quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die moest het zijn![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die moest het zijnquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]KLIKKLIKKLIK FUCKYOUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die moest het zijnLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hi Davidquote:
KLIKFLIKFLUKFUK FUCK YOU.quote:
altijd goedquote:
Wel goed thanks, beetje druk. How are you?quote:
quote:
Het is wel heel erg stil hier zegquote:
Hey Insoquote:
Ik heb geen school.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Inso
Zit je nu op school of ben je alweer thuis?
Waarom geen schoolquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen school.
Dus thuis.
Heb nu college of interaction design, maar is een beetje allemaal van ''Ja, duhh'' Dusjaquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed thanks, beetje druk. How are you?
[..]
[..]
Het is wel heel erg stil hier zeg
Wat lastig zeg. Nu dus een jaar om daar over na te denken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totaal gebrek aan idee wat te studeren.
het weer steekt tegenquote:
Ja, wel tegen m'n zin in maarja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat lastig zeg. Nu dus een jaar om daar over na te denken?
Het is hier ook koud. En het regent veel. Vooral de kou valt tegenquote:
Het klinkt best cool maar dat is het dus nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb nu college of interaction design, maar is een beetje allemaal van ''Ja, duhh'' Dusjabeetje FOK!ken en in mijn dagboek schrijven dan maar
Dat snap ik best, daar schiet je ook weinig mee op en die maak je dan waarschijnlijk toch niet af.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, wel tegen m'n zin in maarja.
Wilde ook geen studie starten waar ik niet achter stond.
bwah, het is dat alles pijn doet en daar word je ook somber vanquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier ook koud. En het regent veel. Vooral de kou valt tegen
Rot dat je je daar zo slecht door voelt though.
En kost centjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik best, daar schiet je ook weinig mee op en die maak je dan waarschijnlijk toch niet af.
''hoi, interfaces moeten handig zijn voor gebruikers doei'' Eerste college daarvan hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt best cool maar dat is het dus niet
Hier begint het ook een beetjequote:
Klinkt klote jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
bwah, het is dat alles pijn doet en daar word je ook somber van
Het is inderdaad niet goedkoop om te studerenquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En kost centjes.
Dus dit jaar goed oriënteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |