Lijkt me een goeie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou hulp zoeken Bakkertje. Ik stel 3FM therapie voor.
De helftquote:
GMTAquote:
topshow dus eigenlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn Country playlist
Geen DJ gezeik en geen reclame
Jups en 22 uur lang niet een dezelfde plaat!quote:
zou fijn zijn, spotifytje op het werk en oordoppen inquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en 22 uur lang niet een dezelfde plaat!![]()
![]()
Had je de train maar gemist.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom terug van de lunch en hoor Train.
Was ik maar langer gebleven.
De train had vanmorgen vertraging.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had je de train maar gemist.
Hihaho.
Nee, uiteindelijk ben ik niet geweest. Ik lag ziek op de bankquote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was jij nou naar De Staat bij Thats Live geweest? was het nieuwe materiaal een beetje te pruimen?
ga er volgende week heen, met Guild of Stags in t voorprog. die band van 3 ex-krezipers
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Die Boxer Rebellion mag van mij ook wel stoppen
Beter dan Train.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Die Boxer Rebellion mag van mij ook wel stoppen
Neen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Train.
Hebben ze vandaag eigenlijk al Jay-Z gedraaid?
Duh, bijna alles is beter dan Train (zeker als we Drops of Jupiter uit hun oeuvre gooien)...quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Train.
Hebben ze vandaag eigenlijk al Jay-Z gedraaid?
Gelukkig is het wel 3fm presents Jay-Zquote:
Dat was het punt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duh, bijna alles is beter dan Train (zeker als we Drops of Jupiter uit hun oeuvre gooien)...
quote:
Ik zie "train" staan en ik block het automatischquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was het punt.
Heb je mijn posts over Train vanmorgen niet gelezen?
Ik overweeg een KLB-topic te openen over dat excuus voor een band.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie "train" staan en ik block het automatisch
Want je mag een bepaalde band helemaal niets vinden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik overweeg een KLB-topic te openen over dat excuus voor een band.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want je mag een bepaalde band helemaal niets vinden?
Oh, je las het anders.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, je las het anders.
Ik vond het een terecht excuus van SC hoor.
Mooi. Dat heb ik nou met Coldplay.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, je las het anders.
Ik vond het een terecht excuus van SC hoor.
Daar heb ik het ook mee hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooi. Dat heb ik nou met Coldplay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |