Dat bedoel ik niet maar dit geld voor het huidig systeem.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus gooi je het maar allemaal op 1 hoop? Lekker makkelijk he! Hoef je er maar 1 te manipuleren om hetzelfde resultaat te berijken.
Ok, goed puntquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Hoewel het een zeer terechte vraag is, heb je in een ideale wereld natuurlijk geen machtenscheiding nodig, daar de voornaamste gedachte achter machtenscheiding het wegnemen van machtsconcentratie en machtsmisbruik is, welke in een ideale wereld niet zouden bestaan/voorkomen.
En in jouw droomwereld?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet maar dit geld voor het huidig systeem.
Dan is machtenscheiding over het algemeen een best behoorlijk instrument.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, goed puntEen wat meer realistische wereld dan.
Dat heb ik al vaak aangeven alle volwassen mogen in feite meebeslissen in het dorp. En we bepalen gezamenlijk de afspraken. Mits 75 % aanwezig is. We gebruiken ook geweldloze communicatie. Denk niet zo moeilijk.quote:
Dat vind ik ook ja. Daarom zou ik ook graag willen weten waarom Tribalwars dat niet nodig vind.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:34 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dan is machtenscheiding over het algemeen een best behoorlijk instrument.
Ja, dat snap ik. Daarom vraag ik het ook, gezien je al de machten op 1 hoop gooit. Ik denk moeilijk omdat de wereld nou eenmaal niet de droomwereld is die jij denkt dat het is. Mensen gaan je deze vragen stellen, als je echt dat dorp op gaat zetten. Dan zul je een goed antwoord moeten hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak aangeven alle volwassen mogen in feite meebeslissen in het dorp. En we bepalen gezamenlijk de afspraken. Mits 75 % aanwezig is. We gebruiken ook geweldloze communicatie. Denk niet zo moeilijk.
Communicatie die niet tot geweld leiden grof genomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:41 schreef Copycat het volgende:
Wat is eigenlijk gewelddadige communicatie?
Een beetje zo als het op de huidig manier . Dat leidt best vaak tot ruzie's. Kijk maar naar de politiek alles voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is gewelddadige communicatie?
Okay ... Maar echt een duidelijke definitie heb je niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:46 schreef tribalwars het volgende:
Een beetje zo als het op de huidig manier . Dat leidt best vaak tot ruzie's. Kijk maar naar de politiek alles voorbeeld.
Nee die is er niet er is alleen een duidelijk definitie voor geweldloze communicatiequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ... Maar echt een duidelijke definitie heb je niet?
En alles is niet hetzelfde als als.
Yepquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Degodvader het volgende:
Tribalwars, ga je eigenlijk nog naar school op dit moment?
Waarom eigenlijk nog als WO 3 voor de deur staat. 24/7 voorbereidingen treffen lijkt me beter toch?quote:
Heb ik zo gedaan. Spullen zo in gepakt. Wat zaden meenemen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk nog als WO 3 voor de deur staat. 24/7 voorbereidingen treffen lijkt me beter toch?
Je denkt veel te simpel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Heb ik zo gedaan. Spullen zo in gepakt. Wat zaden meenemen.
Wat komt er nog bij kijken dan volgens jouw.quote:
Wat kennis ontvangen. heb ook geen zin om voor 11 euro per uur in de fabriek te werken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom ga je überhaupt naar school? Eigenlijk? Heb je al een middelbare school afgerond?
Sowieso beter om zoveel mogelijk onderwijs te krijgen. Daar heb je wat aan in je verdere leven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat kennis ontvangen. heb ook geen zin om voor 11 euro per uur in de fabriek te werken.
Nee zit nu in het tweede jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sowieso beter om zoveel mogelijk onderwijs te krijgen. Daar heb je wat aan in je verdere leven.
Maar ik dacht dat je voor laborant ging studeren? Is dat van de baan?
Volgens zijn wat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat komt er nog bij kijken dan volgens jouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |