Omdat ze dan kapot geschoten worden.quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Apache4U het volgende:
Zijn er al plausibele verklaringen waarom Hank en Gomie hun badge niet laten zien als ze tegenover zo'n surplus aan vuurkracht staan???
Nou ja, gewoon... Hij dacht wel Jesse z'n hersenen aan gort te zien liggen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ze dan kapot geschoten worden.
Overigens wel heel erg vreemd dat Huel gewoon gaat praten over Walt tegen Hank
Daar wordt 'tie betaald voor. Het is een acteur.quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ze dan kapot geschoten worden.
Overigens wel heel erg vreemd dat Huel gewoon gaat praten over Walt tegen Hank
kanjer grappig, helemaal zelf bedacht zeker? Ik zou een mail sturen naar verschillende studio's in Hollywood, kan je scripts gaan schrijvenquote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Rmie het volgende:
[..]
Daar wordt te betaald voor. Het is een acteur.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Rmie het volgende:
[..]
Daar wordt te betaald voor. Het is een acteur.
Inmiddels al weer helemaal bij?quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef robuust89 het volgende:
Die nazi-huurlingen, dat zijn geen lieverdjes!
Ja he, je ziet het aankomen, maar toch...quote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef Daskaar het volgende:
holy shit, die laatste 10 minuten zijn intens!
mn hart zat in mn keel, het kon niet anders dan dat ze op kwamen dagen
Ja en stiekem hoopte je het ook.quote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ja he, je ziet het aankomen, maar toch...
quote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef Daskaar het volgende:
holy shit, die laatste 10 minuten zijn intens!
mn hart zat in mn keel, het kon niet anders dan dat ze op kwamen dagen
haha ja dat ookquote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en stiekem hoopte je het ook.
Net of Hank in de fuckpoint of nowhere nog op versterking vanuit Walt had gerekend. Vergeet niet dat hij een Walter achtervolgde, Walter die dacht dat zijn geld ontdekt was. Maw, Walter wil niet dat mensen weten waar zijn geld is. Kortom, Walter zal echt geen versterkig voor dat hebben opgeroepen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hoop echt dat dit het einde voor Hank is. Die gast is ook allang Breaking Bad. Liever een telefoontje naar zijn vrouw om even te pronken dan back-up bellen.
Ik zit ook zwaar in het Walt-kamp hoor, hij heeft eigenlijk de hele serie mijn sympathie behouden.quote:Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ep 16 is toch de laatste?
Ik merk echt dat ik heftig voor Walt ben.
Zag ze dan blij doen, Gomie, Hank en Jesse. Bah!
Gewoon kapotschieten die gasten!
Maar wel een beetje stom dat Hank en Gomie niet al meteen neergingen, want die enge nazi met zn kalasjnikov had toch aardig wat vuurkracht tov Hank en Gomie.
Nee. Episode 13 is gister geaired, en episode 16 is de laatste van de Breaking Bad serie.quote:Op maandag 9 september 2013 22:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Episode 12 is de laatste? Ga hem net aanzetten.
hij was niet aan het pronken, dit was een belangrijk emotioneel moment voor hen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hoop echt dat dit het einde voor Hank is. Die gast is ook allang Breaking Bad. Liever een telefoontje naar zijn vrouw om even te pronken dan back-up bellen.
Aflevering 10 nu, morgen de rest!quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Inmiddels al weer helemaal bij?
Ik ook hoor! Ondanks wat Walt allemaal heeft gedaan hoop ik nog steeds dat hij er ongeschonden uit komt en heb ik telkens weer medelijden.quote:Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ep 16 is toch de laatste?
Ik merk echt dat ik heftig voor Walt ben.
Zag ze dan blij doen, Gomie, Hank en Jesse. Bah!
Gewoon kapotschieten die gasten!
Maar wel een beetje stom dat Hank en Gomie niet al meteen neergingen, want die enge nazi met zn kalasjnikov had toch aardig wat vuurkracht tov Hank en Gomie.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik zit ook zwaar in het Walt-kamp hoor, hij heeft eigenlijk de hele serie mijn sympathie behouden.
Vooral het snitchen van Jesse nu met dat vieze lachje erbij doet me hopen dat het allemaal nog in de soep gaat lopen voor hen.
Leuk is wel om te zien dat de serie zo is geregisseerd dat het in het midden blijft wie er nou uiteindelijk de 'good guy' is.. je ziet ook onder de fanbase dat er grote verscheidenheid is.
Absoluut de beste serie ooit die ik zelf heb gezien, met een spanningsboog die de laatste episodes skyhigh gaat. Dit kan niet anders dan een enorme climax gaan worden. Zin in!!
Ik was zo pissig toen Hank gefeliciteerd werd...quote:Op maandag 9 september 2013 22:24 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Inderdaad.
Las net op imdb het idee dat dit echt de episode is waarin je merkt voor wie je 'echt' bent. Ben benieuwd wie er hier nu echt hoopt dat Hank het redt.
De cliffhangers zij.n inderdaad een beetje cheap. Laatste drie afleveringen al.quote:Op maandag 9 september 2013 22:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar wat een aflevering weer. Ondanks die bloed irritante cliffhanger. Breek het ff op zo'n moment af..... Breaking Bad.
Deze sloeg alles.quote:Op maandag 9 september 2013 22:37 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
De cliffhangers zij.n inderdaad een beetje cheap. Laatste drie afleveringen al.
Vind je het een spoiler?quote:
Er zat geen tracker onder zijn auto.quote:Op maandag 9 september 2013 22:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Domme actie van Walt. Dat hij niet eerder door had dat er een tracker onder zijn auto geplakt zat ofzo. Terwijl hij normaal gezien slimmer is dan de rest....
Principe kwestiequote:Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dikke spoiler idd, maar als het goed is zag je het al van mijlen ver aankomen.
Nah... In de TT horen gewoon geen spoilers.quote:Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef THeeF het volgende:
[..]
Principe kwestie![]()
Ik heb hem vanmorgen al gezien.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef sjeppert het volgende:
[ afbeelding ]
deze box gaat er zeker komen
hier meer info: http://www.etonline.com/tv/138153_Breaking_Bad_The_Complete_Series_DVD_Box_Set_Art/index.html
Zegt wie? Telefoon is een stuk moeilijker te tracken voor 2 agentjes in een auto, volgens mij gebruikt bijna iedereen in de serie (althans de 'bad guys') de allergoedkoopste pre-paid telefoontjes zonder GPS. Zonder GPS zal je volgens mij zon telefoon uit moeten peilen tussen verschillende zendmasten en heb je daar iemand bij de provider voor nodig, die dan zal vragen naar een opdracht van een OvJ of rechter ofzo.quote:Op maandag 9 september 2013 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er zat geen tracker onder zijn auto.
Telefoongesprek.quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe hebben ze hem nou gevonden als het geen tracker was?
Je hebt zeker een punt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zegt wie? Telefoon is een stuk moeilijker te tracken voor 2 agentjes in een auto, volgens mij gebruikt bijna iedereen in de serie (althans de 'bad guys') de allergoedkoopste pre-paid telefoontjes zonder GPS. Zonder GPS zal je volgens mij zon telefoon uit moeten peilen tussen verschillende zendmasten en heb je daar iemand bij de provider voor nodig, die dan zal vragen naar een opdracht van een OvJ of rechter ofzo.
Je bent de 'forward flashbacks' vergeten van Walt met baard die in zijn eigen verlaten huis kwam kijken met dat machinegeweer achterin?quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Walt is sinds hij uit de business is gegaan weer een good guy wat mij betreft.
Het ziet er overigens naar uit dat de kanker toch echt terug is (was al eerder gezegd, maar het kon nog steeds een leugen zijn), dus het einde van de serie kan bijna niet anders dan klote zijn.
Pas op dat niemand het een spoiler noemtquote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bent de 'forward flashbacks' vergeten van Walt met baard die in zijn eigen verlaten huis kwam kijken met dat machinegeweer achterin?
Ja, dat sluit niets uit toch.quote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bent de 'forward flashbacks' vergeten van Walt met baard die in zijn eigen verlaten huis kwam kijken met dat machinegeweer achterin?
Ik snap die theorie dat zijn kanker een leugen is niet. Je ziet hem op een gegeven moment alleen aan een infuus hangen, en hij pakt ook stiekem medicatie tegen de kanker.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Walt is sinds hij uit de business is gegaan weer een good guy wat mij betreft.
Het ziet er overigens naar uit dat de kanker toch echt terug is (was al eerder gezegd, maar het kon nog steeds een leugen zijn), dus het einde van de serie kan bijna niet anders dan klote zijn.
Die ligt op de achterbank vastgeboeid zelf zwaar onder vuur, misschien als Hank hem gijzelt ofzo als menselijk schild.quote:Op maandag 9 september 2013 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh.. gaat Hanky Panky het loodje leggen? Ik denk nu nog niet. Ik denk dat Walt dat gaat voorkomen.
Een soort resevoir doggs eind, mr. Pink(man) walking away alone with the money out of the Indian resevoir terwijl mr. White sterft met een cop in zijn armen (little green bag als achtergrond muziek)quote:Op maandag 9 september 2013 22:59 schreef mr-green het volgende:
Sowieso gaat Walt het overleven(dat zagen we begin van het nieuwe seizoen al
)
Het zou zomaar kunnen dat geen van alle wint en Walt met Jesse kan ontsnappen.
Breaking Bad: The Complete Series op Blu-Rayquote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef sjeppert het volgende:
[ afbeelding ]
deze box gaat er zeker komen
hier meer info: http://www.etonline.com/tv/138153_Breaking_Bad_The_Complete_Series_DVD_Box_Set_Art/index.html
En dan zeker verplicht 5 minuten lang naar "You wouldn't download a car" nonsens kijken voordat het begintquote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Breaking Bad: The Complete Series op Blu-Ray![]()
$225
Volgens mij zag je mr. white nooit doodgaan.quote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Een soort resevoir doggs eind, mr. Pink(man) walking away alone with the money out of the Indian resevoir terwijl mr. White sterft met een cop in zijn armen (little green bag als achtergrond muziek)
Als je even de flashforward wegdenkt natuurlijk
In nederland wel ja, zal in de VS wel weer anders zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zegt wie? Telefoon is een stuk moeilijker te tracken voor 2 agentjes in een auto, volgens mij gebruikt bijna iedereen in de serie (althans de 'bad guys') de allergoedkoopste pre-paid telefoontjes zonder GPS. Zonder GPS zal je volgens mij zon telefoon uit moeten peilen tussen verschillende zendmasten en heb je daar iemand bij de provider voor nodig, die dan zal vragen naar een opdracht van een OvJ of rechter ofzo.
damn aanzienlijk aan de prijs. Waar heb je deze prijs gevonden?quote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Breaking Bad: The Complete Series op Blu-Ray![]()
$225
Wie heeft Walt dan laten omleggen die hij liefhad?quote:Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik snap Walter niet, Hank zou hem voor de rest van leven achter tralies zetten en al z'n geld confisceren zodat er niets voor Skyler en Junior overblijft. Hank heeft duidelijk laten zien dat hij geen fuck om de familiebanden geeft of ook maar enigzins dankbaar dat hij weer kon gaan lopen.
De nazi's komen precies op tijd opdagen om die ondankbare Hank en Gomez overhoop te schieten.
Walter is koud genoeg om 10 man te laten omleggen maar is nu zo gehecht aan Hank dat hij liever de gevangenis ingaat en al het geld kwijt raakt?
Pu-lease
AA12 toch?quote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, schoten ze met USAS 12 of AA12?
http://www.amazon.com/Bre(...)reaking+bad+completequote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef sjeppert het volgende:
[..]
damn aanzienlijk aan de prijs. Waar heb je deze prijs gevonden?
Ja dat vond ik dus ook on-heisenbergs. Had verwacht dat hij op dat moment zich wel verschrikelijk kut zou voelen maar zeggen "do it"..... Hank, good man but when it is Hank vs children, Hank loses, every time!quote:Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik snap Walter niet, Hank zou hem voor de rest van leven achter tralies zetten en al z'n geld confisceren zodat er niets voor Skyler en Junior overblijft. Hank heeft duidelijk laten zien dat hij geen fuck om de familiebanden geeft of ook maar enigzins dankbaar dat hij weer kon gaan lopen.
De nazi's komen precies op tijd opdagen om die ondankbare Hank en Gomez overhoop te schieten.
Walter is koud genoeg om 10 man te laten omleggen maar is nu zo gehecht aan Hank dat hij liever de gevangenis ingaat en al het geld kwijt raakt?
Pu-lease
AA12 staat er zelfs met koeienletters opquote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
M60E4 wel ja. Oudere versies niet,quote:Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
AA12 toch?
zie kiezen altijd wel toffe wapens uit btw, ik had laatst opgezocht hoe zo'n M60 ( uit de flashforward ) in het echt schiet, maar tering zeg wat een wapen is dat.
Zag er uit als een AA12 als ik CoD kan gelovenquote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Filmpjes van Fpsrussia zeker?quote:Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
AA12 toch?
zie kiezen altijd wel toffe wapens uit btw, ik had laatst opgezocht hoe zo'n M60 ( uit de flashforward ) in het echt schiet, maar tering zeg wat een wapen is dat.
Precies en dan nog zit je te zoeken in n straal van n aantal KM ofzo, denk niet dat ze daar in de dessert veel masten hebben, als je uberhaubt al bereik hebt daar..quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan had hank allang dood moeten zijn .quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef wuuht het volgende:
[..]
Zag er uit als een AA12 als ik CoD kan geloven
Een van de reacties op die pagina:quote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
"Making of" van Ep. 13. Leuk om te zien:
m2 wat een idioot, samen werken met zon beetje zn aartsvijand om iemand die meermaals zn leven heeft gered n hak te zetten.quote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop wel dat jesse dood gaat, wat een homo is dat zeg.
Dit dus, Hank had hem in het verleden het ziekenhuis in geramd maar nu is dat opeens vergeten en alles koek en ei?quote:Op maandag 9 september 2013 23:44 schreef MrSweets het volgende:
m2 wat een idioot, samen werken met zon beetje zn aartsvijand om iemand die meermaals zn leven heeft gered n hak te zetten.
Haha, huilen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef APK het volgende:
Jammerlijke TT weer, gelukkig was er dit keer een kneus die pas om 20:58u besloten had dat alle fans inmiddels wel gekeken hadden.
Echt, doe zoiets niet bij de laatste aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |