Ik probeer het de volgende ronde nog wel een keer. Ik wil namelijk wel die achievements die erna komen, maar als het kan wil ik niet constant die smerige achtergrond.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien na een F5? Want bij mij ging alles weer naar het begin
Dat zou kunnen, ik ken de consequenties nog niet helemaal. Maar mijn moraal vind dat ik de oma'tjes eigenlijk nooit boos zou moeten maken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:28 schreef d4v1d het volgende:
Lucky day kopen? Excel vindt dat ik voor Communal brainsweep moet gaan (maar de research is nog bezig)
Kopen kan geen kwaad toch?
Van moraal wordt je niet rijk vriend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:30 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik ken de consequenties nog niet helemaal. Maar mijn moraal vind dat ik de oma'tjes eigenlijk nooit boos zou moeten maken.
Wil hem sowieso kopen als mn research klaar isquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:30 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik ken de consequenties nog niet helemaal. Maar mijn moraal vind dat ik de oma'tjes eigenlijk nooit boos zou moeten maken.
Haha, klopt, dat begin ik me in het echte leven behoorlijk te beseffen, maar in dit spelletje vind ik het nog geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van moraal wordt je niet rijk vriend.
Dat kun je dan beter andersom doen, in het echte leven wel enige moraal hebben, maar bij de virtuele koekjes nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:33 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Haha, klopt, dat begin ik me in het echte leven behoorlijk te beseffen, maar in dit spelletje vind ik het nog geen kwaad kunnen.
Waarom zou je in een spel jezelf willen zijn? Spellen speel je om een ervaring te hebben die je in het echt niet mee zou kunnen / willen maken (bijv., hopelijk, schietspellen).quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kun je dan beter andersom doen, in het echte leven wel enige moraal hebben, maar bij de virtuele koekjes niet
Ja dat zeg ik dus, in het spel geen moraal, in het echt welquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Waarom zou je in een spel jezelf willen zijn? Spellen speel je om een ervaring te hebben die je in het echt niet mee zou kunnen / willen maken (bijv., hopelijk, schietspellen).
ik heb er ook nog geen één gehadquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Helaas begrijp ik die excel dingen niet![]()
Maar ik heb nog geen enkele keer een rode cookie chain gehad, en heb de grandma's angered...
hij doet het primaquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef heywoodu het volgende:
Ik word agressief van Cookie Eater![]()
Dat dat ding het gewoon eens gaat doen zeg
Maar waar heb je die 65/114 ofzo dan ingevuld? Ik heb dat bij "multiplier from kittens" gedaan en daarna ook eens bij "total CpS", maar werkte allebei nietquote:
ZELLUFquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waar heb je die 65/114 ofzo dan ingevuld? Ik heb dat bij "multiplier from kittens" gedaan en daarna ook eens bij "total CpS", maar werkte allebei niet
Dat was voor als je alle drie kitten upgrades had zei je, maar die heb ik ook gewoon
Met welk bestand doe je dit en met welke factor heb je problemen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:02 schreef heywoodu het volgende:
Gelukt (volgens mij)
[ afbeelding ]
Die na correctie klopt precies, heb "Total CpS" gedeeld door het echte uit het spel, daar kwam een getalletje uit en in "na correctie" staat nu dus dat getal x "total CpS", hopen dat het blijft kloppen
Je hebt toch zo'n code dat je een bepaald aantal cookies erbij krijgt ofzo? Kun je daar niet -46 biljoen invullen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
En dan teruggeven zonderde achievo kwijt te raken...
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik heb zelf een excel gebouwd hiervoor
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookie_Eaterquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Met welk bestand doe je dit en met welke factor heb je problemen?
Ik heb zelf een excel gebouwd hiervoor, dus ik snap hoe de verschillende effecten invloed op elkaar hebben en kan misschien het issue vinden.
NIET DOEN! Spel tripte hem... Ik heb heb op 0 gezet en toen op 6,5 bln (wat ik eerst had voor cheaten) Dat vind ik goed genoeg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n code dat je een bepaald aantal cookies erbij krijgt ofzo? Kun je daar niet -46 biljoen invullen?
Ik was het ook niet van planquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
NIET DOEN! Spel tripte hem... Ik heb heb op 0 gezet en toen op 6,5 bln (wat ik eerst had voor cheaten) Dat vind ik goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |