is. Dat is h
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:28 schreef Pino112 het volgende:
Het enige nadeel van de iPhone is de prijs. Je kan daar nu minimaal 2 Nexus 4'en voor kopen.
Maar goed, voor mensen als Domien is dat een avondje draaien. Dus dan snap ik niet dat hij daar over loopt te miepen.
Ja dat wel ja, maar mijn NAS kan ook streamen naar m'n TV.quote:
Die klinkt als een kind van 12.quote:
Precies van jouw leeftijd dus.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die klinkt als een kind van 12.
Pascal heeft een nieuwe, samen met Nielson las ik. Topshow.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh, t was een topuur, afgesloten met Blof
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel lekker strak
[ afbeelding ]
Geschreven op concert at sea zeker?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pascal heeft een nieuwe, samen met Nielson las ik. Topshow.
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.nu.nl/film/357(...)en-mannenharten.html![]()
![]()
Nummer 1 in de top 2000, alles.quote:
Nee, dat is Adele al. En 2, 3 en 4 ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nummer 1 in de top 2000, alles.
Die heeft meerdere plaatsen nodig voor 1 nummer?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat is Adele al. En 2, 3 en 4 ook.
Ja, kan er niks aan doen dat ze zulks een grote reedt heeft.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft meerdere plaatsen nodig voor 1 nummer?
Wat een breed publiek dan..
Toch is het een gewichtige zaak. Het kan niet breed genoeg zijn aan de top.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, kan er niks aan doen dat ze zulks een grote reedt heeft.
Er staan ook alleen zwaar goede artiesten in de top natuurlijk!quote:Op woensdag 11 september 2013 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is het een gewichtige zaak. Het kan niet breed genoeg zijn aan de top.
We moeten er niet zo luchtig over doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is het een gewichtige zaak. Het kan niet breed genoeg zijn aan de top.
Ach, maak je niet dik.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We moeten er niet zo luchtig over doen.
quote:
Nee zag het al vaker langskomen jaquote:Op woensdag 11 september 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tis ook bepaald niet de 1e keer dat ik dat postte.
Jij kijkt ook gewoon te vaak in mijn PoHi he?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee zag het al vaker langskomen ja
Ik heb dat topic in mn MyAT staan, heb er laatst gewoon gepost hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt ook gewoon te vaak in mijn PoHi he?
Of je volgt gewoon AT teveel.
Ik gebruik MyAT eigenlijk enkel mobiel.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb dat topic in mn MyAT staan, heb er laatst gewoon gepost hoor.
Uh, en op PC dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gebruik MyAT eigenlijk enkel mobiel.
Op PC zit ik gewoon in de subfora waar ik veel post in verschillende tabjes. Werkt sneller.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uh, en op PC dan?
Vind MyAT megahandig om te zien in welke topics die ik wil volgen wordt gepost.
Dan moet ik heel veel tabjes hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op PC zit ik gewoon in de subfora waar ik veel post in verschillende tabjes. Werkt sneller.
Ik heb 1 internetding open met FOK! altijd. 3fm, NWS SC, VBL sub, SPT sub, MUZ sub en R&P staan eigenlijk wel standaard open. En dan nog evt livetopics en soms KLB. Verder lurk ik ook nog overal en nergens maar dat vooral bij verveling.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet ik heel veel tabjes hebben.
Alleen in SPO en ABO kijk ik of er nieuwe topics zijn.
Wow, veel.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 1 internetding open met FOK! altijd. 3fm, NWS SC, VBL sub, SPT sub, MUZ sub en R&P staan eigenlijk wel standaard open. En dan nog evt livetopics en soms KLB. Verder lurk ik ook nog overal en nergens maar dat vooral bij verveling.
Ja ik ben in al die subfora redelijk actief. En dan nog haal ik nooit 1 in de dagcijfers. Laatste tijd wel veel top 10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |