Ware het niet dat de TS ondertussen bijna 18 is en je dus eigenlijk iets meer ratio mag verwachten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Sowieso heeft die hele 'alles wat we nu leren op school is pure indoctrinatie'-houding wel een beetje een bijsmaak van zoeken van eigen identiteit/erkenning, behoefte aan speciaal zijn en je zelf proberen te onderscheiden van anderen, passend bij de leeftijd. Niks mis mee overigens, een fase die iedereen doormaakt.
geregistreerd op: vrijdag 27 september 2013 @ 21:10quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:34 schreef Nederlandkoning123 het volgende:
Ems we weten onderhand dat je een troll bent. Op zich een goede want je komt over als een heel goed personage.
Als het tribal zelf maar niet is he.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 uur, 27 minuten geleden.
aantal posts: 21 (gemiddeld 21 per dag)
Het is weer weekend en zoals iedere week komt Tribalwars het dan weer even met een nieuwe kloon proberen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als het tribal zelf maar niet is he.
Beetje vreemde zin dus het zou zomaar tribal kunnen zijn. Wel erg weinig spelfouten voor de rest, dus dat is een beetje opmerkelijk.quote:want je komt over als een heel goed personage.
Het zijn de ingesleten foutjes die hem verraden:quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:52 schreef ems. het volgende:
Beetje vreemde zin dus het zou zomaar tribal kunnen zijn. Wel erg weinig spelfouten voor de rest, dus dat is een beetje opmerkelijk.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:33 schreef Nederlandkoning123 het volgende:
Michael Jackson is vermoordt. Omdat hij tegen de voorwaarde van zijn contract in ging. Dat is niet het belangrijkste maar wel dat hij de illumintie kapot probeerde te maken. Plus het feite dat hij het contract met de duivel heeft verbroken dat is de reden waarom ze hem vermoord hebben. Dat is voor mij zeker. Alleen weet je niet wie de dader is als je het geld volgt kom je daar ook wel achter.
het zal al een voordeel zijn als mensen weer beginnen met een eigen moestuintje, en dat jongeren weer beginnen te begrijpen dat eten niet uit een fabriek komt en dat ze weten hoe je bijvoorbeeld een tomaten plantje moet planten en verzorgen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt bij dat het helemaal niet zo eenvoudig is om te overleven zonder alle dingen die we nu voor handen hebben en normaal zijn gaan vinden.
Zit je daar in de rimboe zonder communicatiemiddelen, goed drinkwater, het voedsel raakt op en dan?
Daar zou men eens over na moeten denken .
Scherp. Wat een stoutig ventje is het ook, met z'n undercovers.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn de ingesleten foutjes die hem verraden:
[..]
Dat is inderdaad een heel goed begin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
het zal al een voordeel zijn als mensen weer beginnen met een eigen moestuintje, en dat jongeren weer beginnen te begrijpen dat eten niet uit een fabriek komt en dat ze weten hoe je bijvoorbeeld een tomaten plantje moet planten en verzorgen.
Ze nemen alles maar voor lieve en zodra het fout gaan weten ze zich gaan houding meer aan te nemen en is het de schult van een ander.
Oh goed gespot ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
vergeet "is vermoordt" niet...quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Ook!quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
vergeet "is vermoordt" niet...
Ja, laatste tijd komt hij -zodra hij weer eens een (tijdelijke?) ban heeft- om de paar dagen (met name in het weekend) met een kloon. b.ton_molen is ook Tribalwars.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:51 schreef illusions het volgende:
Ik zit na enkele weken weer op dit forum en heb binnen 5 minuten al 2 klonen van tribalwars gespot, Nederlandkoning123 en sneeuwitje1234.De schrijfstijl verraadt het een heeel klein beetje.
kazerne12345, nog eentje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:20 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, laatste tijd komt hij -zodra hij weer eens een (tijdelijke?) ban heeft- om de paar dagen (met name in het weekend) met een kloon. b.ton_molen is ook Tribalwars.
Je weet direct dat hij het is. Aan nieuw account, doordat hij mensen aanspreekt die hij niet hoort te 'kennen', de topics waarin hij post, zijn 'visie' ofwel denkwijze en de manier waarop hij schrijft.
Die had ik even gemistquote:
Haten op zuipenquote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef edeltrein1234 het volgende:
Grappig naam goed bedacht. Maar wie is die 17 jarige jongen waar iedereen het over heeft. Is wel een beetje een apart persoon. Maar hij zuipt zicht tenminste niet helemaal naar de klote. Verder ben ik ook maar een oude knakker dus wie ben ik om de norm te bepalen. Ik hou me vooral bezig met biljarten enz. Ja maar ik ben dan ook 77 jaar oud.
Hoi tribalwars.quote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef edeltrein1234 het volgende:
Grappig naam goed bedacht. Maar wie is die 17 jarige jongen waar iedereen het over heeft. Is wel een beetje een apart persoon. Maar hij zuipt zicht tenminste niet helemaal naar de klote. Verder ben ik ook maar een oude knakker dus wie ben ik om de norm te bepalen. Ik hou me vooral bezig met biljarten enz. Ja maar ik ben dan ook 77 jaar oud.
Doei tribalquote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef edeltrein1234 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |