Fuck yeah Faeröerquote:Op woensdag 11 september 2013 10:52 schreef PierreTT het volgende:
Emerico speelt de sterren van de hemel, maar Spanje speelt gelijk tegen de Faeroer-eilanden![]()
![]()
[ afbeelding ]
waarom niet wetransfer en de link doormailen? Shortlist kan vooralsnog toch ook even in dit topic worden opgeslagen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:04 schreef SiebeJ het volgende:
Iemand die (tijdelijk) een forum op kan/wil zetten om verder te gaan met hosten?
Kan opzich wel. In principe kunnen de shortlists wel hier in het topic, evenals de updates, totdat er een oplossing gevonden isquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:56 schreef Bow het volgende:
[..]
waarom niet wetransfer en de link doormailen? Shortlist kan vooralsnog toch ook even in dit topic worden opgeslagen?
Heel dood jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:54 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Het topic bestaat nog!![]()
Alleen wel een beetje dood...
Kusje op je hoofd en we denken nergens meer overquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:21 schreef PierreTT het volgende:
Zo, redelijk dood gegaan ja.. Ik zou het doorstarten maar heb een redelijk hectische tijd gehad met een verhuizing en met werk. Nieuwe ronde is wellicht beter, ik zit nu weer zonder internet hier thuis en mijn pc is nog niet aangesloten.. Excuses hiervoor.
Dan zal er wel iemand moeten zijn die graag wil/kan hosten..quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:13 schreef Hobbel_Rob het volgende:
MIsschien wel nog ff leuk om de vorige door te simuleren naar jaar X en te kijken waar iedereen terecht komt?
Ik doe zeker mee in Ronde 4.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |