Zo ziet het totaal eruit (behalve de upgrades enzo natuurlijk):quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat staat er boven die koloomen dan?
http://www.mediafire.com/(...)_1p035_20130910.xlsxquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Moira. het volgende:
Kan iemand me ff een linkje geven naar de directe download van dat excel bestand? Bij dat linkje in de OP snap ik geen kut van wat ik moet hebben
Thank youuquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.mediafire.com/(...)_1p035_20130910.xlsx
Enter your game status in blue cells :quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thank youu
Nou eens kijken of ik hier iets van ga snappen
Moet eerst office starter shit installeren omdat ik excel nog nooit gebruikt heb op deze vrij nieuwe laptopquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Enter your game status in blue cells :
• Enter number of each building you have, just enter what you see on buttons in game.
• Set bought upgrades 1.
• Input milk % you have.
TROLOLOLOLOLquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef GekkePoes het volgende:
Verslavend spelletje
[ afbeelding ]
Wacht, dit heb ik verkeerd gezien. Het probleem met de kitten upgrades is er niet. Wel wordt op eoa manier veel te veel productie gemodelleerd door de sheet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je natuurlijk wel zou kunnen doen is uit zo'n andere speadsheet iig de waardes van de kitten upgrades halen en iig DAT probleem uit de Eater voor jezelf oplossen
Haha alsof ik ga klikken, het is een plaatjequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef GekkePoes het volgende:
Verslavend spelletje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Niet bij die anderequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, dit heb ik verkeerd gezien. Het probleem met de kitten upgrades is er niet. Wel wordt op eoa manier veel te veel productie gemodelleerd door de sheet.
Nee man, alleen geen kleurtjes bij die cn/cps kolomquote:
Hoort er bij de c/cps kolom in sommige vakjes #DEEL/0! te staan? Of doe ik iets fout?quote:
Dat kan heel goed, dat dat hoort. Als je nog niet alles ingevuld of bereikt hebt bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoort daar in sommige vakjes #DEEL/0! te staan? Of doe ik iets fout?
Alles ingevuld, maar nog niet alle upgrades gekocht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, dat dat hoort. Als je nog niet alles ingevuld of bereikt hebt bijvoorbeeld
Bij die upgrades? Bij mij staat dat bij elke upgrade die ik gekocht heb, omdat je een upgrade maar 1 keer kunt kopen, en die info een 2e keer dus niet bestaatquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoort er bij de c/cps kolom in sommige vakjes #DEEL/0! te staan? Of doe ik iets fout?
Ah, dan klopt het denk ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij die upgrades? Bij mij staat dat bij elke upgrade die ik gekocht heb, omdat je een upgrade maar 1 keer kunt kopen, en die info een 2e keer dus niet bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |