Hij zei dat vluchten heel veel in hield.quote:
Jou/jouw mijn beste.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hij zei dat vluchten heel veel in hielt.
Mooi! Duurt die opleiding 3 jaar?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee zit nu in het tweede jaar.
4 jaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi! Duurt die opleiding 3 jaar?
Om maar eens wat te noemen: Als de timing een beetje ongelukkig valt moet je toch zeker een half jaar wachten tot die zaden tot iets eetbaars leiden. Wat ga je in de tussentijd doen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat komt er nog bij kijken dan volgens jouw.
Je kunt altijd nog wat eten meenemen en jagen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Om maar eens wat te noemen: Als de timing een beetje ongelukkig valt moet je toch zeker een half jaar wachten tot die zaden tot iets eetbaars leiden. Wat ga je in de tussentijd doen?
Ik vond o.a. wat Tribalwars over homoseksualiteit zegt denigrerend en een teken dat hij nog van alles moet leren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat ik denigrerend vind is dat je denkt dat hij nog van alles moet leren en dat je je boven hem stelt.
[..]
Volgens Tribalwars is het redelijk zwart wit.quote:Op maandag 9 september 2013 23:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Houden van kan op meerdere manieren. Wist je dat niet?
Jij hebt voor een paar maanden voedsel klaarliggen? Met jagen wens ik je veel succes. Zoveel wild heb je niet in NL om op te jagen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog wat eten meenemen en jagen.
Dat begrijp ik ook niet. Volgens Tribalwars hebben de Illuminati de technologie om op afstand gedachten te kun lezen, door de ogen van een ander persoon te kijken, telekinese toe te passen. Maar duizenden nieuwe media websites op zetten is te ingewikkeld voor de Illuminati.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:53 schreef ems. het volgende:
Het blijft aandoenlijk. Dat gegeil van jou op media en dat je erop staat dat er een verschil is tussen oude en nieuwe media.
Ergens ook wel begrijpelijk. Hersenspinsels zijn een stuk makkelijker goed te praten als je een constante zondebok hebt.
Hebzucht is toch juist één van de problemen in de maatschappij?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat kennis ontvangen. heb ook geen zin om voor 11 euro per uur in de fabriek te werken.
Wat dacht je van buienland.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij hebt voor een paar maanden voedsel klaarliggen? Met jagen wens ik je veel succes. Zoveel wild heb je niet in NL om op te jagen.
En hoe ga je daar komen als WOIII uitbreekt?quote:
Hij begint in het midden oosten als Amerika Syrie aanvalt dan binnen een paar dagen weg vluchten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe ga je daar komen als WOIII uitbreekt?
Er is nog zoooo veel meer mis met je plan in dit scenario... Maar goed, dat dwaalt wat af denk ik?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hij begint in het midden oosten als Amerika Syrie aanvalt dan binnen een paar dagen weg vluchten.
Ja lucifers mee nemen voor vuur. en fles of ijzer beker voor water in te koken. En een zakmes met meerdere functies. Een overlevingsboekje. Een zaklamp. Een maatje en slaapzak.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er is nog zoooo veel meer mis met je plan in dit scenario... Maar goed, dat dwaalt wat af denk ik?
alleen is ook maar alleen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja lucifers mee nemen voor vuur. en fles of ijzer beker voor water in te koken. En een zakmes met meerdere functies. Een overlevingsboekje. Een zaklamp. Een maatje en slaapzak.
Dat valt meer onder wat preppers doen. Dat is heel wat anders dan dat dorp van je.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja lucifers mee nemen voor vuur. en fles of ijzer beker voor water in te koken. En een zakmes met meerdere functies. Een overlevingsboekje. Een zaklamp. Een maatje en slaapzak.
Ja je moet wel een maatje hebben om op te slapen hequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen is ook maar alleen!
Dat is ook voor als je gaat vluchten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat valt meer onder wat preppers doen. Dat is heel wat anders dan dat dorp van je.
Kan eigenlijk niet autorijden dus met openbare vervoer tot de grens en dan te voet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Copycat het volgende:
Hoe vlucht je eigenlijk? Te voet of steel je ergens een snelle auto? Want bij een WO2 zullen onze buurlanden ook wel betrokken worden.
Okay ... En verwacht je zo ver van het wereldoorlogsgeweld vandaan te komen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:32 schreef tribalwars het volgende:
Kan eigenlijk niet autorijden dus met openbare vervoer tot de grens en dan te voet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |