Ben verbaasd dat uwe ongeletterdheid weet wat een petrischaaltje isquote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ze zien wat je hier allemaal post. Jij moet zeker ook weer je eigen peppie petrischaaltje hebben?
Jaja, hij weet wel ietsquote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat uwe ongeletterdheid weet wat een petrischaaltje is
Je had altijd al trekjes van een necrofiel.quote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Ook een mogelijk carrière perspectief
So at last, you have figured it outquote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef Schild het volgende:
[..]
Je had altijd al trekjes van een necrofiel.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Aapsoldaat het volgende:
Jitz maakt zich snel uit de voeten
[ afbeelding ]
Da's toch zo'n schaaltje waar ze bacteriekweekjes in doenquote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat uwe ongeletterdheid weet wat een petrischaaltje is
Klopt, maar sam doet er alleen maar z'n kwakjes in.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's toch zo'n schaaltje waar ze bacteriekweekjes in doen
Ow, daar komt dan weinig vruchtvols uitquote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Klopt, maar sam doet er alleen maar z'n kwakjes in.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar komt dan weinig vruchtvols uit
Duik weer even in je biologieboeken jonguhquote:
Verpest je eigen grap over sams incompetentie nou nietquote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duik weer even in je biologieboeken jonguh
Fastfrozen heeft een kwakje nog zin, maar laten verpieteren in een petrie-schaaltje is niet echt gaat hene en vermeerder u (of zo iets).
quote:Op maandag 9 september 2013 23:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Verpest je eigen grap over sams incompetentie nou niet
Steriliteit bedoel jequote:Op maandag 9 september 2013 23:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Verpest je eigen grap over sams incompetentie nou niet
Jahquote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's toch zo'n schaaltje waar ze bacteriekweekjes in doen
Ow, dat bedoelde ik niet eens, je kan beter je kwakkie ergens anders donerenquote:
Ja, maar dacht dat Aap dat bedoeldequote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat bedoelde ik niet eens, je kan beter je kwakkie ergens anders doneren
Ow, jullie gedachtes duiken weer allerlei kanten op waar ik niet eens aan gedacht hadquote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat Aap dat bedoeldeI.p.v. incompetentie
Hahha.quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Hihihi, in 't geneeskunde topic met Lily fucken
SES / Geneeskunde #105: Met mictieproblemen
Sam zoekt nog een plekkie om zijn kwakkie te donerenquote:
Hey, ik ben zielig en oversekst, pest me niet zoquote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[
[..]
Sam zoekt nog een plekkie om zijn kwakkie te doneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |