Waarom niet? Zoals het er goed uitziet is leeftijd geen probleem.quote:Op maandag 9 september 2013 20:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik duw geen minderjarige chicks aan.
Weet je nou nog steeds niet hoe ik eruit zie?quote:Op maandag 9 september 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom niet? Zoals het er goed uitziet is leeftijd geen probleem.
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je nou nog steeds niet hoe ik eruit zie?
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij ook nietquote:Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best leuk moet ik zeggenbeetje apart mondje dat wel
Ook wel logisch, we gingen meteen cammen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hah! Ik wel. Al duurde het bij Xcachet langer dan bij Smoofie. Zijn foto had ik binnen 10 minuten sinds ons eerste contact.
Raar.. ik vraag altijd om een telefoonnummerquote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hah! Ik wel. Al duurde het bij Xcachet langer dan bij Smoofie. Zijn foto had ik binnen 10 minuten sinds ons eerste contact.
Stuur maar door, ik moet nog wat te fappen hebben vanavond.quote:Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best leuk moet ik zeggenbeetje apart mondje dat wel
De foto was inderdaad wel een beetje onnodig, maar nu heb ik wel vulling voor mijn portemonneequote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook wel logisch, we gingen meteen cammen.
Van der Wiel en Furby niet oproepen slaat ook nergens op.quote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat WK gaat wel een succes worden voor Oranje
Zie ze allebei nooit spelen, kan ik niet over oordelen. Maar kan me niet voorstellen dat Greg opeens het licht heeft gezien, verder doet Janmaat het uitstekend.quote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van der Wiel en Furby niet oproepen slaat ook nergens op.
Greg doet het prima bij PSG, Furby is basis lb bij Milan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zie ze allebei nooit spelen, kan ik niet over oordelen. Maar kan me niet voorstellen dat Greg opeens het licht heeft gezien, verder doet Janmaat het uitstekend.
neequote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
niemand kan er iets van alleen van persiequote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze kunnen er allebei geen kut van.
Net zoals jij.quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze kunnen er allebei geen kut van.
Eens.quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand kan er iets van alleen van persie
Dan zou ik ook een ban moeten krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanwege zijn pedoacties naar mij toe.
Jij reageerde toch terug op een positieve manier?quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanwege zijn pedoacties naar mij toe.
It's a trap!!quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij reageerde toch terug op een positieve manier?
Jij hebt een pedo-pas.quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan zou ik ook een ban moeten krijgen.
grapjes.quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij reageerde toch terug op een positieve manier?
Kanker nou eens op joh.quote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt een pedo-pas.
[..]
grapjes.
Tease..quote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt een pedo-pas.
[..]
grapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |