Dit is inderdaad waar het om draait. Het blijkt nu dat-ie helemaal niet in staat is om de kingpin te zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Walt is ook niet zo slim als hij zelf denkt. Veel van zijn successen waren te danken aan geluk, toeval of gewoon aan anderen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is inderdaad waar het om draait. Het blijkt nu dat-ie helemaal niet in staat is om de kingpin te zijn.
Ik denk dat de neo-nazi's hem nu gewoon meenemen en aan het werk gaan zetten, eventueel met wat chantage.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:26 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Volgens mij speelt er op de achtergrond al iets veel groters dan de discussie over de dood van Hank of Jesse...
Het geld van Walt is volgens mij namelijk serieus in gevaar.
Aan de ene kant is het geld van Walt in gevaar door Hank, Jesse en Gomez en aan de andere kant staat Todd's A-team er ook bovenop. Ik verwacht eerder dat dit abrupte einde een omslag gaat betekenen in de relatie tussen Walt en de Neo-Nazi's.
Of ze nemen Jesse mee om te koken, onder bedreiging van het doodschieten van z'n ex en haar zoontje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat de neo-nazi's hem nu gewoon meenemen en aan het werk gaan zetten, eventueel met wat chantage.
Weten ze dat Jesse ook goed kan koken? Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel Todd er van heeft meegekregen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:53 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Of ze nemen Jesse mee om te koken, onder bedreiging van het doodschieten van z'n ex en haar zoontje.
Walt en Hank team-up? Dat zou wel absolute fanservice zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef planethugo het volgende:
ik zie het nog wel gebeuren dat er volgende week een soort ruil plaats vindt. Todd die aan zijn oom vertelt heeft dat Jesse ook kan koken en aangezien die nu ook van Brock weet kan die dat als dreiging gebruiken om Jesse voor hem te laten koken. Hank die Jesse dan afstaat en zo zijn eigen leven redt, Gomez die sneuvelt en Hank die het niet volgens het boekje gespeeld heeft kan niet naar de DEA en moet samen met Walt iets verzinnen om Jesse vrij te krijgen
Auto's zijn kogelwerend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef Luxuria het volgende:
Jesse moest toch dood? Waarom schieten ze die auto waar hij in zit dan niet overhoop?
We gaan het zien, maar ik denk van wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Weten ze dat Jesse ook goed kan koken? Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel Todd er van heeft meegekregen.
Jij gaat eerst Jesse even vrolijk neerknallen terwijl Hank en Gomez wapens op je richten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef Luxuria het volgende:
Jesse moest toch dood? Waarom schieten ze die auto waar hij in zit dan niet overhoop?
Hij maakt de lekkerste sperzieboontjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Weten ze dat Jesse ook goed kan koken? Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel Todd er van heeft meegekregen.
of Hank leeft nog maar 5 minuten, dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Walt en Hank team-up? Dat zou wel absolute fanservice zijn.
Sorry voor mijn UI.
Met hoeveel waren zij, 6 of 7?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij gaat eerst Jesse even vrolijk neerknallen terwijl Hank en Gomez wapens op je richten?
Op dit moment is het gewoon overleven, zelfs Walt's leven boeit ze niet.
Of ze knallen eerst Hank en Gomez af en Jesse is een zorg voor later.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Met hoeveel waren zij, 6 of 7?
Kunnen er goed 2 op Jesse schieten en de rest op Hank en Gomez. Die zitten toch verscholen achter de auto en zijn moeilijk te raken.
Er zijn ook nog maar 3 EPs...quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:02 schreef contactpersoon het volgende:
Jesse gaat niet dood en Hank ook niet. Lijkt me duidelijk. Als die twee dood zijn blijft er maar weinig verhaal over.
Is dit het laatste seizoen? Wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog maar 3 EPs...
3 eps zonder Hank EN Jesse is redelijk wat. lijkt me moeilijk om dat nog spannend en interessant te houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jesse overleeft 't wel denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:04 schreef MrSweets het volgende:
[..]
3 eps zonder Hank EN Jesse is redelijk wat. lijkt me moeilijk om dat nog spannend en interessant te houden.
Maar dan moeten we 3 eps naar de strijd tussen Walt en de nazi's kijken zonder Hank en Jesse. Zou jammer zijn want dat is opeens een hele andere plotline zo even aan het eind van de serie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jaah, gaat dus niet gebeuren. Althans, ik zou het niet doen als ik de schrijver was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:04 schreef MrSweets het volgende:
[..]
3 eps zonder Hank EN Jesse is redelijk wat. lijkt me moeilijk om dat nog spannend en interessant te houden.
Ik denk dat Hank en Gomez dood gaan, Jesse nog niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar dan moeten we 3 eps naar de strijd tussen Walt en de nazi's kijken zonder Hank en Jesse. Zou jammer zijn want dat is opeens een hele andere plotline zo even aan het eind van de serie.
De schrijvers doen echter wel meer wat ze eigenlijk niet hadden moeten doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:06 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Jaah, gaat dus niet gebeuren. Althans, ik zou het niet doen als ik de schrijver was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |