abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 7 oktober 2000 @ 16:24:02 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_382925
1530 - 1615

Ferdi en Georgie zijn iets van hout in mekaar aan het knutselen
Kim en Desiree zijn aan het rusten
Hieke en Robin zijn hout aan het hakken
Bianca is de vloer aan het dweilen

Robin plaagt Hieke omdat ze een stuk hout niet doormidden krijgt: ‘watje patatje’
Hieke vraagt om hulp, maar het lukt vervolgens Robin ook niet. Hieke ‘WATJE PATATJEE!!’
Robin: ‘Nee hoor, ik doe even rustig aan, eerst moet de bijl er goed in zitten anders mol ik ‘m ‘
Hieke: ‘Jaaaa ja. Dat zal wel weer’

Hierna komt Bianca de tuin in, want er komt een vliegtuigje verscheidene malen heel laag en langzaam over.

Daarna begint B. een KungFU gevecht met Robin. En dan is de energie nog niet op, en is het tijd voor een potje voetbal.

Stream 1 en 2 gaan naar de badkamer waar Desiree met Annet aan het praten is. Desiree begint opnieuw over HET INCIDENT van gisteren. (Desiree wil niet weten hoe laat het is. Robin vroeg hardop aan Koos hoe laat het was, Koos antwoordde waardoor Desiree ook de tijd wist. D. keek vervolgens kwaad naar Robin en die zei dat ze een beetje normaal moest doen.) D. draait het hele riedeltje weer af: Als ik wit zeg, zegt hij zwart, als ik ja zeg, zegt hij nee. Annet beaamt al Desirees woorden en vraagt zich af waarom Robin dit toch doet.
Sorry dit kan ik niet langer aanzien. Desiree

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_382964
Volgens de wekker (en de rest van nederland)is het 5 uur, maar Koos en Annet twijfelen. Zou er weer iemand aan het klokje gezeten hebben?
Koos komt op het idee dat BB mischien de wintertijd al heeft gegeven op dat klokje, om hun in de maling te nemen (dan zou het nu volgens hem 4 uur zijn).
Koos blijft in de war raken doordat de schaduw net boven het kippenhok begon toen hij laatst om een uur of 5 bij de dokter moest komen. Dat blijft nu zijn referetiekader.
Miranda begint nu al met gapen.
Desiree en Koos vinden het wel lekker dat de slaapkamers zo donker zijn, ook overdag.
Nu gaat het over acryl nagels
Desiree heeft die normaal, want haar nagels breken zo snel.
Miranda had dat ook, maar nadat haar nagel er af was gerukt doordat ze met haar nagel achter het zadel van haar paard bleef haken heeft ze dat niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 07-10-2000 17:11]

pi_383131
19.15
Ze zitten allemaal in de huiskamer.
Ferdi speelt even met de handpop, deze wil Bianca zoenen. Gelach van Bianca.
Ferdi gaat nu douchen.
Een aantal roepen dat ze wel mee willen. Er wordt gelachen.
Iedereen vind het te warm in de huiskamer.
Bianca gaat binnenkort griesmeelpudding maken.
Annet en Bianca praten door elkaar, het is amper te verstaan. Het gaat iig over eten. Annet vertelt een recept nu.
Kim masseert iemand, volgens mij is het Georgie.
pi_383141
19.20

Nog steeds gaat het over eten, ze zitten nog steeds met z'n allen knus bij elkaar.
Desiree loopt naar de keuken.
Hieke heeft het over een omelet. Ze zegt tegen Miranda: "Het is jouw dag". Weet niet waar dat over gaat.
Ze hebben het nu over wat ze in de koffie doen. (Erg interessant, red.)
Bianca: "Een maand voor Big Brother ben ik gestopt met suiker in m'n koffie".
Desiree zegt dat ze eerder de melk zou kunnen missen dan de suiker.
Robin zingt een liedje over suiker.

pi_383155
19.25

Ze roepen nu wat omtrent "Darius.nl".
Georgie wordt idd gemasseerd en is erg stil.
De rest praat wat door elkaar, moeilijk om een bepaald gesprek erin te horen.
Kim loopt nu naar de keuken.Ze pakt iets van de tafel en loopt weer terug naar de huiskamer. Georgie zit weer rechtop.
Het gaat nu over douchemuntjes.

Schakel naar de tuin.
Annet praat even tegen de kippen. Ze wil ze in het hok hebben.

pi_383167
19.30
Annet legt de doek over het kippenhok heen en gaat weer naar binnen.
"Lekker slapen jongens" zegt ze tegen de kippen.

De andere bewoners hebben bewondering voor het feit dat Annet zelfs de haan in d'r eentje naar binnen kreeg.

-Ruud-

Georgie ligt weer. Ze zingen "Een kopje koffie".
Annet vertelt nogmaals dat ze alleen de kippen naar binnen kreeg.

pi_383179
19.37

De stem roept om dat er weer batterijen in de DBK liggen.
Ze zingen nu staying alive.
Georgie neuriet wat.
Koos vindt het een stille dag vandaag.
Ze zingen nu "Stand by me"
Ferdi is weer terug. Hij hangt half over Hieke heen terwijl deze naar een tekening kijkt (van haar dochtertje denk ik). Ferdi geeft er wat uitleg bij. Hij zegt er een hondje in te zien.

pi_383188
19.42

Bianca heeft het over muziek van MC nog wattes.
Miranda deelt even mee dat ze wel groot is ja, iets groter dan degene waar ze het tegen heeft. Ze is 179 half. Het gaat nu dus even over lengtes.
Ze zitten nu in een rondje "he" te zeggen. (Jeetje, wat een tijdsbesteding...., red.)
Nu moeten ze Fewdi nazeggen. Een rondje "he" en dan "hoe".

Dit was het wel weer even van mijn kant, want het niveau is niet echt hoog...

zaterdag 7 oktober 2000 @ 21:50:31 #34
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_383598
21.48
De bewoners zitten aan tafel te eten. Veel door elkaar heen gepraat.

Er is al weer een mes stuk, meldt Annet.
Ze lijkt ook last van een kies te hebben. Ze heeft geloof ik op een stuk metaal van het mes gebeten dat in de sla terecht was gekomen. Doet echt zeer zegt ze.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 07-10-2000 22:07]

zaterdag 7 oktober 2000 @ 22:28:18 #35
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_383654
22.25
Het eten is nagenoeg over.

Annet heeft in de badkamer voor de spiegel staan kijken naar haar kies. Als ze terugkomt zegt ze dat ze bang is wanneer ze naar de tandarts moet, dat dat dan het einde [red. van haar verbijf in BB] is.
Mensen reageren met: Nee, natuurlijk niet, dat zullen ze toch niet doen?

zaterdag 7 oktober 2000 @ 23:20:05 #36
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_383760
23.17
Klaverjassen aan de keukentafel met..

.. Koos, Annet, Hieke, Bianca, Georgie en (natuurlijk) Kim.

zaterdag 7 oktober 2000 @ 23:59:22 #37
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_383830
23.56

Om 24.00 uur zal BB een disco verzorgen in het BB huis. [commentaar]Ik hoop met Tibetaanse dance of zo, dat zou wel aardig back to basic zijn.[/commentaar]

zondag 8 oktober 2000 @ 00:08:39 #38
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_383846
0.06
Dit topic mag dicht.

De disco die ik hierboven beschreef laat op zich wachten. Heb de bewoners er toch al 2 keer over horen praten. Eerst onder het eten en net vlak voor 12en weer. We zien het wel.

zondag 8 oktober 2000 @ 00:51:24 #39
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_383906
En we gaan weer verder in:

http://www.fokforum.nl/showtopic/20253

Streamers bedankt weer voor de nauwkeurige verslagen

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: