Hoe jong ben jij dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik had je mama kunnen zijn
Was je dat maar, dan had je haar waarschijnlijk geaborteerd.quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik had je mama kunnen zijn
Wat ben jij een nare user zeg..quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was je dat maar, dan had je haar waarschijnlijk geaborteerd.
Eey, jailbait mag hier blijven postenquote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kan me genezen door op te donderen.
nou nou nouquote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gvdquote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al heb je wel gelijk, op mijn 18e had ik denk ik wel voor abortus gekozen
nou ja zegquote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent gewoon 40. Verberg het maar niet.
jailbait je nichtjequote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey, jailbait mag hier blijven posten
Dan zie je er jonger uitquote:
Nee klopt.quote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig? Je hebt duidelijk mijn fb nog niet gezien..
neequote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kan me genezen door op te donderen.
hahaha ja dagquote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg
Ik moest me laatst nog legitimeren bij de gall en gall
Ik zie het probleem ook niet zo, maar kennelijk is er een nieuwe pispaal nodig nu JR even niet meer post.quote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey, jailbait mag hier blijven posten
Ja, omdat hij miss je naam wilde weten. Die rimpels verraden veel.quote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg
Ik moest me laatst nog legitimeren bij de gall en gall
Ze heeft haar tetten nog niet gepost en is bovendien kanjerachterlijk?quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet zo, maar kennelijk is er een nieuwe pispaal nodig nu JR even niet meer post.
Gewoon een lief complimentje. Ze zijn allang blij met een klant door de accijns verhoging.quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, omdat hij miss je naam wilde weten. Die rimpels verraden veel.
neger watquote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmm ik vond jullie wel een leuke match eigenlijk
serieusquote:
CA met gel in heur haar en zonder is een wereld van verschil.quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
voel je niks vanquote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is ze zeker. Jammer dat het familie is.
ik weet hetquote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zie je er jonger uit
[..]
Nee klopt.
[..]
nee
Dat is wel gewaagd. Tenzij ze echt knockout is.quote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, als ze eens dronken is , is het prima. Vergeet ze toch wel.
Vanaf een jaar of 30 wilt een vrouw er toch jonger geschat worden?quote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus
Ik had me sportkleding aan en had een hoge staart in (trekt alles glad ofzo)
Geen make up enzo.
Dus ze vroeg mijn id (is bij ons 24 jaar of jonger bij twijfel). Dus ik zei nog, dat ga je niet menen toch? Ze dacht dat ik 24 was
zijquote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jaar of 18 al.quote:Op maandag 9 september 2013 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 30 wilt een vrouw er toch jonger geschat worden?
uiteraard.quote:Op maandag 9 september 2013 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 30 wilt een vrouw er toch jonger geschat worden?
Eckte mannen stoken hun eigen drank.quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En geef toe. Je zou nu eerder terugkeren, paar euro extra of niet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |