abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:28:34 #201
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131024680
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:27 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nou ik zag een ban, verwijderde reacties enzo.....
Geweldige score voor de betreffende idd.. ^O^
pi_131024717
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Geweldige score voor de betreffende idd.. ^O^
Je weet toch dat ik ook al een ban heb gehad van een week? ja van een week ja }:|
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:31:43 #203
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131024765
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:29 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Je weet toch dat ik ook al een ban heb gehad van een week? ja van een week ja }:|
Zozo.. een week nog wel..je bent gaan zeuren erbij zeker? ;)
pi_131024944
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Zozo.. een week nog wel..je bent gaan zeuren erbij zeker? ;)
Kan best een drammert zijn ja, ik wist niet dat dat tegenwoordig ook al niet meer mocht, maar goed, ben wel altijd netjes gebleven, had de policy overschreden denk maar ik weet nog steeds niet welke :D
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:47:26 #205
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131025273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:36 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Kan best een drammert zijn ja, ik wist niet dat dat tegenwoordig ook al niet meer mocht, maar goed, ben wel altijd netjes gebleven, had de policy overschreden denk maar ik weet nog steeds niet welke :D
Dat was de Bleef Mekkeren Tegen een Blauwe.. regel één neem je verlies als je score binnen is.. :P
pi_131025311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nah,ga maar snel naar dat Atlastopic dan..
Ow wist niet dat die er was , zal wel ff opzoeken 5thencounter ;) ^O^
Honesty is the best policy.
pi_131025339
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:36 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Kan best een drammert zijn ja, ik wist niet dat dat tegenwoordig ook al niet meer mocht, maar goed, ben wel altijd netjes gebleven, had de policy overschreden denk maar ik weet nog steeds niet welke :D
Huh had jij een Ban deze week Margo ?
Honesty is the best policy.
pi_131025448
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:49 schreef selam het volgende:

[..]

Huh had jij een Ban deze week Margo ?
Ja ben net weer trug ;)

nee tijd terug al
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_131025481
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:52 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ja ben net weer trug ;)

nee tijd terug al
Ow oke _O-
Honesty is the best policy.
pi_131025573
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Dat was de Bleef Mekkeren Tegen een Blauwe.. regel één neem je verlies als je score binnen is.. :P
Gelukkig is er nog maar 1 dan ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 10 september 2013 @ 16:17:31 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_131026338
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Wie loopt hier nu persoonlijke info te posten over zijn vader, dacht nu toch echt dat je dit zelf deed, ik las die post van Jian anders ( in het algemeen) maar jij begint zelf over je vader, heel triest van je vader maar dit vind ik dus uitlokken en straks bij een mod. uithuilen , dus denk even 10 keer na voordat je zoiets post..een tip hoor.

( ik las die post van Jian en dacht je werkt bij zulke patienten, dus dat bedoel ik ermee)
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Wie loopt hier nu persoonlijke info te posten over zijn vader, dacht nu toch echt dat je dit zelf deed, ik las die post van Jian anders ( in het algemeen) maar jij begint zelf over je vader, heel triest van je vader maar dit vind ik dus uitlokken en straks bij een mod. uithuilen , dus denk even 10 keer na voordat je zoiets post..een tip hoor.

( ik las die post van Jian en dacht je werkt bij zulke patienten, dus dat bedoel ik ermee)
Maar dat is ook wel de makke van het posten hier.
Niet elke sneer is zichtbaar voor iedereen.
pi_131027382
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]

Maar dat is ook wel de makke van het posten hier.
Niet elke sneer is zichtbaar voor iedereen.
En als je wat later instapt en je leest niet overal is het al helemaal niet meer te volgen, de klonen welen tierig.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_131027476
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:52 schreef Margo37 het volgende:

[..]

En als je wat later instapt en je leest niet overal is het al helemaal niet meer te volgen, de klonen welen tierig.
Klonen? Waar? :9
pi_131027597
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef QuarterBack het volgende:

[..]

Klonen? Waar? :9
Die van jou weet ik toevallig _O-
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:00:58 #215
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131027636
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Wie loopt hier nu persoonlijke info te posten over zijn vader, dacht nu toch echt dat je dit zelf deed, ik las die post van Jian anders ( in het algemeen) maar jij begint zelf over je vader, heel triest van je vader maar dit vind ik dus uitlokken en straks bij een mod. uithuilen , dus denk even 10 keer na voordat je zoiets post..een tip hoor.

( ik las die post van Jian en dacht je werkt bij zulke patienten, dus dat bedoel ik ermee)
Ik uithuilen bij een mod... yeah right.
Ik krijg wel de behoefte om mijn situatie eens haarfijn uit te leggen aan een mod, zodat ze precies kunnen zien waar de sneren vandaan komen.
Probeer mij maar niet wijs te maken dat hij niet weet van mijn situatie, hij begon met zeer zieke teksten over mijn vader en blijft meerdere keren sarcastisch doorgaan over zeer persoonlijke details die allemaal precies kloppen, maar altijd maar weer shijjnheilig roepen dat hij er niks van weet :')
Dan ben je gewoon ziek in je hoofd en heb je hulp nodig.

En dan kom jij hier sneu de kastanjes voor hem uit het vuur halen en mij de les lezen?

Tief een end op :W
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:01:07 #216
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131027639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:59 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Die van jou weet ik toevallig _O-
Die goeie ouwe tijd van het Kloonvissen... ;)
pi_131028189
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik uithuilen bij een mod... yeah right.
Ik krijg wel de behoefte om mijn situatie eens haarfijn uit te leggen aan een mod, zodat ze precies kunnen zien waar de sneren vandaan komen.
Probeer mij maar niet wijs te maken dat hij niet weet van mijn situatie, hij begon met zeer zieke teksten over mijn vader en blijft meerdere keren sarcastisch doorgaan over zeer persoonlijke details die allemaal precies kloppen, maar altijd maar weer shijjnheilig roepen dat hij er niks van weet :')
Dan ben je gewoon ziek in je hoofd en heb je hulp nodig.

En dan kom jij hier sneu de kastanjes voor hem uit het vuur halen en mij de les lezen?

Tief een end op :W
Hebben die zeer persoonlijke details op internet gestaan dan? Of kennen jullie elkaar persoonlijk of zo :?
Niet dat ik het goed keur als het klopt wat jij zegt hoor, is een serieuze vraag.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:17:23 #218
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131028191
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik uithuilen bij een mod... yeah right.
Ik krijg wel de behoefte om mijn situatie eens haarfijn uit te leggen aan een mod, zodat ze precies kunnen zien waar de sneren vandaan komen.
Probeer mij maar niet wijs te maken dat hij niet weet van mijn situatie, hij begon met zeer zieke teksten over mijn vader en blijft meerdere keren sarcastisch doorgaan over zeer persoonlijke details die allemaal precies kloppen, maar altijd maar weer shijjnheilig roepen dat hij er niks van weet :')
Dan ben je gewoon ziek in je hoofd en heb je hulp nodig.

En dan kom jij hier sneu de kastanjes voor hem uit het vuur halen en mij de les lezen?

Tief een end op :W
Jij weet ook niet van ophouden he?
Lees steeds hetzelfde!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_131028207
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik uithuilen bij een mod... yeah right.
Ik krijg wel de behoefte om mijn situatie eens haarfijn uit te leggen aan een mod, zodat ze precies kunnen zien waar de sneren vandaan komen.
Probeer mij maar niet wijs te maken dat hij niet weet van mijn situatie, hij begon met zeer zieke teksten over mijn vader en blijft meerdere keren sarcastisch doorgaan over zeer persoonlijke details die allemaal precies kloppen, maar altijd maar weer shijjnheilig roepen dat hij er niks van weet :')
Dan ben je gewoon ziek in je hoofd en heb je hulp nodig.

En dan kom jij hier sneu de kastanjes voor hem uit het vuur halen en mij de les lezen?

Tief een end op :W
Tief lekker een end zelf op man :W

Ten 1e ik wist niet eens van de situatie van je vader, inmiddels wel en dat heb JIJ gepost niet Jian......JIJ zegt het hoe het is niet JIAN, en luister Jian kennende die heeft helemaal niemand nodig laat staan mij om zijn kastanjes uit het vuur te halen _O- zal de laatste wezen waar hij het uberhaut aan zou vragen, van Heks help me ff 8)7 echt, je bent er nu zelf schuldig aan, van je vader is triest voor jou maar ik zweer het op alles dat me lief is dat ik van jou thuis situatie niets af wist. Dus nogmaals mijn tip..................hou het voor je want er zijn hier meer die niets van jou weten oke, hoop dat het duidelijk nu voor je is.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:27:55 #220
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_131028550
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Hebben die zeer persoonlijke details op internet gestaan dan? Of kennen jullie elkaar persoonlijk of zo :?
Niet dat ik het goed keur als het klopt wat jij zegt hoor, is een serieuze vraag.
zoals ik het begrijp is er achterlangs door derden wat uitgewisseld
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:29:25 #221
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131028587
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

zoals ik het begrijp is er achterlangs door derden wat uitgewisseld
Weer die Kiekenkotters zeker? :9
pi_131028873
Lezen jullie nu eens goed.............................de post van Jian verwijst die naar Trekeend zijn vader? nee dus want wij weten/wisten niet wat er met zijn vader is...dat heeft Eend zelf hier neer geplemd, daarom mijn 1e post naar Eend toe.
En nu ben ik er klaar mee.....Trekeend blijft zoeken en het lijkt wel of hij Jian een ban wilt aansmeren.


@@ je weet zelf de consequentie :W ff een quote van Eend richting Jian.........
bedoelt ie nu, ik kom je opzoeken en sla je in mekaar? ik stuur je een poederbrief, ik smeer je een ban aan? of jij betaald het avondje kroeg....................
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131028921
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Weer die Kiekenkotters zeker? :9
Jij moet oppassen nu anders smeer ik je een ban aan ja poffer }:|
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_131028945
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef Toverheks het volgende:
Lezen jullie nu eens goed.............................de post van Jian verwijst die naar Trekeend zijn vader? nee dus want wij weten/wisten niet wat er met zijn vader is...dat heeft Eend zelf hier neer geplemd, daarom mijn 1e post naar Eend toe.
En nu ben ik er klaar mee.....Trekeend blijft zoeken en het lijkt wel of hij Jian een ban wilt aansmeren.
Heks ik weet niet eens waar die post staat, lange verhalen ja maar eehhh .... :@
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:45:45 #225
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131029147
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Jij moet oppassen nu anders smeer ik je een ban aan ja poffer }:|
Ohhja? roep es een Blauwe dan, kijken of dat lukt.. :6
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')