Hahaha, wel weten dat die jongen 17 is (17 jarig was dit keer je illuminti), maar niet dat hij tribalwars heet.quote:Op zondag 29 september 2013 12:23 schreef edeltrein1234 het volgende:
Oh hij heet tribalwars. Nee ben die 17 jarige jongen niet. Ben een oude man. Het leven is al bijna achter me bij een 17 jarige begint het pas net. Ik heet Henk aangenaam kennis te maken. Ik heb soms best wat moeite met computers. En heb vooral problemen met type daarom zijn de zinnen niet altijd 100 % goed. Maar ja iedereen heeft wat.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:23 schreef edeltrein1234 het volgende:
Oh hij heet tribalwars. Nee ben die 17 jarige jongen niet. Ben een oude man. Het leven is al bijna achter me bij een 17 jarige begint het pas net. Ik heet Henk aangenaam kennis te maken. Ik heb soms best wat moeite met computers. En heb vooral problemen met type daarom zijn de zinnen niet altijd 100 % goed. Maar ja iedereen heeft wat.
Geef het op, tribal.quote:Op zondag 29 september 2013 12:25 schreef edeltrein1234 het volgende:
Is niet echt aardig om nieuwe gebruikers te beschuldigen voor iemand anders.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:25 schreef edeltrein1234 het volgende:
Is niet echt aardig om nieuwe gebruikers te beschuldigen voor iemand anders.
Je bent wel grappig in je opa-rol.quote:Op zondag 29 september 2013 12:27 schreef edeltrein1234 het volgende:
Maar ja sommige mensen verdenken je meteen iets. In het lang leven dat ik mee heb gemaakt. Heb ik Nederland zien veranderen in een vrije land naar een soort politiestaat. Het is de angst die ervoor zorgt dat overheden ons vrijheden afpakken. Ik denk echt dat die 17 jarige jongen best wel wijs is voor zijn leeftijd. Jammer dat mensen hem niet serieus nemen. Wou dat ik familie van hem was.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:27 schreef edeltrein1234 het volgende:
Maar ja sommige mensen verdenken je meteen iets. In het lang leven dat ik mee heb gemaakt. Heb ik Nederland zien veranderen in een vrije land naar een soort politiestaat. Het is de angst die ervoor zorgt dat overheden ons vrijheden afpakken. Ik denk echt dat die 17 jarige jongen best wel wijs is voor zijn leeftijd. Jammer dat mensen hem niet serieus nemen. Wou dat ik familie van hem was.
Jongeman?quote:Op zondag 29 september 2013 12:31 schreef edeltrein1234 het volgende:
Ja ik wordt oud dus het leven is moeilijker. Kan nog maar een km lopen op een dag. Ik ga elke dag biljarden met mijn vrouwtje Janie en elke zondag naar de fiets club. En door de weeks ga ik naar de tuinclub. En door de weeks ga ik bij vele mensen kaarten. Wou dat ik nog zo jong was.Bedankt dat je het vraagt jongeman.
Het is 'Ik ben ouder dan jij'.quote:Op zondag 29 september 2013 12:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jongeman?
Ik ben ouder dan jou.
Plus je schrijft biljarten verkeerd
Eigenlijk is dit best wel messed up als je er over nadenkt.quote:Op zondag 29 september 2013 12:27 schreef edeltrein1234 het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2013 12:39 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Het is 'Ik ben ouder dan jij'.
Je beseft je hopelijk dat dit niet mag he? Een kloon aanmaken om onder een ban uit te komen zorgt dat de ban alleen maar langer wordt.quote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef edeltrein1234 het volgende:
En we moeten een eerlijke bestuur hebben. We moeten de kanker van het systeem weg halen de bankiers. We moeten stoppen met hun de macht te geven.
Als dat het geval was dan was je waarschijnlijk in de eerste instantie niet gebanned.quote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef edeltrein1234 het volgende:
Ja ik heb meer wijsheid dan een 20 jarige.
Nee, jij denkt dat jouw systeem de oplossing is.quote:Ik denk ook niet dat het huidig graai systeem de oplossingen is.
Jij moet streven naar lessen Nederlands.quote:We moeten streven naar een duurzame maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |